Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo ik ben hier nieuw alhoewel ik de forum al een jaartje volg daar ik ook een a5 besteld en al geleverd gekregen heb.
    Mijn verhaal is denk een uit de duizend.Heb naar verschillende daelers geweesd en overal een bevestigging gekregen dat ik normaal 10 maanden moest wachten, tot ik bij een daeler kwam ongelooflijk besteld 5 oktober 2008 levering 9 week 2009,geloofde die mens niet na alles van de forum
    Raar maar waar woensdag bericht gehad dat hij donderdag binnen kwam papieren gaan ophalen en gaan halen vrijdag 20 februari .

Dus er zijn nog goede daelers.

A5 2.0 tfsi 190 pk

Comment

• Amai, een 190pk versie. Dat is wel uniek ja

Comment

• Sorry foutje 180 pk

Comment

• Gold, gefeliciteerd
          9mnd wachten op een auto zoals Audi A5 is zeker de moeite waard, en ik dank dat we het wachten niet erg vinden als de auto afgeleverd is.......
          de manier waarop Audi in het algemeen met de klanten omgaat, dat is het probleem!!!!
          en geeft toe het zeiken en jammeren hoe lang het al niet duurt ,vinden we stiekem ook wel leuk))))))) dat maakt onze A5 unieker .....emotie hoort bij de nieuwe A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
            gisteren gaan afhalen en vandaag genieten !!!!

zeer knap en zeker met het bruine leder

Comment

• Mooi dat bruine leder he, straalt meer klasse uit !
              Ik ben wel ff verward, zie S-Line embleem in voorgrille, is toch helemaal géén S-Line ????
              Sintruin till I die

Comment

• Is deze A5 nu zwart of is het nachtblauw?

Comment

• De A5's rollen eindelijk van den band... proficiat aan iedereen.
                  (ik zie ze nu ook meer en meer rijden moet ik zeggen)

Comment

gisteren gaan afhalen en vandaag genieten !!!!
                    Mooi, mooi, mooi

Ik had eerst beige int. gekozen en daarna veranderd in bruin en heb nog geen sec. spijt van

Comment

• Vraagje ivm inklapbare spiegels.

De spiegels klappen in als ik de auto vast doe, maar ik kan ze niet naar binnen klappen
                      met het knopje in de deur
                      Ik heb al naar de instelling gekeken maar kan niets terug vind ivm de spiegels.
                      Je kan alleen instellen of ze bij het vast doen van de auto wel of niet moeten dichtklappen
                      maar verder niets.

Iemand een oplossing?

Comment

• OPROEP:
                        Voor de 3.0TDI (maar iedereen mag meedoen, graag zelfs).

Kunnen jullie eens testen hoeveel toeren de motor maximaal maakt wanneer je 'em in eerste versnelling zet, koppeling induwt en volgas geeft? (vanzelfsprekend met opgewarmde motor).

Je moet er verder geen schrik van hebben, er zit een extra begrenzer op die in deze situatie de motor tot (in het geval van de 3.0TDI) 3700-3800 tr/min laat komen. (Handig voor een snelle start trouwens)

Maar, blijkt dat er nu A5's 3.0TDI worden afgeleverd die een restrictie hebben tot 2500 tr/min. Dat is echt weinig eh... 't zou best wel eens kunnen dat ze de maatregel genomen hebben naar aanleiding van eventuele schadegevallen. Ik vraag me dus af op hoeveel toeren die van jullie blijft draaien. Graag ook bouwjaar vermelden.

Comment

• E90N,

Ze hebben mijn ruiten ontvet en het ziet er nu veel beter uit.
                          Ik heb gevraagd welk product ze gebruikt hebben maar dat wisten de baliemannekes niet.
                          Een ontvetter van de carosserie afdeling maar meer wisten ze niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                            maar ik kan ze niet naar binnen klappen
                            met het knopje in de deur
                            huh?
                            'k Kan ze tijdens het rijden zelfs dichtklappen. Die draaiknop werkt bij jou niet?

Comment

• Het kleur is oceanblauw en nee is geen s-line , heb wel het exterieur pakket van s-line. De combinatie was een gewaagde keuze blauw met bruin maar is o zo mooi meegevallen.Nu noch wachten op de spacers en ik ben er klaar mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                Mooi dat bruine leder he, straalt meer klasse uit !
                                Ik ben wel ff verward, zie S-Line embleem in voorgrille, is toch helemaal géén S-Line ????
                                Inderdaad, dat viel me ook op. Is het dan een quattro mss? Of gewoon de 2.7 met een zwarte grille en dan maar een fake logo geplakt??

P.S.: voor de rest prachtige bak, proficiat

Comment

• Dit is de S5 grill waar het s-line logo perfect in past waar normaal S5 staat , Ik vind met deze grill dat hij er nog woester uitziet !
                                  Motorisatie is 2,7 MT 190

Comment

• zou een beetje belachlijk zijn om die S5 te laten staan hé in de grill daarmee

Comment

Dit is de S5 grill waar het s-line logo perfect in past waar normaal S5 staat , Ik vind met deze grill dat hij er nog woester uitziet !
                                      Motorisatie is 2,7 MT 190
                                      Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                                      zou een beetje belachlijk zijn om die S5 te laten staan hé in de grill daarmee
                                      Heb hetzelfde gedaan met mijn A3, goede keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                        E90N,

Ze hebben mijn ruiten ontvet en het ziet er nu veel beter uit.
                                        Ik heb gevraagd welk product ze gebruikt hebben maar dat wisten de baliemannekes niet.
                                        Een ontvetter van de carosserie afdeling maar meer wisten ze niet.

probeer eens met dit product zal wel weg zijn uw vetplekken .

Comment

Working...
                                        X