Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    onderweg op autosnelweg wel veel jaloerse blikken van BMW rijders... eentje met nogal johnny kopke kon het niet laten zijn cigarettenpeukje ostentatief door zijn vensterke richting mijn audike te catapulteren....flauw en zielig.....
    heb maar gedaan of ik het niet zag......met paria's hou ik geen rekening

om eerlijk te zijn heb ik toch wel beetje schrik van dergelijke negatieve reacties...... als je weet dat ze je tegenwoordig voor een MP3 speler of cigaret al doodsteken......wat gaan ze dan niet doen voor een A5 of S5?
    een kras is snel gemaakt door dergelijke jaloerse typen....
    gelukkig kan ik mijn autooke elke avond mooi achter slot en grendel parkeren.
    iemand ervaring met vandalisme?

Comment

• De matte A5 stond er deze morgen weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
        Nu de 2.0TDI er is in de A5, zal de vraag naar de 2.7 zeker afnemen. En die eerste is fiscaal nog aantrekkelijker, nietwaar?
        Niet mee eens, een 6cyl is toch nog iets anders dan een 4 pitter.
        Eens je met een 6 rijdt ga je nooit meer terug.
        Ook al is de 4 fiscaal vriendelijk toch zou ik deze niet kiezen
        En men heeft wel gelijk dat quattro bij de 2.7 een ferme tekortkoming is !
        Als ik vroeger geweten had dat de 3.0 ook in 211 pk was dan had ik nog omgeruild !
        Sintruin till I die

Comment

om eerlijk te zijn heb ik toch wel beetje schrik van dergelijke negatieve reacties...... als je weet dat ze je tegenwoordig voor een MP3 speler of cigaret al doodsteken......wat gaan ze dan niet doen voor een A5 of S5?
          Ik jammer genoeg wel. Mijn A3 is 6 maanden oud, en achterlijke kl**tz****n hebben zo hard aan mijn ruitenwissers liggen sleuren dat ze zelf deel van de lak beschadigd hebben. Gelukkig op een nog gemakkelijk te herstellen plaats, en niet in het zicht. Maar ik heb er ook steeds schrik voor

Comment

cacahominia. (ofzoiets )

Ze hebben geprobeerd zijn ruitenwissers van zijn (knappe) A3 te stelen.
            En bij andere forummer zijn S-line badges erafgehaald.

Is slapen in je auto een optie? Dat zou ik zeker overwegen met zo een prachtkar
            Congrats!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Als ik vroeger geweten had dat de 3.0 ook in 211 pk was dan had ik nog omgeruild !
              tjah, quattro had ik ook wel graag gehad maar 5000 BIV + 1000euro taks per jaar vond ik er wat over...

Ik kon veranderen naar de 2.0 maar heb het ook niet gedaan voor dezelfde redenen als E90N

Comment

nog niet.....

zal hem in weekend eens kuisen en dan paar fotokes nemen en posten...

volgende week komen ook andere velgen ( wintervelgen) en banden erop... is laat op seizoen week ik maar moet nog naar duitsland en zwitserland binnenkort vandaar.... de velgen zijn dan 18 inch ipv 19 inch nu.....
                Welke kleur heb je binnen-buiten?
                Fantastische wagen in ieder geval, ze klinken geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Inderdeed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Welke kleur heb je binnen-buiten?
                    Fantastische wagen in ieder geval, ze klinken geweldig.

meteorgrijs, magma rood sportzetels, carbon inlay.... mooie combinatie....
                    had eerst wat twijfel zowel voor buitenkleur als binnenkleur.... op foto's vond ik meteor niet zo super... zeker niet de amerikaanse versies waarvan je op inernetnet veel foto's ziet, die hebben oranje ipv witte knipperlichten vooraan... vind die combinatie oranje grijs maar niks.... maar in 't echt en met witte knipperlichten vooraan toch veel mooier dan op foto
                    ook dat rood is super.... niet te fel... niet te donker... juist goed...

