Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• héhé mijne A6 Avant facelift is binnen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      SDHC is een no-go
      Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
      Thnx vr de info

Morgen een gewone SD-kaart halen dan.

Grtz.
      Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        SDHC is een no-go
        Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
        Is een SD kaart de beste manier om muziek op de harde schijf te zetten of zijn er nog andere manieren ?

Comment

• mijn auto heeft productieweek 7, maar ik heb nog geen bevestiging van de dealer.
          had ik nu al iets van de dealer moeten horen ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            mijn auto heeft productieweek 7, maar ik heb nog geen bevestiging van de dealer.
            had ik nu al iets van de dealer moeten horen ????
            Neen, ge hoeft u geen zorgen te maken. De mijne is productieweek 5. Deze week dus en kheb zelf ook nog niks gehoord. Hoop hem binnen dikke twee weken te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              Is een SD kaart de beste manier om muziek op de harde schijf te zetten of zijn er nog andere manieren ?
              via
              - CD
              - SD
              - music interface (usb) indien besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                Neen, ge hoeft u geen zorgen te maken. De mijne is productieweek 5. Deze week dus en kheb zelf ook nog niks gehoord. Hoop hem binnen dikke twee weken te hebben.
                Bij mij was het week 4 (vorige week) en gisteren (maandag 26/1) was hij al bij de dealer.
                Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
                Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  via
                  - CD
                  - SD
                  - music interface (usb) indien besteld
                  DVD kan ook nog, SD is wel de snelste manier. Je moet er wel rekening mee houden dat het systeem nummers die een beveligingscode hebben (typisch als je nummers via iTunes koopt, daar heeft 80% van de nummers zo'n code), niet mee kopiëert.

Comment

Bij mij was het week 4 (vorige week) en gisteren (maandag 26/1) was hij al bij de dealer.
                    Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
                    Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!

uw voordeur is weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      uw voordeur is weg
                      Zeveraar! Je hebt nog gelijk ook...

Ze zijn een volledige nieuwe gevel aan het steken (deur, elektrisch poort, tussenstuk,...) , het heeft mij weer een bom geld gekost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        uw voordeur is weg
                        Nieuwe gevel staat er
                        Zolang dat mijn vrouw niet weg is, ben ik content...

Comment

Nieuwe gevel staat er
                          Zolang dat mijn vrouw niet weg is, ben ik content...
                          Blijkbaar geen crisis ten huize redbull. Nieuwe A6,A5 en voorgevel.
                          Centjes rollen goed

Comment

• Véél werken hé en een tof produkt verkopen die goed in de markt ligt...

Comment

• Als je hard werkt, dan verdien je dat gewoon punt

Comment

Véél werken hé en een tof produkt verkopen die goed in de markt ligt...
                                Wat verkoop je mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Als je hard werkt, dan verdien je dat gewoon punt

138h / week (6d op 7d)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Wat verkoop je mss?
                                    ik weet dat de seksindustrie goed draait in deze periode

Comment

• dat zal bij een "natte" droom blijven... het de IT business

Comment

138h / week (6d op 7d)
                                        138 uur op 6 dagen da komt uit op 23 uur per dag werken.
                                        Nu weet ek waarom ge als nickname Redbull hebt gekozen.

Comment

• ik wou eens zien wie er effektief wakker is... en jij bent de eerste (23h, dat hou je niet uit ! - ook met Redbull)

ik werk +- 66h / week hé

HAHAHA

Whatever, off topic dus...

Comment

Working...
                                          X