Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren viel m'n oog op deze bloedmooie A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      s line exterieurpakket wordt vrijdag gemonteerd.. die kortere nummerplaat houder moet ik nog eens bekijken hoe ik dat ga regelen en vooraan vind ik een europese plaat niet nodig.
      Ik snap dat dus niet, een Audi grill SMEEKT om een Europese nummerplaat. Je zit anders met zo'n gatlelijk euhm gat. En reclame achteraan is zum kotsen, mor ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
        Woensdag mijn A5 2.7 gaan afhalen.
        Donderdag in een put in het asfalt gereden ( 40 - 50 Km/h) met als gevolg dat mij PIRELLI Zero Rosso 255/35/19 op 5 Y spaak na enkele minuten plat stond. Miniscuul klein gaatje in de buitenflank van de band.
        Volgens de garage kan dit gebeuren en zijn die banden, door het lage profiel, daar gevoelig voor. Conclusie; bij de garage zal de nieuwe band ongeveer 600 € all in kosten. Bij de bandencentrale kan ik Michelines kopen aan 312 € all in.
        Of zal ik voor Brigdestone of Dunlop gaan?
        Ik heb aangedrongen op garantie op de band. Deze had maar 200 Km !!!
        De garage zal de Pirelli naar de fabriek opsturen en hun oordeel op fabrikagefout afwachten (ongeveer 2 maanden!)

Iemand gelijkaardige problemen gehad?
        Zijn dat normaal geen dunlop banden?
        Ik heb dunlop staan en dacht dat de 19'' altijd dunlop waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
          Zijn dat normaal geen dunlop banden?
          Ik heb dunlop staan en dacht dat de 19'' altijd dunlop waren
          De mijne is vorige maand geleverd met Bridgestone Potenza's

Ook "19 velgen, dusja ... Begrijp wie begrijpen kan.

Grtz.
          Nick

Comment

• PFFFFFFFFFFFFFF

Heb problemen met de ramen.
            Alle ramen zijn vettig aan de binnenkant, ofwel heb ik een dealer gekozen die niet kan kuisen, ofwel is er een ander probleem.
            Ik heb ze zelf is proberen te kuisen maar krijgt het er niet af, ik durf er natuurlijk niet met te zwaar producten aan zitten.
            Op de achterruit staan zelfs de kringen van de zuignappen nog in, en minstens 1 zijruit staat vol krassen .

Zijn er hier die hetzelfde probleem hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              PFFFFFFFFFFFFFF

Heb problemen met de ramen.
              Alle ramen zijn vettig aan de binnenkant, ofwel heb ik een dealer gekozen die niet kan kuisen, ofwel is er een ander probleem.
              Ik heb ze zelf is proberen te kuisen maar krijgt het er niet af, ik durf er natuurlijk niet met te zwaar producten aan zitten.
              Op de achterruit staan zelfs de kringen van de zuignappen nog in, en minstens 1 zijruit staat vol krassen .

Zijn er hier die hetzelfde probleem hebben?

Alleen die kringen van de zuignappen heb ik ook op de achterruit, met glasreiniger ging het niet af
              Durfde er ook niet met agressieve middelen op te komen, zou eventueel aangelengde azijn /water helpen ?
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                De mijne is vorige maand geleverd met Bridgestone Potenza's

Ook "19 velgen, dusja ... Begrijp wie begrijpen kan.

Grtz.
                Nick
                Dat komt omdat uw velgen van Audi Exclusive komen en dus andere banden hebben.
                Doorgaans zijn ALLE 19" Y velgen met Dunlops !
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Maar de mijne zijn dus wel uitgerust met Pirelli Zero Rosso op de 5 spaak Y 19".

Bedankt H.Nick voor de link; ik kan de band nu voor 261 € online kopen.

Volgens Carlito is het dom om door een put rijden. Zal ik vanaf nu al slalomend over belgische wegen rijden?
                  Ik denk het nu, ok deze band en velg zijn gevoelig maar men zou er toch wel normaal met de wagen moeten mee kunnen rond rijden niet?