Comment

• Schitterende combo inderdaad! Vooral rood-carbon is magnifiek.
                      Ik vreesde een beetje voor een witte... Vind ik echt niet mooi.

Comment

• Als je wat rondkijkt op andere forums zijn er precies wel veel die performance problemen krijgen door de DPF. Vooral dan de mensen die maar ritjes doen van 20min ofzo.

Zou nogal een excuus zijn in de rechtbank: "ik reed 200 omdat mijn motor goed warm zou krijgen zodat de DPF cleaning kan beginnen"

Comment

Yep, mijne A5 hebben ze al goed te pakken gehad. Een diepe kras over het hele kofferdeksel. Jaloezie is een vies beestje, maar blijkbaar mogen we al blij zijn dat ze enkel je auto beschadigen, en niet de chauffeur...

Comment

• Gisteren de software van m'n A5 3.0TDI 240pk laten aanpassen bij Ziptuning. Hij heeft nu 289pk en 597Nm. De eerste 300km moest ik het even wat kalm aan doen hadden ze gezegd, maar deze morgen heb ik dan even alles uit de kast gehaald op de Havenweg in Stabroek om het verschil te evalueren. En inderdaad, het lijkt wel een andere auto, hij is veel explosiever en er lijkt geen eind te komen aan de trekkracht. Aanrader...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                              Gisteren de software van m'n A5 3.0TDI 240pk laten aanpassen bij Ziptuning. Hij heeft nu 289pk en 597Nm. De eerste 300km moest ik het even wat kalm aan doen hadden ze gezegd, maar deze morgen heb ik dan even alles uit de kast gehaald op de Havenweg in Stabroek om het verschil te evalueren. En inderdaad, het lijkt wel een andere auto, hij is veel explosiever en er lijkt geen eind te komen aan de trekkracht. Aanrader...
                              amai is wel superveel koppel nu.....
                              vrees dat ik je bij de hernemingen niet zal kunnen bijhouden met mijn S5ke......
                              heb ook nog getwijfeld om voor de 3 liter TDI te gaan en te laten ziptunen...heb uiteindelijk toch voor de looks en geluid van de S5 gevallen....
                              misschien kunnen we eens een optrekwedstrijdje à la Top Gear doen??

Comment

amai is wel superveel koppel nu.....
                                vrees dat ik je bij de hernemingen niet zal kunnen bijhouden met mijn S5ke......
                                heb ook nog getwijfeld om voor de 3 liter TDI te gaan en te laten ziptunen...heb uiteindelijk toch voor de looks en geluid van de S5 gevallen....
                                misschien kunnen we eens een optrekwedstrijdje à la Top Gear doen??
                                Niet beklagen, hoeveel pk en koppel een diesel ook heeft, en al is die sneller in de hernemingen, .. benzine >>>>>>>>> diesel.

Comment

• En er is nog altijd de MTM Supercharger kit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Ik vreesde een beetje voor een witte... Vind ik echt niet mooi.

Comment

• mijn verzekeraar gaat de kentekenplaaten aanvragen bij DIV en zij gaan die binnen 2 dagen opsturen.
                                      is het mogelijk om zelf de kentekenplaaten te gaan afhalen bij de DIV????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                        mijn verzekeraar gaat de kentekenplaaten aanvragen bij DIV en zij gaan die binnen 2 dagen opsturen.
                                        is het mogelijk om zelf de kentekenplaaten te gaan afhalen bij de DIV????
                                        Uiteraard, als je VEEL tijd hebt kan je dat gaan doen

Comment

• zie op foto's onder andere van Beltjar ( prachtige wagen by the way) dat een korte nummerplaat aan achterkant toch mooier oogt dan een lange.
                                          Op de mijne zit er onder die korte ook een lange waarop aan zijkant reclame van de garage.... wil die eruit doen maar heb gezien dat die onderste aan de zijkant met een soort mousse of zoiets precies vastkleeft aan de carosserie.... durf dat niet goed losprutsen uit schrik blijvende littekens te veroorzaken.... iemand al geprobeerd? krijg je dat mooi proper?

Comment

Working...
                                          X