Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    ik wou eens zien wie er effektief wakker is... en jij bent de eerste (23h, dat hou je niet uit ! - ook met Redbull)

ik werk +- 66h / week hé

HAHAHA

Whatever, off topic dus...
    Dat is wel ongeveer het gemiddelde van een zelfstandige he, soms
    zitten we thuis zelf over uw uren
    Sintruin till I die

Comment

• IT is groot, ik wil dat product weten

Comment

• ziehier de foto's van de nieuwe machine!
        grote nummerplaathouder moet nog vervangen worden door een kleine, alleen weet ik nog niet goed wat het beste zou zijn: zwart of zilver? iemand suggesties?
        ook het logo 3.0 gaat er nog af.
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 28/01/2009, 20:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Dat is wel ongeveer het gemiddelde van een zelfstandige he, soms
          zitten we thuis zelf over uw uren
          correct.. het leven van ne zelfstandige kan toch zwaar zijn he...

Comment

• Ik zou voor chromé gaan als nummerplaathouder, is het knapst op zwart. En uw grill is ook in het chromé. Moest je shadowlook hebben zou ik achteraan ook full black gekozen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
              correct.. het leven van ne zelfstandige kan toch zwaar zijn he...
              voor sommigen toch, maar wij klagen niet ;-)
              Sintruin till I die

Comment

Zeveraar! Je hebt nog gelijk ook...

Ze zijn een volledige nieuwe gevel aan het steken (deur, elektrisch poort, tussenstuk,...) , het heeft mij weer een bom geld gekost...
                Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Nieuwe gevel staat er
                Zolang dat mijn vrouw niet weg is, ben ik content...
                deze namiddag nog eens gepasseerd , het ziet er zeer mooi uit .

uw vrouw heb ik niet gezien , misschien toch weg ?

grapke hoor redbull

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  Als je hard werkt, dan verdien je dat gewoon punt

voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ik zou voor chromé gaan als nummerplaathouder, is het knapst op zwart. En uw grill is ook in het chromé. Moest je shadowlook hebben zou ik achteraan ook full black gekozen hebben.
                    vooraan komt de nummerplaat er gewoon op zonder houder, 't is voor achteraan dat ik twijfel in welke kleur de kader het best uitkomt.

Comment

• Ik heb het toch over achteraan

Comment

• Iemand hier ook B&O in zijn A5??

Ben er eigenlijk niet zo tevreden over
                        Ik heb trillingen achteraan in de hoedenplank. En de radio hoeft daarom niet hard te staan.
                        Mn bass staat zelfs niet op het maximum.

In mn Audi A3 had ik Bose en dat vond ik stukken beter. Niks van trillingen.

Mss is dit een probleem enkel bij mij? Had graag es jullie ervaringen gehoord vooraleer ik ga klagen bij de garage.

Grtz.
                        Nick

Comment

Ik heb het toch over achteraan
                          sorry, te rap geweest!

Comment

Ik heb het toch over achteraan

pak maar chroom zoals reeds gezegd

Comment

IT is groot, ik wil dat product weten
                              Wij verkopen hardware en software om op afstand (lees internet) LCD/Plasma schermen aan te sturen.
                              Mijn klanten zijn bv Kinepolis Group, Colruyt, Belgacom, Mobistarwinkels, Base winkels, Spar winkels, Postkantoren, Luchthaven van Zaventem (en nog 250 andere luchthavens wereldwijd) en nog zoveel andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                deze namiddag nog eens gepasseerd , het ziet er zeer mooi uit .

uw vrouw heb ik niet gezien , misschien toch weg ?

grapke hoor redbull
                                Net ook gezien, is mooi gedaan en ... mijn vrouwke is ook thuis.
                                Dus eind goed, al goed

Comment

• niet klagen mannekes.....sommige mensen werken wel 80-96 uur per week, mijn record is 108 uur)))))))))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                    niet klagen mannekes.....sommige mensen werken wel 80-96 uur per week, mijn record is 108 uur)))))))))))
                                    Felicitaties.. wat ben jij een flinke jongen..

Iedereen kiest voor zichzelf en zijn gezin een balans tussen kapitaal en vrije tijd. Ge kunt met uw gat in de boter vallen maar door de band zal iedereen die zich iets extra wil verloven een paar extra uurtjes moeten kloppen.
                                    Last edited by ; 29/01/2009, 00:09.

Comment

• Laten we nu verder zeveren over de A5 misschien?
                                      anders gaan we een nieuw topic openen met als titel hoeveel uur je werkt per week

Comment

Wij verkopen hardware en software om op afstand (lees internet) LCD/Plasma schermen aan te sturen.
                                        Mijn klanten zijn bv Kinepolis Group, Colruyt, Belgacom, Mobistarwinkels, Base winkels, Spar winkels, Postkantoren, Luchthaven van Zaventem (en nog 250 andere luchthavens wereldwijd) en nog zoveel andere...

welk bedrijf als ik vragen mag? ge moogt altijd PM'en...

Comment

• Ik heb dezelfde klachten over die trillingen, hopelijk is er iets aan te doen.Ik ga ook eens naar de garage ermee.

Comment

Working...
                                          X