Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Een motor roderen gebeurt best door zijn koppel te gebruiken. Wil zeggen optrekken tot toerental terug laten zakken en terug optrekken. Dat is de truc op circuit om hem vinnig te maken.

Als jij met je auto 800km gaat rijden aan 2000 toeren wordt dat een luie. Het is maar door te schakelen en af te wisselen in toeren dat hij vinnig wordt.

Nu moet ik wel zeggen dat de motoren van nu al wat ingereden worden in de fabriek, het is niet meer te vergelijken met vroeger (of circuit) waar de zuiger/cilinder nog geen sec gewerkt heeft.

Zitten er hier geen (goeie) garagisten?
    Allemaal niet zo simpel als je een multitronic moet roderen..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
      Allemaal niet zo simpel als je een multitronic moet roderen..........
      In manueel zetten en schakelen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        ik wil wel eens proberen met mijn -5cm , dat zal zeker wel niet lukken maar dan heb je misschie een gedacht
        ALs je dat wilt graag !

Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        idd

en toen ik zelfs antwoorden dat het bij jou ook gedaan was, bekeken ze mij nog vreemder aan
        Dat zegt genoeg over de dealer !
        Aan wie juist heb je dat gevraagd ?
        Sintruin till I die

Comment

• Eindelijk !

Audi A5 2.7 Tdi wordt op vrijdag 20 februari gemaakt. besteld 6 juni 2008.

en mijn Q5 2.0 Tdi S tronic wordt 15 maart 2009 geleverd

zal niet weten met welke eerst te kiezen.. .... :-)

Comment

• Zal is eentje proberen P2060001 (Large).JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              Zal is eentje proberen [ATTACH]59894[/ATTACH]
              Oh broeder,oh broeder welkom!
              Adaptieve vering zeker?
              The sky is the limit!

Comment

kunnen we hier geen hoorcollege voor vrijmaken
                Heb ooit nen helen boterham gepost over rodage in het vorige A5 topic.
                Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                  Heeft hier iemand enig idee waar ik bluetooth telefoonvoorziening + dvd kan laten inbouwen die compatibel is
                  met de originele mmi van de A5 en hiermee ook bedienbaar is?
                  Niemand enig idee?

Comment

Heb ooit nen helen boterham gepost over rodage in het vorige A5 topic.
                    Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.
                    Mijn uitleg komt overeen met die van E90N hé maar om het wat te verduidelijken.
                    Komt er idd op aan dat je in de juiste versnelling telkens mooi optrekt tot het toegestane toerental. En dus niet 200km in dezelfde versnelling aan dezelfde snelheid rijdt

@Jimmy: ge kunt mss andere auto's roderen op aanvraag

Comment

Niemand enig idee?
                      Volgens mij zal dat niet lukken tenzij je het achteraf inbouwt (Kufatec?)
                      Zo'n parrot zal de goedkoopste oplossing zijn maar wel apart te bedienen.

Comment

weet er iemand of het mogelijk is om de sideskirts van de s-line op een niet s-line te plaatsen?

de dealer beweert dat er gaten voorzien zijn waar die sideskirts inklikken dus is het niet mogelijk om deze achteraf te plaatsen.

maar volgens mij kan je bij TEC7 veel doen, niet?
                        Dat wordt meestal gedaan met dubbelzijdige plakband waarmee men sierlijsten op deuren enz. kleeft!
                        Ik word wakker.

Comment

Dat wordt meestal gedaan met dubbelzijdige plakband waarmee men sierlijsten op deuren enz. kleeft!
                          Ik word wakker.

dat is niet stevig genoeg

edit: heb de spacers besteld achteraan: 40mm /as (20mm per wiel)
                          eind volgende week staan ze erop
                          H&R DRA systeem
                          Last edited by E90N; 07/02/2009, 14:35.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

H&R DRA systeem
                            Welk type spacers heb je besteld? Met langere wielbouten of met verzonken bouten en gebruik van de originele. Die laatste zijn beter, veiliger.
                            Een goeie site hiervoor: www.wheelspacers.nl

Grtz.
                            Nick

Comment

• hoe lang duurt het voordat een A5 gemaakt is, die van mij wordt in week 7gemaakt
                              en is de wegligging veel beter met die spacers??

Comment

H&R DRA systeem
                                Je hebt dubbelzijdige plakband en dubbelzijdige plakband hé.
                                Vooraan geen spacers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  hoe lang duurt het voordat een A5 gemaakt is, die van mij wordt in week 7gemaakt
                                  De wegligging veranderd of verbeterd niet zo heel veel,het is vooral het uitzicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                    hoe lang duurt het voordat een A5 gemaakt is, die van mij wordt in week 7gemaakt
                                    Wegligging en speelsheid is nooit beter met spacers, de looks daarentegen

Comment

H&R DRA systeem
                                      Mijn 20" zouden met 40mm buiten de wielkast komen, de 30mm/as zijn juist OK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Mijn 20" zouden met 40mm buiten de wielkast komen, de 30mm/as zijn juist OK.

Voor 19" past dit perfect, WoKe hier op 't forum heeft zelfs 50mm zonder problemen
                                        (265 tov 255 band is die 1 cm)

Vooraan spacers is om problemen vragen, trouwens die zijn in mijn ogen al redelijk ok

Schroefsysteem en behoud originele schroeven
                                        Last edited by E90N; 07/02/2009, 15:35.
                                        Sintruin till I die

Comment

Voor 19" past dit perfect, WoKe hier op 't forum heeft zelfs 50mm zonder problemen
                                          (265 tov 255 band is die 1 cm)

Vooraan spacers is om problemen vragen, trouwens die zijn in mijn ogen al redelijk ok

Schroefsysteem en behoud originele schroeven
                                          Zolang men niet overdrijft is dit volgens mij geen probleem,zelfs vooraan.
                                          Als je bredere banden steekt komen die ook een stuk meer naar buiten.

Comment

Working...
                                          X