Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
    jihaaaaa, eindelijk goed nieuws.
    Juist het verlossende telefoontje gekregen dat de auto bij de dealer in Duitsland staat.
    Woensdag mag ik hem afhalen en heb meteen een ritje van 850 km voor de boeg.
    Proficiat & veel veilige km's gewenst

Wel opletten met je rodage. Zeker geen cruise control gebruiken en afwisselende snelheden hanteren tijdens die 850km, maar dat wist je zeker al

Grtz.
    Nick

Comment

• Heeft hier iemand enig idee waar ik bluetooth telefoonvoorziening + dvd kan laten inbouwen die compatibel is
      met de originele mmi van de A5 en hiermee ook bedienbaar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
        Ja, ik vind de grijze grille om een zwarte niet mooi, op een lichte kleur is het niet erg maar op een zwarte komt de 2.7 grille heel plastiek over.
        Ik dacht ook dat het niet lang kon duren, maar ze wisten niet of de bumper eraf moet om de grille te vervangen, maar ze gaan er morgenvroeg aan beginnen
        Vind ik ook

Part: 8T0 853 651 B ??
        of is het al een andere voor 2009? (zonder sensoren)
        Last edited by dragonfly; 06/02/2009, 13:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Heb het voorlopig in de koelkast gezet.
          Ik zoek eigenlijk iemand met een A5 die 2,5cm verlaagd is en die even bij ons komt
          testen of het lukt. :-)
          (Weliswaar zonder stukken te maken he)

Is er echt geen andere mogelijkheid met die poort? stel dat je nu vb een porsche had, dan moest men sowieso een andere oplossing zoeken

Comment

• weet er iemand of het mogelijk is om de sideskirts van de s-line op een niet s-line te plaatsen?

de dealer beweert dat er gaten voorzien zijn waar die sideskirts inklikken dus is het niet mogelijk om deze achteraf te plaatsen.

maar volgens mij kan je bij TEC7 veel doen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
              weet er iemand of het mogelijk is om de sideskirts van de s-line op een niet s-line te plaatsen?

de dealer beweert dat er gaten voorzien zijn waar die sideskirts inklikken dus is het niet mogelijk om deze achteraf te plaatsen.

Natuurlijk is dit mogelijk. ALLES is mogelijk

Grtz.
              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                Proficiat & veel veilige km's gewenst

Wel opletten met je rodage. Zeker geen cruise control gebruiken en afwisselende snelheden hanteren tijdens die 850km, maar dat wist je zeker al

Grtz.
                Nick
                Bedankt.

Ik had inderdaad al zoiets opgevangen.
                Zal wel niet zo makkelijk zijn om op de Duitse autobahn op legale snelheden te blijven rijden.

Comment

Bedankt.

Ik had inderdaad al zoiets opgevangen.
                  Zal wel niet zo makkelijk zijn om op de Duitse autobahn op legale snelheden te blijven rijden.
                  Ik zou de eerste 200-300km binnenbanen nemen zoals WoKe gedaan heeft. De motor zal daar later meer deugd van hebben dan direct aan 100km/h op de snelweg te gaan rijden

Comment

weet er iemand of het mogelijk is om de sideskirts van de s-line op een niet s-line te plaatsen?

dat kost gespoten en geplaatst 295 euro....
                    tec7 niet inbegrepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Ik zou de eerste 200-300km binnenbanen nemen zoals WoKe gedaan heeft. De motor zal daar later meer deugd van hebben dan direct aan 100km/h op de snelweg te gaan rijden

Is daar een speciale reden voor ??

Comment

Laat dit nu dezelfde dealer zijn die mijne auto van die Sideskirts voorzien heeft :-d (hehe)
                        Heb ik niet gelijk ?????
                        Sintruin till I die

Comment

Is er echt geen andere mogelijkheid met die poort? stel dat je nu vb een porsche had, dan moest men sowieso een andere oplossing zoeken
                          Die man zei al: koopt u een Q7 :-D

De enigste mogelijkheid is de blauwe steen afslijpen met 1cm, maar weet dan niet of de eindstop dan tegoei werkt.
                          Het kan misschien zelfs zijn dat het wél gaat met verlaging maar ik durf het risico niet nemen.
                          Als ik iemand vond met 2,5 verlaging zou ik 100% zekerheid hebben ...
                          Sintruin till I die

Comment

• Zou het mogelijk zijn om de el zetels achteraf met een geheugenfunctie te laten uitrusten?

