Oorspronkelijk geplaatst door duc748
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenInderdaad, maar normaal moet je via je dealer in België (waar je op onderhoud gaat) een nederlandstalige handleiding kunnen krijgen. Zo heb ik het alvast gedaan met de A4 destijds, was zelfs gratis. Ze hebben alleen een kopie nodig van je roos formulier.
Ben er vandaag 1 gaan aanvragen. Ze hadden er geen op voorraad.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAlleen die kringen van de zuignappen heb ik ook op de achterruit, met glasreiniger ging het niet af
Durfde er ook niet met agressieve middelen op te komen, zou eventueel aangelengde azijn /water helpen ?
Is het bij jou al in orde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
Mooie velgen, vooral als ze titanium-kleurig zijn
Ik ben op zoek nr titanium wintervelgen, maar dan wel in "18
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIk ga hem donderdag binnendoen bij de dealer om de ruiten te reinigen.
Is het bij jou al in orde?
Zal iets voor binnenkort worden ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtennetjes... zwart of meteoorgrijs?
Ik heb tevens de dynamische ophanging genomen en ben er in combinatie met de 19" Y velgen bijzonder tevreden over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenProficiat Veel veilige km's gewenst!!
Mooie velgen, vooral als ze titanium-kleurig zijn
Ik ben op zoek nr titanium wintervelgen, maar dan wel in "18
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk BerichtenZwart buiten, zwart leder binnen en zwarte (of grafit) hemel, maakt het helemaal af vind ik.
Ik heb tevens de dynamische ophanging genomen en ben er in combinatie met de 19" Y velgen bijzonder tevreden over.
Buiten het zwart leder (ik heb bruin genomen) had het de mijne kunnen zijn
Good luck and have fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNeen, nog geen tijd gehad door werkzaamheden
Zal iets voor binnenkort worden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenKV 32, het is een hele mooie auto, gefeliciteerd.
heb je fotos van het interieur?????
ga je hem nog tunen??
Foto's van het interieur heb ik nog niet.
Eerst de motor inrijden en dan later eventueel chippen (bij Heinz) van 160 Pk naar 2??.
Ik ben wel voorzichtig met het verhogen van het koppel wegens de limiet van de multitronic.
Ja spijtig van de 2 cm verlaging, misschien zet ik er vanachter spoorverbreders op ( 3 cm)
Cheers
Comment
-
Nu reeds offertes vragen voor de verzekering.
Er is veel verschil in prijs. Zie mijn vorig commentaar:
Wel appels met appels en peren met peren vergelijken.
Ttz. Ba en omnium met vrijstelling vergelijken.
Mijn wagen kwam op vrijdag binnen.
Maandag opnieuw telefoon gehad, van de juffrouw verantwoordelijk voor de afleveringen, om afspraak te maken;
Diezelfde dag heeft ze mij het document ge-emaild om de platen aan te vragen of om de verzekering in orde te brengen.
Ook diezelfde dag heb ik mijn verzekeraar hetzelfde document ge-email met offerte/factuur (voor de omnium).
Men kan tegenwoordig alles thuis met tel en PC regelen.
Woensdag de wagen gaan halen, BMW ingeleverd. Nummerplaten werden van B naar A 5 verzet.
Donderdag: vooraan Euro nummerplaat, achteraan Belgisch nummerplaat op zwarte plaathouder (plaathouder met reklame van de garage heb ik verwijderd).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenMoest dit in mm zijn dan zaten we wel met een serieus probleem.
Alles wat onder de bovenste rand van de wielkast zit moet dan ergens onder de
grond steken dacht ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk BerichtenJa spijtig van de 2 cm verlaging, misschien zet ik er vanachter spoorverbreders op ( 3 cm)
ik hoop dat je met die 3cm de hele as bedoelt want anders ga je nogal problemen hebben doordat de banden uit de kas komen
vandaag heb ik de mijne erop gezet:
20mm H&R per wiel, dus 40mm voor de as en staat gewoon perfect
je moet uitgaan van de ET waarde van de velg en in uw geval is dit ET32
32-20 = ET 12Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenhoho, gij zijt nogal iets van plan .....
ik hoop dat je met die 3cm de hele as bedoelt want anders ga je nogal problemen hebben doordat de banden uit de kas komen
vandaag heb ik de mijne erop gezet:
20mm H&R per wiel, dus 40mm voor de as en staat gewoon perfect
je moet uitgaan van de ET waarde van de velg en in uw geval is dit ET32
32-20 = ET 12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk BerichtenKan foto's van voor en na posten. Welke velgen heb jij opstaan?
Hier foto's van resultaat met Y velg gelijk de uwe ET32 (ook 40mm per as)
Voor:
Na:
Resultaat:
Last edited by E90N; 18/02/2009, 06:48.Sintruin till I die
Comment
Comment