Gisteren viel m'n oog op deze bloedmooie A5.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtens line exterieurpakket wordt vrijdag gemonteerd.. die kortere nummerplaat houder moet ik nog eens bekijken hoe ik dat ga regelen en vooraan vind ik een europese plaat niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk BerichtenWoensdag mijn A5 2.7 gaan afhalen.
Donderdag in een put in het asfalt gereden ( 40 - 50 Km/h) met als gevolg dat mij PIRELLI Zero Rosso 255/35/19 op 5 Y spaak na enkele minuten plat stond. Miniscuul klein gaatje in de buitenflank van de band.
Volgens de garage kan dit gebeuren en zijn die banden, door het lage profiel, daar gevoelig voor. Conclusie; bij de garage zal de nieuwe band ongeveer 600 € all in kosten. Bij de bandencentrale kan ik Michelines kopen aan 312 € all in.
Of zal ik voor Brigdestone of Dunlop gaan?
Ik heb aangedrongen op garantie op de band. Deze had maar 200 Km !!!
De garage zal de Pirelli naar de fabriek opsturen en hun oordeel op fabrikagefout afwachten (ongeveer 2 maanden!)
Iemand gelijkaardige problemen gehad?
Ik heb dunlop staan en dacht dat de 19'' altijd dunlop waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenZijn dat normaal geen dunlop banden?
Ik heb dunlop staan en dacht dat de 19'' altijd dunlop waren
Ook "19 velgen, dusja ... Begrijp wie begrijpen kan.
Grtz.
Nick
Comment
-
PFFFFFFFFFFFFFF
Heb problemen met de ramen.
Alle ramen zijn vettig aan de binnenkant, ofwel heb ik een dealer gekozen die niet kan kuisen, ofwel is er een ander probleem.
Ik heb ze zelf is proberen te kuisen maar krijgt het er niet af, ik durf er natuurlijk niet met te zwaar producten aan zitten.
Op de achterruit staan zelfs de kringen van de zuignappen nog in, en minstens 1 zijruit staat vol krassen .
Zijn er hier die hetzelfde probleem hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenPFFFFFFFFFFFFFF
Heb problemen met de ramen.
Alle ramen zijn vettig aan de binnenkant, ofwel heb ik een dealer gekozen die niet kan kuisen, ofwel is er een ander probleem.
Ik heb ze zelf is proberen te kuisen maar krijgt het er niet af, ik durf er natuurlijk niet met te zwaar producten aan zitten.
Op de achterruit staan zelfs de kringen van de zuignappen nog in, en minstens 1 zijruit staat vol krassen .
Zijn er hier die hetzelfde probleem hebben?
Alleen die kringen van de zuignappen heb ik ook op de achterruit, met glasreiniger ging het niet af
Durfde er ook niet met agressieve middelen op te komen, zou eventueel aangelengde azijn /water helpen ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDe mijne is vorige maand geleverd met Bridgestone Potenza's
Ook "19 velgen, dusja ... Begrijp wie begrijpen kan.
Grtz.
Nick
Doorgaans zijn ALLE 19" Y velgen met Dunlops !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat komt omdat uw velgen van Audi Exclusive komen en dus andere banden hebben.
Doorgaans zijn ALLE 19" Y velgen met Dunlops !
Bedankt H.Nick voor de link; ik kan de band nu voor 261 € online kopen.
Volgens Carlito is het dom om door een put rijden. Zal ik vanaf nu al slalomend over belgische wegen rijden?
Ik denk het nu, ok deze band en velg zijn gevoelig maar men zou er toch wel normaal met de wagen moeten mee kunnen rond rijden niet?
Welk zijn nu de beste banden voor deze 19" velgen?
Comment
-
Er zou een verschil zijn tussen een gewone A5-kofferklep en een S5-kofferklep.
Op die foto zou het moeten zichtbaar zijn:
Of is dit gezichtsbedrog
Weet iemand hier meer over?? Ik heb dit gevonden op www.A5oc.com
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAlleen die kringen van de zuignappen heb ik ook op de achterruit, met glasreiniger ging het niet af
Durfde er ook niet met agressieve middelen op te komen, zou eventueel aangelengde azijn /water helpen ?
Als je er zelf met teveel produkten ga opzitten waardoor bv de binnenbekleding vlekken krijgt zit je helemaal in de shit.
Het interieur en de lak waren ook niet optimaal gekuist maar heb hem vandaag zelf nog eens onder handen genomen en dat is nu in orde.
Mijn vorige jaguar was perfect in orde toen ik hem ging halen, dat kan nu niet gezegd worden.
De voorruit zal er ook uit moeten, daar staan ook krassen op
Weet er iemand of wax-it nog leeft, ik heb hem een mailtje gestuurd maar krijg geen reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk BerichtenMaar de mijne zijn dus wel uitgerust met Pirelli Zero Rosso op de 5 spaak Y 19".
Bedankt H.Nick voor de link; ik kan de band nu voor 261 € online kopen.
Volgens Carlito is het dom om door een put rijden. Zal ik vanaf nu al slalomend over belgische wegen rijden?
Ik denk het nu, ok deze band en velg zijn gevoelig maar men zou er toch wel normaal met de wagen moeten mee kunnen rond rijden niet?
Welk zijn nu de beste banden voor deze 19" velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenEr zou een verschil zijn tussen een gewone A5-kofferklep en een S5-kofferklep.
Op die foto zou het moeten zichtbaar zijn:
Of is dit gezichtsbedrog
Weet iemand hier meer over?? Ik heb dit gevonden op www.A5oc.com
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat komt omdat uw velgen van Audi Exclusive komen en dus andere banden hebben.
Doorgaans zijn ALLE 19" Y velgen met Dunlops !
Al veel goeds over gehoord dus ben eens benieuwd na al die jaren met Dunlop te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om de actuele snelheid op de boordcomputer te zien?
dus niet via het MMI als ik mij niet vergis
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om de actuele snelheid op de boordcomputer te zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenhendeltje rechts aan uw stuur. 1 keer op da toppeke vanonder drukken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk kan alles zien zoals gemiddeld verbuik -en snelheid en rijbereik behalve de actuele snelheid ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk kan alles zien zoals gemiddeld verbuik -en snelheid en rijbereik behalve de actuele snelheid ?
Comment
Comment