Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    zie op foto's onder andere van Beltjar ( prachtige wagen by the way) dat een korte nummerplaat aan achterkant toch mooier oogt dan een lange.
    Op de mijne zit er onder die korte ook een lange waarop aan zijkant reclame van de garage.... wil die eruit doen maar heb gezien dat die onderste aan de zijkant met een soort mousse of zoiets precies vastkleeft aan de carosserie.... durf dat niet goed losprutsen uit schrik blijvende littekens te veroorzaken.... iemand al geprobeerd? krijg je dat mooi proper?

    sorry beltar, heb je naam verkeerd gespeld....

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
      zie op foto's onder andere van Beltjar ( prachtige wagen by the way) dat een korte nummerplaat aan achterkant toch mooier oogt dan een lange.
      Op de mijne zit er onder die korte ook een lange waarop aan zijkant reclame van de garage.... wil die eruit doen maar heb gezien dat die onderste aan de zijkant met een soort mousse of zoiets precies vastkleeft aan de carosserie.... durf dat niet goed losprutsen uit schrik blijvende littekens te veroorzaken.... iemand al geprobeerd? krijg je dat mooi proper?
      Ik weet wat je bedoelt. Als je dit verwarmt, bv. met een haardroger, dan gaat dat er makkelijk af. Achteraf met ontvetter wat opkuisen

      Grtz.
      Nick

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Niet beklagen, hoeveel pk en koppel een diesel ook heeft, en al is die sneller in de hernemingen, .. benzine >>>>>>>>> diesel.
        Hernemingen zijn voor mensen die te tam zijn om te schakelen

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Tja, smaken...
          Nu, op een S5 vind ik dat lelijk. Het gaat om één of andere reden niet goed samen met de diffusor, uitlaten, velgen, ...
          Op de foto's van uw wagen valt het mee, maar ik zou het zelf nooit kiezen. Het staat een A5 dus beter, zeker met S-Line.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            tjah, quattro had ik ook wel graag gehad maar 5000 BIV + 1000euro taks per jaar vond ik er wat over...
            Ik kon veranderen naar de 2.0 maar heb het ook niet gedaan voor dezelfde redenen als E90N
            2.7 163pk : 1239 BIV en 618.42taks/jaar
            3.0 211pk : 2478 BIV en 702.5 taks/jaar
            Een verschil van ocharme 84 euro per jaar, en 1 keer 1239 euro...
            ... alleen de 19" kosten meer op zo'n car

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
              2.7 163pk : 1239 BIV en 618.42taks/jaar
              3.0 211pk : 2478 BIV en 702.5 taks/jaar
              Een verschil van ocharme 84 euro per jaar, en 1 keer 1239 euro...
              ... alleen de 19" kosten meer op zo'n car
              Ze spreken over de periode wanneer de 3 liter enkel in 240pk versie te krijgen was. Tegenwoordig is dat aangepast, nochtans spraken de dealers het indertijd tegen, er zou geen fiscale verlaging meer komen omdat het verschil tss 240 en 211 te groot was... 'k voel me daarop nu wel gepakt, want vanzelfsprekend is dit voor de herverkoopwaarde nadelig. Wie koopt er hier nu nog de 240pk variant? Op die ene eigenaar met een communiezieltje na, niemand waarschijnlijk.

              Comment


              • @Sid: ik had het idd op de 240pk variant. Ik heb nu de 2.7tdi 190pk versie besteld (met 19" )

                @piets5: niet mee inzitten, voorzichtig half doorsnijden en kan je dat stuk die eruit steekt eraf trekken. heb ik destijds ook gedaan. En dan met WD40 ontvet maar er zullen wel andere producten bestaan

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  'k voel me daarop nu wel gepakt, want vanzelfsprekend is dit voor de herverkoopwaarde nadelig. Wie koopt er hier nu nog de 240pk variant? Op die ene eigenaar met een communiezieltje na, niemand waarschijnlijk.
                  iedereen die een handgeschakelde wil ;-) zoals ik bvb

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                    iedereen die een handgeschakelde wil ;-) zoals ik bvb
                    2.7tdi bestaat ook handgeschakeld, versta niet waarom d'ieteren deze niet invoerd...

