Oorspronkelijk geplaatst door Hay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hay Bekijk BerichtenGisteren heb ik eindelijk mij A5 opgehaald. Hij was besteld in september 08 (Nederland).
Wat een wagen, geweldig. Had proefgereden in een 2.7tdi, maar de 2.0Tfsi doet daar niet eens zoveel voor onder!
MMI is ook geweldig. De harde schijf staat al bijna vol met muziek, B&O set klinkt prima en systeem via SD kaart werkt heel goed.
Nu alleen nog de goede velgen, die komen in week 9. Tot die tijd nog de standaard bandjes....
Hay
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenis de 2,0TFSI sneller dan de 2,7TDI??? zal toch niet
heeft iemand al een getunde 2,0TFSI ????
Wat betreft top is het iets minder voor de 180 pk!
236 voor de 180 pk,250 voor de 211 pk en 239 voor de 2.7 Tdi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendus een getunde 2,0TFSI met 240 pk...... zal een beest zijn
ik denk van 0 tot 100km/uur in 6,0 sec
Zal moeilijk zijn en zeker niet met Dunlop's
Mijn 1.8 TFSI met 215 pk doet het in ong.7.37 sec!(wel gemeten met stopwatch dus ja?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik zou verwachten 6,9sec.......
de volvo C70 van mijn broer heeft ook 240 pk, hij doet het in 6,9 sec tot 100
men wil!
In elk geval de turbomotoren van Volvo zijn niet slecht te noemen en ze hebben toch al serieus wat
ervaring.
Het meeste hangt natuurlijk af van het "mannetje" dat in de wagen zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenEens hij volledig "los" is zal de 2.7 tdi enkel nog je achterlichten zien!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hay Bekijk BerichtenGisteren heb ik eindelijk mij A5 opgehaald. Hij was besteld in september 08 (Nederland).
Wat een wagen, geweldig. Had proefgereden in een 2.7tdi, maar de 2.0Tfsi doet daar niet eens zoveel voor onder!
MMI is ook geweldig. De harde schijf staat al bijna vol met muziek, B&O set klinkt prima en systeem via SD kaart werkt heel goed.
Nu alleen nog de goede velgen, die komen in week 9. Tot die tijd nog de standaard bandjes....
Hay
Wat zijn je andere opties die je genomen hebt? S-line? Pano dak?
Eén belangrijk detail: foto's???
Comment
-
Zal nog wat foto's plaatsen, ( nu donker)
Hij is zwart meallic met o.a.
Pro-line
MMI plus
Telefoon met bluetooth
18" MAK variante Mirror
Ben denk ik de enige met een A5 met een trekhaak!!!! Voorwaarde was wel dat die zo weggewerkt wordt dat je hem absoluut niet ziet. En dat is perfect gelukt. Valt precies in het schuin naar binnen lopende deel aan de onderzijde van de bumper. Toch wel makkelijk, en aangezien dit een leasewagen is hoef ik nu de trekhaak zelf niet te betalen op mijn andere wagen...
Meer kon er niet af binnen mijn leasebudget. Auto's zijn in NL veel duurder door de BPM. Maar je hoort mij niet klagen.....integendeel
Hay
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAllé proficiat...5 maanden valt nog mee!
Wat zijn je andere opties die je genomen hebt? S-line? Pano dak?
Eén belangrijk detail: foto's???
@redbull
Comment
-
-
zeker kijken!
Voor de mensen die op zoek zijn naar een ZWARTE A5 3;0TDI!!!
ZEKER KIJKEN!
Ken deze persoon totaal niet maar wou hier iemand helpen om de wachttijd van 1 jaar niet te moeten meemaken..
Ikzelf heb geen interesse omdat ik een WITTE met bruin interieur wil, vandaar..
greetz
K.S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Nice maar ik ben AUDI rijder hé... (niet bmw rijders ook welkom?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenEens hij volledig "los" is zal de 2.7 tdi enkel nog je achterlichten zien!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hay Bekijk BerichtenZal nog wat foto's plaatsen, ( nu donker)
Hij is zwart meallic met o.a.
Pro-line
MMI plus
Telefoon met bluetooth
18" MAK variante Mirror
Ben denk ik de enige met een A5 met een trekhaak!!!! Voorwaarde was wel dat die zo weggewerkt wordt dat je hem absoluut niet ziet. En dat is perfect gelukt. Valt precies in het schuin naar binnen lopende deel aan de onderzijde van de bumper. Toch wel makkelijk, en aangezien dit een leasewagen is hoef ik nu de trekhaak zelf niet te betalen op mijn andere wagen...
Meer kon er niet af binnen mijn leasebudget. Auto's zijn in NL veel duurder door de BPM. Maar je hoort mij niet klagen.....integendeel
Hay
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenHeleba nie teveel met de 2.7 lachen he
Alhoewel,als alle voorziene mod's gedaan zijn!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNice maar ik ben AUDI rijder hé... (niet bmw rijders ook welkom?)
ja weet ik , maar je mag altijd komen kijken he , tis nie ver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNice maar ik ben AUDI rijder hé... (niet bmw rijders ook welkom?)
Is het zoiets dat je in gedachten had???
Audi A5 002.JPG
Audi A5 004.JPG
Comment
Comment