Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De zwarte is er zeker niet over, staat perfect. De andere 2 vind ik serieus minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      dat zijn toch géén johnny bakken voor mij hoor :

Amai, als dit niet johny is!

Fuck zo lelijk maat...!!

Comment

• Die laatste toch niet zeker

Comment

• Zaterdag is het zover....

Nog 6 dagen geduld , en dan gaat het gebeuren:

Zwarte 2.0tfsi, besteld in oktober 08 (NL)! Geen verlaging, 18'' MAK variante mirror. Staat geweldig en kost niet te veel!

Zal nog een lange week worden....maar als ik dit forum zo eens bekijk mag ik blijkbaar niet klagen over de levertermijn.

Hay

Comment

Over smaken en kleuren valt niet te twisten zeker... Ik zie geen verschil met de eerste de beste verbouwde Toyota Celica, enkel dat op deze vier ringen staan en een pak duurder zijn. Kom op zeg, ze verknoeien gewoon deze prachtige auto.

Comment

• Een A5 is geen allroad.

Comment

• Verlaging is helemaal niet johnny!

De rest wel . Gewoon OEM-velgen en geen bumperset gedoe zal veel deugd doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Mensen die verlagen direct associëren met "Johhny-bak" zijn gewoon kortzichtig. Het verlagen levert niet alleen optisch een beter zicht, het draagt ook bij tot een betere wegligging. Maar dat is niet belangrijk natuurlijk.
                  Die betere wegligging ben ik het niet mee eens. Op een circuit gaat dit misschien wel op, maar op de gemiddelde Belgische weg, die er niet bijligt als een biljartlaken, is zo'n verlaagde ophanging nefast voor de stabiliteit. De auto begint te springen over de minste oneffenheid en is dus veel minder koersvast. Er is meer aan een wegligging dan enkel de hoogte van het zwaartepunt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Verlaging is helemaal niet johnny!

De rest wel . Gewoon OEM-velgen en geen bumperset gedoe zal veel deugd doen
                    Verlagen is inderdaad niet johny, zolang men niet gaat overdrijven.

Die velgen zijn een ander verhaal. Leg ze onder een 10 jaar oude Corolla en iedereen vindt ze lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                      Die betere wegligging ben ik het niet mee eens. Op een circuit gaat dit misschien wel op, maar op de gemiddelde Belgische weg, die er niet bijligt als een biljartlaken, is zo'n verlaagde ophanging nefast voor de stabiliteit. De auto begint te springen over de minste oneffenheid en is dus veel minder koersvast. Er is meer aan een wegligging dan enkel de hoogte van het zwaartepunt.
                      De minste oneffenheid? Zolang je niet overdrijft in het verlagen is dat niet echt een probleem. En de bochten worden tenminste strak genomen ipv ver half op uw zij te liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Verlagen is inderdaad niet johny, zolang men niet gaat overdrijven.

Die velgen zijn een ander verhaal. Leg ze onder een 10 jaar oude Corolla en iedereen vindt ze lelijk.
                        ²²²²²²²²

Velgen doen veel.

Comment

Veel hangt af van de kwaliteit hoor. Ik ben er 200% zeker van wanneer je een schroefkit monteert van Bilstein dat de wegligging erop verbetert. Ook op Belgische wegen. Dit kan wel negatieve gevolgen hebben voor het comfort natuurlijk.

Grtz.
                          Nick
                          Last edited by ; 25/01/2009, 21:56.

Comment

Allee wees nu toch eens eerlijk! Dit is toch iets wat je niet meteen met klasse associeert? Enkel met een "bepaalde" klasse ja, die onderling beslist heeft dat dit klassevol en mooi is, maar de overgrote meerderheid zal toch anders redeneren...

Bovendien, zo verlaagd en met nog 1,5 cm rubber over? Wat blijft er over van het comfort? In de bocht half op je zij liggen met een normale vering? Dan moet je toch al een bepaalde rijstijl hebben, die je ... inderdaad... met Snelle Eddy associeert. Geen johnny dus

Comment

• Tja, ik vind dit ook al klasse genoeg, vandaar dat ik ze ook gekozen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                Allee wees nu toch eens eerlijk! Dit is toch iets wat je niet meteen met klasse associeert? Enkel met een "bepaalde" klasse ja, die onderling beslist heeft dat dit klassevol en mooi is, maar de overgrote meerderheid zal toch anders redeneren...

Bovendien, zo verlaagd en met nog 1,5 cm rubber over? Wat blijft er over van het comfort? In de bocht half op je zij liggen met een normale vering? Dan moet je toch al een bepaalde rijstijl hebben, die je ... inderdaad... met Snelle Eddy associeert. Geen johnny dus
                                zet hier standaard 19" velgen op en 90% van de lezers vind dit übergeil

Comment

• Bij mij gaat het ook een "gewone" S-line zijn, maar ik heb wel begrip voor mensen die hun A5 iets lager zetten...

Natuurlijk dergelijke klasse bak "mag" je niet veel meer aanpassen...
                                  Maar iedereen zijn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                    zet hier standaard 19" velgen op en 90% van de lezers vind dit übergeil
                                    die hebben dan ook 20 keer meer klasse! De 19ers uit het Audi gamma zijn totaal niet zo "bling bling" als die lelijke wielen hierboven

Vergelijk nu zelf:

Comment

• even een vraagje.. ik zit nu al 6maanden in wachttijd maar heb nog niks gehoord van de garage.. terwijl er mensen wat 2weken voor mij besteld hebben al van december iets weten.. Zou ik kunnen contactop nemen met audi d'leteren om meer te weten te komen omtrent de productie datum.. of ben ik te vroeg?..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                        even een vraagje.. ik zit nu al 6maanden in wachttijd maar heb nog niks gehoord van de garage.. terwijl er mensen wat 2weken voor mij besteld hebben al van december iets weten.. Zou ik kunnen contactop nemen met audi d'leteren om meer te weten te komen omtrent de productie datum.. of ben ik te vroeg?..
                                        Véél te vroeg, in principe is de DEFINITIEVE produktiedatum pas 3 weken op voorhand
                                        bekend. De datum die op het scherm staan bij de verkoper zijn voorlopige, waar nog vanalles aan kan gebeuren.
                                        Je bent pas 6 maanden aan het wachten, dus zou ik zeker nog wachten tot begin maart vooraleer te bellen.
                                        Trouwens de lente begint pas 21 maart !
                                        Sintruin till I die

Comment

100% juist

Comment

Working...
                                          X