Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    De beginletters zijn juist,zet er een letter bij,hetgeen erachter staat bijna verdubbelen en zet nog 2x de bijgevoegde letter na de cijfers en je bent er.(oplossing volgende editie)
    CBR954RR

komt ge vantijd ni bij www.trackdays.be ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      CBR954RR

komt ge vantijd ni bij www.trackdays.be ?
      Niet meer,ben een jaar of 3 geleden met alles gestopt!(bouw,zaak en bovenal dochter)
      Heb me 2j geleden een KTM EXC525 gekocht met supermotardwielen bij om het varken uit te hangen
      rond de kerktoren.

Comment

• Stomme vraag: als je met een multitronic rijdt en je zet hem op manueel om met de peddles aan het stuur de 7 vitessen manueel te schakelen, zie je dan ergens in welke van de 7 vitessen je zit?

Comment

• Gisteren een a5 gezien met de 2 uitlaten aan de linkse kant, is dit de 2.0 TFSI?
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
            Gisteren een a5 gezien met de 2 uitlaten aan de linkse kant, is dit de 2.0 TFSI?
            Ja dat klopt

Normaal (?!) hebben alle 4-cylinders bij Audi een dubbele linkse uitlaat en hebben alle +6-cylinders een uitlaat aan beide kant.
            Er zijn wel enkele uitzonderingen zoals bv. de Audi TTS, ...

Grtz.
            Nick
            Last edited by ; 08/02/2009, 18:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
              Stomme vraag: als je met een multitronic rijdt en je zet hem op manueel om met de peddles aan het stuur de 7 vitessen manueel te schakelen, zie je dan ergens in welke van de 7 vitessen je zit?
              Op het display van de bc tussen de tellers, niet?

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                Op het display van de bc tussen de tellers, niet?

Mvg,

ZO is dat, onderaan beeld zie je de cijfers en de versnelling die ingeschakeld is heeft blokje
                Sintruin till I die

Comment

• die van mij geeft dan gewoon aan M1,M2 etc, of in sport mode S1,S2 etc
                  die lijn met cijfers en het rode blokje heb ik niet ... zal ondertussen veranderd zijn zeker
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                    ZO is dat, onderaan beeld zie je de cijfers en de versnelling die ingeschakeld is heeft blokje
                    Ah, Ok, dus de meeste mutlitronic mannen hier roderen hunne A5 door eerst veel manueel te rijden dan...???

Comment

• een vraag aan alle 1,8TFSI bezitters.
                      audi geeft een verbruik van 1 op 14 aan, ik denk niet dat dit haalbaar is,
                      wat is jullie ervaring?????
                      volgens audi is de 2,0TFSI nog zuiniger......... gelooft audi in wonderen of....?

Comment

• Waarom zou een 2.0 TFSI niet zuiniger kunnen zijn? Vernieuwde technologie kan wonderen doen.

Comment

• gemiddeld 1 op 15 volgens Audi......
                          en op de snelweg 1 op 19, zelfs de twingo van mijn vrouw is niet zo zuinig

Comment

• wat vinden jullie van zwarte velgen onder een zwarte auto, teveel Jonny gehaalte?
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                              wat vinden jullie van zwarte velgen onder een zwarte auto, teveel Jonny gehaalte?
                              Ik heb op mijn A5 Antraciet RS6 velgen besteld.
                              Is perfect naar mijn mening.
                              Volledig zwart zou anders ook wel mooi zijn, maar heb er zelf niet voor gekozen.

Comment

• thomas, laat een paar fotos zien aub

Comment

wat vinden jullie van zwarte velgen onder een zwarte auto, teveel Jonny gehaalte?
                                  de linkse is te veel Jonny

rechtse een pak minder

Comment

De zwarte velgen gaan meteen een paar maten kleiner tonen naar mijn mening dus daar zou ik niet voor gaan.

Comment

• ik ga voor minimaal 19 inch

Comment

• zijn het deze velgen niet?

Comment

gemiddeld 1 op 15 volgens Audi......
                                          en op de snelweg 1 op 19, zelfs de twingo van mijn vrouw is niet zo zuinig
                                          1 op 19 zal dan wel aan 120 per uur zijn en een baan zo vlak als een biljartlaken. Autosnelweg van Brugge naar Mechelen heb ik aan 6,9l/100km gedaan (120 per uur). Wat is dat ongeveer, 1 op 15 zeker? Is wel een A3 1.8 TFSI, en niet met de nieuwe TFSI technologie vrees ik.

Comment

Working...
                                          X