Comment

• Ik ben hem gisteren gaan halen, maar heb al slecht nieuws
                              De rechtse zijruit staat vol krassen , je ziet het alleen als de zon er op staat, dus ik
                              kan begrijpen dat ze het in de garage niet gezien hebben.
                              Ik ben terug gereden en ze gaan een andere bestellen.
                              Maar nu zit er op de ander zijruiten precies een nevel alsof hij in de buurt van een spuitcabine gestaan heeft
                              Het laatste moet ik maandag nog gaan laten zien.
                              Voor de rest is het een plezier om mee te rijden
                              Vertrek naar de zee foto's volgen

Comment

Is daar een speciale reden voor ??
                                Een motor roderen gebeurt best door zijn koppel te gebruiken. Wil zeggen optrekken tot toerental terug laten zakken en terug optrekken. Dat is de truc op circuit om hem vinnig te maken.

Als jij met je auto 800km gaat rijden aan 2000 toeren wordt dat een luie. Het is maar door te schakelen en af te wisselen in toeren dat hij vinnig wordt.

Nu moet ik wel zeggen dat de motoren van nu al wat ingereden worden in de fabriek, het is niet meer te vergelijken met vroeger (of circuit) waar de zuiger/cilinder nog geen sec gewerkt heeft.

Zitten er hier geen (goeie) garagisten?

Comment

De enigste mogelijkheid is de blauwe steen afslijpen met 1cm, maar weet dan niet of de eindstop dan tegoei werkt.
                                  Het kan misschien zelfs zijn dat het wél gaat met verlaging maar ik durf het risico niet nemen.
                                  ik wil wel eens proberen met mijn -5cm , dat zal zeker wel niet lukken maar dan heb je misschie een gedacht

Comment

Laat dit nu dezelfde dealer zijn die mijne auto van die Sideskirts voorzien heeft :-d (hehe)
                                    Heb ik niet gelijk ?????
                                    idd

en toen ik zelfs antwoorden dat het bij jou ook gedaan was, bekeken ze mij nog vreemder aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Een motor roderen gebeurt best door zijn koppel te gebruiken. Wil zeggen optrekken tot toerental terug laten zakken en terug optrekken. Dat is de truc op circuit om hem vinnig te maken.

Als jij met je auto 800km gaat rijden aan 2000 toeren wordt dat een luie. Het is maar door te schakelen en af te wisselen in toeren dat hij vinnig wordt.

Nu moet ik wel zeggen dat de motoren van nu al wat ingereden worden in de fabriek, het is niet meer te vergelijken met vroeger (of circuit) waar de zuiger/cilinder nog geen sec gewerkt heeft.

Zitten er hier geen (goeie) garagisten?
                                      Volgens mij zeker NIET op koppel rijden,maar vloeiend doorheen de versnellingen en niet te zwaar belasten bij lage toerentallen!!
                                      Daarbij nog zoveel mogelijk met wisselende toerentallen!!
                                      Niet rijden aan 50km/h in 5è of 6è versnelling en niet 'planché' duwen bij lage toerentallen in hoge versnellingen!!

Comment

AIRRIDE!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          Volgens mij zeker NIET op koppel rijden,maar vloeiend doorheen de versnellingen en niet te zwaar belasten bij lage toerentallen!!
                                          Daarbij nog zoveel mogelijk met wisselende toerentallen!!
                                          Niet rijden aan 50km/h in 5è of 6è versnelling en niet 'planché' duwen bij lage toerentallen in hoge versnellingen!!
                                          kunnen we hier geen hoorcollege voor vrijmaken

Comment

Working...
                                          X