Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er heeft zich een probleem voorgesteld:
    Door de felle wind klappert de automatische poort thuis erg fel en vanmiddag
    zijn ze langsgeweest om dit tegen te gaan (zodat ze oa nooit kan openbreken)
    Er steekt nu een stuk blauwe steen (zie foto) uit (8cm zijn echt nodig) zodat als ik nu met de auto
    erover rij ik niet erg veel ruimte meer heb.
    Als ik de auto laat zakken is de kans erg groot dat ik de bodem ga beschadigen.
    Dit is balen enerzijds dat de veren reeds besteld zijn en natuurlijk dat ik mijn zinnen hierop
    gezet heb.

Bijgevoegde Bestanden
    Sintruin till I die

Comment

• Uitschuifbaar systeem maken voor die steen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Er heeft zich een probleem voorgesteld:
        Er steekt nu een stuk blauwe steen (zie foto) uit (8cm zijn echt nodig) zodat als ik nu met de auto
        Dit is balen enerzijds dat de veren reeds besteld zijn en natuurlijk dat ik mijn zinnen hierop
        gezet heb.
        Ik heb een paar weken geleden over zoiets soortgelijks moeten rijden (oprit van men ma).
        Erop rijden ging nog goed, eraf echter niet meer...resultaat was een stuk plastic ergens van de onderkant afgebroken.

Kan je het hek zelf niet verlagen zodat die steen geen 8cm moet zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Er heeft zich een probleem voorgesteld:
          gezet heb.

Laat door uw poortenman een staafje, balkje aan uw poort bevestigen zodat uw poort iets lager komt op de plaats waar het tegen die blauwe steen komt. Dan kunt de dat arduinen blokje iets korter afslijpen en is er dus geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            Laat door uw poortenman een staafje, balkje aan uw poort bevestigen zodat uw poort iets lager komt op de plaats waar het tegen die blauwe steen komt. Dan kunt de dat arduinen blokje iets korter afslijpen en is er dus geen probleem.
            Ik vermoed dat de poort naar binnen opengaat en dat de oprit lichtjes omhoog loopt naar de garage waardoor de poort bij het openstaan bijna tegen de grond komt en als ze dicht is hoger van de grond staat.
            Ik ben elektricien en moet regelmatig een poort automatiseren, en stopblok in het midden is altijd het beste maar ik heb toch ook redelijk wat poorten staan zonder blok en daar zijn toch geen problemen mee.
            Ipv een staafje of balkje kan je wel iets laten maken met een wieltje en een veer zodat het wielje omhoog kan als de poort opengaat.
            Dit is wel wat omslachtig maar mss wel de beste oplossing

Good luck

Comment

• Nog een gelukkige A5 rijder erbij! (3.0 TDI S-line met demperregeling)
              Auto binnengekomen op 31/12 (produktieweek 47) bij de dealer en afgehaald op 8 januari. Kon vroeger maar de auto heeft een paar dagen langer in de showroom gestaan wegens het extreem koude en vuile weer.
              Nu volop aan het inrijden. Straks de eerste 1000 km, dus we kunnen een beetje meer beginnen doorduwen. Heb mij gehouden aan ongeveer 2500 toeren in het begin maar eigenlijk is dit niet zo moeilijk met het grote koppel van de 3.0 TDI. Wat een plezier en nog niet eens doorgetrokken en ook de motor moet nog loskomen. Dat beloofd! Ik kom wel van een 80 Avant, 90 pk naar 115 gechipt, is voor mij een wereld van verschil. Hoop alleen maar dat al die electronica blijft werken!
              Misschien een minpuntje zoals door iemand anders ook al aangehaald: sportzetels zijn goed maar bieden toch te weinig zijdelingse steun.
              Na de winter misschien beginnen kijken naar een 19" velg + veren + spacers. Voor diegenen die twijfelen tussen de veren van H&R van 25 of 35 mm: KW heeft voor de A5 veren die 30 mm verlagen, wie weet de gulden middenweg tussen comfort en looks. Ga ook eerst waarschijnlijk verlagen en dan pas zien welke spacers erop komen.

Comment

• vind deze wel geslaagd!
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die zwarte is prachtig, met de rode remschijven...

Comment

• mannekes gaat niemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat????

Comment

• Ik kan je al vertellen dat je BIV achteraf betaalt, krijg je een overschrijvingske voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        die zwarte is prachtig, met de rode remschijven...
                        remklauwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          mannekes gaat niemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat????
                          inschrijven voertuig via het roze formulier die je krijgt van de dealer
                          met dit formulier ga je naar je verzekeringsagent en zij sturen het op naar de DIV, een paar dagen later ontvang je je nummerplaat in de bus. Je kan zelf ook naar Brussel gaan en dan krijg je ze meteen mee.

Comment

• is dit op een dag te regelen???? kan ik de auto diezelfdedag meenemen??

Comment

is dit op een dag te regelen???? kan ik de auto diezelfdedag meenemen??
                              als je dat goed regelt normaal gezien wel, eerst papieren gaan halen bij dealer dan naar vezekering (zij moeten er o.a. een stempel op zetten) en daarmee ga je naar brussel (of provinciaal loket) (adressen staan in de link)
                              Last edited by ; 26/01/2009, 23:31.

Comment

• thanks for info
                                wat is een goede verzekeraar in BE??

Comment

• KBC ! (ff reclame maken voor mijn werk )

Ikzelf ben bij Axa, heb omnium met Engelse franchise genomen bij hen en voor een mooie prijs voor wat ik rondgehoord heb.

Comment

• tja er zijn er zoveel
                                    ikzelf ben verzekerd via een vezekeringsagent die altijd alles netjes regelt voor mij, verzekering zelf is bij Fortis

Comment

• wat zijn jullie ongeveer per jaar kwijt voor jullie A5?
                                      ik denk rond de 2000 euro voor omnium

Comment

• ik moet nog een paar maand wachten op mijn A5 dus kan ik geen prijs geven om te vergelijken.
                                        toen mijn A4 nieuw was betaalde ik 1250 maar dat is al een tijdje geleden en was minder waard dan de A5

Comment

mannekes gaat niemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat????
                                          ROFL... wat was de vraag?

Comment

Working...
                                          X