Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Ach zo, alweer iets bijgeleerd vandaag. Op dat vlak ben ik niet echt thuis.

Grtz.
    Nick
    Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Waar?
    Ik ga vanavond eens bij Jennes Boortmeerbeek binnenspringen.
    Kwestie van nog wat Audi-lucht op te snuiven
    audi fabriek in neckarsulm, ze waren bezig met opstarten produtie
    een 5 tal per dag voorlopig, eens alles op punt staat zouden ze er 150 per dag maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
      audi fabriek in neckarsulm, ze waren bezig met opstarten produtie
      een 5 tal per dag voorlopig, eens alles op punt staat zouden ze er 150 per dag maken
      Coupé of Cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Coupé of Cabrio?
        cabrio

Comment

• Beste korting toch bekomen op vehiko.be. Super content van mijn nieuwe A3. En zonder onderhandelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathalie2B Bekijk Berichten
            Beste korting toch bekomen op vehiko.be. Super content van mijn nieuwe A3. En zonder onderhandelen.
            Yep, daar zijn we vet mee in de A5 topic

Comment

• Dit klopt idd, gewoon alles loslaten en je blijft lekker stilstaan En duw je weer op de gas dan ben je vertrokken, werkt echt supersoepel bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Dit klopt idd, gewoon alles loslaten en je blijft lekker stilstaan En duw je weer op de gas dan ben je vertrokken, werkt echt supersoepel bij mij
                T'is besteld

Comment

• Een vraagje,het standaard alarm op de A5 is dat een "degelijk"alarm of laat je best nog een bijkomend alarm plaatsen voor de verzekering o.a.
                  2.7 TDI deze week in productie en levering binnen 2 WEKEN.
                  Besteld op 12/03/08

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
                    Een vraagje,het standaard alarm op de A5 is dat een "degelijk"alarm of laat je best nog een bijkomend alarm plaatsen voor de verzekering o.a.
                    Besteld op 12/03/08
                    Wow, van een levertermijn gesproken

Comment

• jaja 11 lange maanden dat is niet niks hé.Het zal't wachten wel waard zijn zeker!Nu dat verlossende telefoontje van de dealer nog!

Comment

• Joepieeeee!
                        Mijne 2.7 is gemaakt, ik verwacht hem binnen 2 weken bij de dealer.
                        Besteld op 10/05/08, op 12/08/08 nog een optie toegevoegd (hydraulische demping).
                        Dus na een blijde verwachting van 9 maanden komt die er aan

Comment

Een vraagje,het standaard alarm op de A5 is dat een "degelijk"alarm of laat je best nog een bijkomend alarm plaatsen voor de verzekering o.a.
                          Besteld op 12/03/08
                          Standaard alarm heb je zelfs niet nodig. Ik heb daar destijds voor geïnformeerd bij mijn verzekering en maakte niets uit. Ik moest de optie niet nemen en ik kreeg ook geen korting als ik ze nam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Standaard alarm heb je zelfs niet nodig. Ik heb daar destijds voor geïnformeerd bij mijn verzekering en maakte niets uit. Ik moest de optie niet nemen en ik kreeg ook geen korting als ik ze nam.
                            Hangt af van verzekering tot verzekering. Bij mij mocht ik de A5 genomen hebben won ik de meerprijs van het alarm al terug na 3 jaar dus best kijken case per case.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Hangt af van verzekering tot verzekering. Bij mij mocht ik de A5 genomen hebben won ik de meerprijs van het alarm al terug na 3 jaar dus best kijken case per case.
                              Ik zit bij DVV

Comment

• mijn auto volgende week gemaakt, heb net een bericht gehad van de dealer;;;;
                                ik hoop hem over 2 weken voor de deur te hebben......i feel good

Comment

Besteld op 12/03/08
                                  Bij de 2.7 tdi zit toch standaard volumetrisch en perimetrisch alarm dus meer als voldoende.

Bij lagere modellen is het niet steeds standaard optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                    mijn auto volgende week gemaakt, heb net een bericht gehad van de dealer;;;;
                                    ik hoop hem over 2 weken voor de deur te hebben......i feel good
                                    Iedereen spreekt hier van 2 weken vanaf productie maar de mijne is in de week van de
                                    19de gemaakt en staat nog altijd niet bij de dealer

Comment

• week van de 19de??, dat kan toch niet
                                      volgens de dealer duurt het nog ongeveer 2 weken na de productie totdat de auto opgehaald kan worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                        week van de 19de??, dat kan toch niet
                                        volgens de dealer duurt het nog ongeveer 2 weken na de productie totdat de auto opgehaald kan worden
                                        Is niet voor iedereen zo hoor !
                                        De mijne stond 1 maand NA produktie pas bij de dealer en dan is de dealer die nog
                                        ZELF gaan halen met zijn transporter omdat ik me kwaad maakte dat de levering uitbleef ;-)
                                        Sintruin till I die

Comment

• @ E90N

hoe zit het met de verlaging en de automatische poort?

Comment

Working...
                                          X