                    Comment


                    • Ik voel me langs alle kanten "gepakt".
                      Ik wilde een 2.7 handgeschakeld Quattro (onmogelijk en zou er nooit komen...)
                      Ik wilde een 3.0tdi 211pk (zou er ook nooit komen)
                      Ik wilde een 3.0tdi S-tronic, zou ook nooit komen...

                      ik kreeg een 240pk na 10maand ipv 3 en op de koop toe een oude MMI

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Ik voel me langs alle kanten "gepakt".
                        Ik wilde een 2.7 handgeschakeld Quattro (onmogelijk en zou er nooit komen...)
                        Ik wilde een 3.0tdi 211pk (zou er ook nooit komen)
                        Ik wilde een 3.0tdi S-tronic, zou ook nooit komen...

                        ik kreeg een 240pk na 10maand ipv 3 en op de koop toe een oude MMI
                        Oei

                        En heb je je destijds geïnformeerd op de duitse markt / forums ??

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          Ik voel me langs alle kanten "gepakt".
                          Ik wilde een 2.7 handgeschakeld Quattro (onmogelijk en zou er nooit komen...)
                          Ik wilde een 3.0tdi 211pk (zou er ook nooit komen)
                          Ik wilde een 3.0tdi S-tronic, zou ook nooit komen...

                          ik kreeg een 240pk na 10maand ipv 3 en op de koop toe een oude MMI
                          Les 1, geloof nooit een garagist.
                          Bij Porsche Brussel vertelden ze me eind november dat er geen facelift kwam van de GT3

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Les 1, geloof nooit een garagist.
                            Bij Porsche Brussel vertelden ze me eind november dat er geen facelift kwam van de GT3

                            Correctie! Geloof nooit een dealer bij VAG!

                            ALLE, maar dan ook ALLE wagens die ik al gekocht heb zijn min of meer op tijd afgeleverd. In geval van mijn laatste twee, een Volvo V50 en een C70 zelfs netjes enkele dagen vóór de beloofde datum. De C70 had een levertijd van 9 maanden en toch mooi voor de beloofde datum.

                            Kijk, een normaal bedrijf dat op bestelling produceert moet exact kunnen zeggen wanneer
                            er geleverd kan worden. Immers de productiecapaciteit in aantal wagens/dag is gekend, en ook het aantal bestellingen voor die van jou. Dus is het logisch dat levertijden exact kunnen gepland worden, zelfs maanden in de toekomst.

                            Enkel als men jouw bestelling naar achter schuift ten voordele van bestellingen van een ander, uit andere landen enz. kan er enorm veel tijd bij de levertermijn bijkomen. Dat is puur bedrog of op z'n minst een gebrek aan respect voor de klant, en gezien mijn ervaringen met VAG geloof ik niet dat dit toeval is.

                            Maar aangezien er nog steeds meer klanten zijn die geen belang hechten aan waarden als respect dan kritische klanten kan dit spelletje blijven duren. Meer kan ik er niet over zeggen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Niet beklagen, hoeveel pk en koppel een diesel ook heeft, en al is die sneller in de hernemingen, .. benzine >>>>>>>>> diesel.
                              Nogal conservatief statement maar iedereen z'n mening natuurlijk. Als je 45.000 km per jaar doet en je auto dus ook een werkinstrument is, denk je daar waarschijnlijk anders over.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                Nogal conservatief statement maar iedereen z'n mening natuurlijk. Als je 45.000 km per jaar doet en je auto dus ook een werkinstrument is, denk je daar waarschijnlijk anders over.
                                Dan heb je het over de kostprijs, daar houd ik geen rekening mee in mijn mening

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Hernemingen zijn voor mensen die te tam zijn om te schakelen
                                  Dat is een al even kortzichtig statement

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                    Dat is een al even kortzichtig statement
                                    Dan pakte nen S-tronic eh

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                      Dat is een al even kortzichtig statement
                                      Diesel is voor vrachtwagens en boten. Kortzichtig genoeg?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Ik voel me langs alle kanten "gepakt".
                                        En? Was het lekker?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dan heb je het over de kostprijs, daar houd ik geen rekening mee in mijn mening
                                          Niet alleen dat, ook het gebruiksgemak van een hoog koppel in het dagelijks verkeer. Ik rij gemiddeld 200km per dag voor m'n werk, het is niet echt realistisch te denken dat je dan altijd sportief kan rijden, dat laat het verkeer gewoon niet toe. Met een moderne diesel is dat aangenamer. Niet dat ik de kosten niet belangrijk vind, ik rij gemiddeld 5 jaar met m'n auto, met een benzine zou dat gewoon kostelijker zijn, als hij de 5 jaar al haalt. Als ik eens wil scheuren met een benzine, heb ik daar m'n weekend karretje voor.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X