Dat ziet er goed uit !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIdem, alleen spijtig van die 2 cm verlaging die er niet is, maarja dan hadden we mss teveel moeten inboeten voor het comfort.
Buiten het zwart leder (ik heb bruin genomen) had het de mijne kunnen zijn
Good luck and have fun
We zouden misschien eens een mini-meeting moeten doen om ze eens te vergelijken!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk BerichtenNog even terug een vraagje over de mmi met harde schijf: is het nu mogelijk om flitspaallocaties in te laden in het systeem, of steken die er al in? Indien het 2de het geval is, is het dan mogelijk om deze lijst up te daten met nieuwe camera's?
Een inforad zal de enige oplossing worden vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenhoho, gij zijt nogal iets van plan .....
ik hoop dat je met die 3cm de hele as bedoelt want anders ga je nogal problemen hebben doordat de banden uit de kas komen
vandaag heb ik de mijne erop gezet:
20mm H&R per wiel, dus 40mm voor de as en staat gewoon perfect
je moet uitgaan van de ET waarde van de velg en in uw geval is dit ET32
32-20 = ET 12
Vooraan heb ik 1.2 cm per kant,dus 2.4 op de vooras zodat alles mooi op één lijn staat.
@KV32 indien ik je nog niet had gefeliciteerd,bij deze dan proficiat!
Kon idd.ook de mijne zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk heb de 19" S5 velg
Hier foto's van resultaat met Y velg gelijk de uwe ET32 (ook 40mm per as)
Voor:
Na:
Resultaat:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenProficiat Veel veilige km's gewenst!!
Mooie velgen, vooral als ze titanium-kleurig zijn
Ik ben op zoek nr titanium wintervelgen, maar dan wel in "18
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenMijn vader had die Y-velgen in 18" als winterband (replica's uiteraard) op z'n A5. Helaas had... drie weken geleden auto gestolen
Car/Homejacking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDas minder.
Car/Homejacking?
Ahja, volgens die van de garage gaat de A5 2.7 TDI uit productie? Enkel nog 2.0 en 3.0 diesels cfr Q5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenThuis... Volgende week kan m'n vader een nieuwe bestellen, waarschijnlijk geen A5 meer.
Ahja, volgens die van de garage gaat de A5 2.7 TDI uit productie? Enkel nog 2.0 en 3.0 diesels cfr Q5.
Hoop dat ik daar van gespaard blijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenThuis... Volgende week kan m'n vader een nieuwe bestellen, waarschijnlijk geen A5 meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZit jij toevallig niet op het RSC Anderlecht forum? Denk daar iets gelijkaardigs gelezen te hebben. Audi A5 thuis gestolen en de nieuwe wss geen A5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenAhja, volgens die van de garage gaat de A5 2.7 TDI uit productie? Enkel nog 2.0 en 3.0 diesels cfr Q5.
Comment
-
Ivm tuning van de 2.7tdi 190pk CVT de sheet van ABT
Ik stel me vragen bij de cijfers, lijkt me het geld niet echt waard te zijn.
De koppelcurve begint nadien pas 1100toeren hoger en een CVT is al lui in de lage toeren en stopt 3350 toeren vroeger. Daarnaast slechts 0,4sec sneller. Het koppel stijgt dan ook maar met 30Nm voor redenen die we al kennen
Nadien moet de olie van de CVT om de 30K vervangen worden ipv om de (standaard??) 60K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk heb de 19" S5 velg
Hier foto's van resultaat met Y velg gelijk de uwe ET32 (ook 40mm per as)
Voor:
Na:
Resultaat:
Thanks E90N voor de info, 40 mm voor de as zal het dan worden.
Cheers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenProficiat & veel veilige km's gewenst
Wel opletten met je rodage. Zeker geen cruise control gebruiken en afwisselende snelheden hanteren tijdens die 850km, maar dat wist je zeker al
Grtz.
Nick
IS dat eigenlijk wel nodig? Mijn S5 vorige zaterdag afgehaald, in de garage hebben ze mij gezegd : '" rij er maar direct mee zoals je uitkomt... niks geen rodage... is voor niets nodig"...... Met hun zegen ben ik er dus maar direct ingevlogen........ wel nog beetje ingehouden voor de banden...... maar voor de motor is dat volgens mij niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk BerichtenIS dat eigenlijk wel nodig? Mijn S5 vorige zaterdag afgehaald, in de garage hebben ze mij gezegd : '" rij er maar direct mee zoals je uitkomt... niks geen rodage... is voor niets nodig"...... Met hun zegen ben ik er dus maar direct ingevlogen........ wel nog beetje ingehouden voor de banden...... maar voor de motor is dat volgens mij niet nodig.
Maar heb echt geen idee als het nog nodig is voor een auto. Misschien hadden ze zelf al 2000km gereden met uwen S5 om zich wat te amuseren
Comment
Comment