Welk zijn nu de beste banden voor deze 19" velgen?

Comment

• Er zou een verschil zijn tussen een gewone A5-kofferklep en een S5-kofferklep.

Op die foto zou het moeten zichtbaar zijn:

Of is dit gezichtsbedrog

Weet iemand hier meer over?? Ik heb dit gevonden op www.A5oc.com

Grtz.
                    Nick

Comment

Alleen die kringen van de zuignappen heb ik ook op de achterruit, met glasreiniger ging het niet af
                      Durfde er ook niet met agressieve middelen op te komen, zou eventueel aangelengde azijn /water helpen ?
                      Ik ga er terug mee naar de dealer, ik vind dat ze hem proper moeten afleveren.
                      Als je er zelf met teveel produkten ga opzitten waardoor bv de binnenbekleding vlekken krijgt zit je helemaal in de shit.
                      Het interieur en de lak waren ook niet optimaal gekuist maar heb hem vandaag zelf nog eens onder handen genomen en dat is nu in orde.
                      Mijn vorige jaguar was perfect in orde toen ik hem ging halen, dat kan nu niet gezegd worden.
                      De voorruit zal er ook uit moeten, daar staan ook krassen op

Weet er iemand of wax-it nog leeft, ik heb hem een mailtje gestuurd maar krijg geen reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
                        Maar de mijne zijn dus wel uitgerust met Pirelli Zero Rosso op de 5 spaak Y 19".

Bedankt H.Nick voor de link; ik kan de band nu voor 261 € online kopen.

Volgens Carlito is het dom om door een put rijden. Zal ik vanaf nu al slalomend over belgische wegen rijden?
                        Ik denk het nu, ok deze band en velg zijn gevoelig maar men zou er toch wel normaal met de wagen moeten mee kunnen rond rijden niet?

Welk zijn nu de beste banden voor deze 19" velgen?
                        Graag gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          Er zou een verschil zijn tussen een gewone A5-kofferklep en een S5-kofferklep.

Op die foto zou het moeten zichtbaar zijn:

Of is dit gezichtsbedrog

Weet iemand hier meer over?? Ik heb dit gevonden op www.A5oc.com

Grtz.
                          Nick
                          Dat is het eerste dat ik er van hoor, het zou mss wel kunnen maar ik denk niet dat je op deze foto moogt verder gaan, als ik er moet op gokken zijn ze hetzelfde

Comment

Ah, is dat zo ja? Dan zal ik dus ook de Bridgestones hebben
                            Al veel goeds over gehoord dus ben eens benieuwd na al die jaren met Dunlop te rijden

Comment

• Is het mogelijk om de actuele snelheid op de boordcomputer te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                Is het mogelijk om de actuele snelheid op de boordcomputer te zien?
                                Ja, gewoon een instelling via de hendel zelf,

dus niet via het MMI als ik mij niet vergis

Grtz.
                                Nick

Comment

Is het mogelijk om de actuele snelheid op de boordcomputer te zien?
                                  hendeltje rechts aan uw stuur. 1 keer op da toppeke vanonder drukken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                    hendeltje rechts aan uw stuur. 1 keer op da toppeke vanonder drukken..
                                    Ik kan alles zien zoals gemiddeld verbuik -en snelheid en rijbereik behalve de actuele snelheid ?

Comment

Ik kan alles zien zoals gemiddeld verbuik -en snelheid en rijbereik behalve de actuele snelheid ?
                                      Duw eerst op de mode-knop op het stuur totdat de schermpjes van audio of navi verdwenen zijn.

Comment

Normaal heb je boordcomputer 1, boordcomputer 2, setup menu, digitale snelheidsmeter, ..

Comment

• Bedankt allemaal.
                                          Het is uiteindelijk gelukt.
                                          Zo met een duitse handleiding valt niet mee als je geen letter duits kent.

Comment

Working...
                                          X