héhé mijne A6 Avant facelift is binnen!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenSDHC is een no-go
Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
Morgen een gewone SD-kaart halen dan.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenSDHC is een no-go
Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmijn auto heeft productieweek 7, maar ik heb nog geen bevestiging van de dealer.
had ik nu al iets van de dealer moeten horen ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIs een SD kaart de beste manier om muziek op de harde schijf te zetten of zijn er nog andere manieren ?
- CD
- SD
- music interface (usb) indien besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenNeen, ge hoeft u geen zorgen te maken. De mijne is productieweek 5. Deze week dus en kheb zelf ook nog niks gehoord. Hoop hem binnen dikke twee weken te hebben.
Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenvia
- CD
- SD
- music interface (usb) indien besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenBij mij was het week 4 (vorige week) en gisteren (maandag 26/1) was hij al bij de dealer.
Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!
uw voordeur is weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenuw voordeur is weg
Ze zijn een volledige nieuwe gevel aan het steken (deur, elektrisch poort, tussenstuk,...) , het heeft mij weer een bom geld gekost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenuw voordeur is weg
Zolang dat mijn vrouw niet weg is, ben ik content...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNieuwe gevel staat er
Zolang dat mijn vrouw niet weg is, ben ik content...
Centjes rollen goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVéél werken hé en een tof produkt verkopen die goed in de markt ligt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenAls je hard werkt, dan verdien je dat gewoon punt
138h / week (6d op 7d)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat verkoop je mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
138h / week (6d op 7d)
Nu weet ek waarom ge als nickname Redbull hebt gekozen.
Comment
Comment