Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou op mijn A5 ook een zwarte grille laten plaatsen.
    Is het mooist denk ik op een witte wagen?

Comment

• Een paar huizen van ons heeft iemand een S5 gekocht. Meerdere keren per dag komt 'm al accelererend hier voorbij. Wat een heerlijke sound maakt die V8, heerlijk zwaar en ruig. Persoonlijk vind ik de sound mooier dan die van onze M3 die scherper en meer racy klinkt.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Thx voor de info.

We zouden es moeten samenkomen ofzo, een A5-meeting ,

als het mooi weer is natuurlijk.

Grtz.
        Nick
        Ga je gang:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
          Thx voor de info

Ik zal er zijn, weliswaar een S-en RS- meeting, maar ik ben een echte Audifan

Hopelijk mooi weer...

Grtz.
          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Is nog géén 45 minuten werk, heb het gezien bij de mijne die nu een zwart glanzende grille heeft
            En is het moeilijk ?
            Want er staan er geregeld op Ebay maar ben nog aant twijfelen. Of bij garage bestellen en hun laten monteren of zelf kopen en monteren.

En sorry, ik weet dat RedBull hier eens de foto's gepost heeft maar ik vind het niet meer. Is het dezelfde grill voor de gewone als voor de S-Line versie ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
              Thx voor de info

Ik zal er zijn, weliswaar een S-en RS- meeting, maar ik ben een echte Audifan

Hopelijk mooi weer...

Grtz.
              Nick

ik denk dat hij wil zeggen dat jij een nieuw topic mag openen voor de A5-meeting ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                ik denk dat hij wil zeggen dat jij een nieuw topic mag openen voor de A5-meeting ?
                Lijkt me een schitterend idee ;-)
                Heb zelf al enkele A3 meetings georganiseerd en dat was een zéér plezante namiddag en heb
                er toffe mensen leren kennen
                Dus doen !
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  En is het moeilijk ?
                  Want er staan er geregeld op Ebay maar ben nog aant twijfelen. Of bij garage bestellen en hun laten monteren of zelf kopen en monteren.

En sorry, ik weet dat RedBull hier eens de foto's gepost heeft maar ik vind het niet meer. Is het dezelfde grill voor de gewone als voor de S-Line versie ??
                  Niet moeilijk, de hele bumper moet er niet voor af...
                  S-Line heeft een iets andere bumper, lamellen onderaan zijn anders ...
                  Maar je moet al een kenner zijn om het verschil te zien
                  Sintruin till I die

Comment

toch bedankt !
                    wat weten baliemensen wel ?
                    Die manne weten helemaal NIETS.
                    Toen ik een paar maand terug iets zei over die 2 cm verlaging op de hydro demping stonden ze wat te lachen en zeiden ze dat er op de forum veel gezeverd word.
                    Toen ik de mijne ging halen vroeg ik of die in de showroom stond standaard vering had en zeiden ze ja.
                    En toen ik binnen moest voor de ruiten heb ik ze nagemeten en waren ze alletwee juist 70 cm.
                    Ik heb het hun gezegd en toen twijfelde ze of die in de showroom toch geen sportvering
                    was en begonnen over iets anders en 2 min later waren ze weg
                    En ondertussen blijft het in de CC staan en kunnen ze andere kopers int zak zetten.

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt, alle ruiten behalve de achterruit moeten eruit.
                    Ben eens benieuwd hoe ze gaan reageren.
                    Kan ik bij een soort klachtendienst terecht als ze moeilijk doen?

Comment

Niet moeilijk, de hele bumper moet er niet voor af...
                      S-Line heeft een iets andere bumper, lamellen onderaan zijn anders ...
                      Maar je moet al een kenner zijn om het verschil te zien
                      Is idd een andere bumper, maar de grille zelf ??

Voorbeeldje: http://cgi.ebay.de/Kuehlergrill-Audi...1%7C240%3A1318

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                        Gebruik deze producten van Meguiars al bijna 6 maanden en das echt niet normaal wat een verschil met basic kuisproducten .

Voor te wassen : Gold Class Car Wash Shampoo and Conditioner

daarna : Ultimate Quick detailer

voor de velgen na de wasbeurt : Quick Wheel Detailer

en dan om de 2 weken uw velgen met deze spray : NXT Spray Wax

ik verzeker u je gaat hem mooier krijgen dan de dag dat je hem gaan afhalen bent .

detail : voor die 4 producten was ik 92 € kwijt .
                        Merciekes,
                        Ga het zeker is proberen

Comment

Je hebt maar 3 soorten grilles;
                          steengrijze bij 2.0, 2.7 en 2.0 TFSI
                          zwart glanzende bij 3.0
                          mattere bij S5
                          Sintruin till I die

Comment

past zonder problemen.

vermits ze een s5 bumper kunnen monteren op een niet s-line en visa versa.

de glanzende gril geeft ook geen probleem

in america verwijderen zelfs mensen de s5 grill om hem te vervangen door een glanzend zwarte. hier doet men het eerder andersom

Comment

Je hebt maar 3 soorten grilles;
                              steengrijze bij 2.0, 2.7 en 2.0 TFSI
                              zwart glanzende bij 3.0
                              mattere bij S5
                              Thanks, zal hem dan zelf steken !!

T'is een zwarte dus dat matte van de S5 zou wat afsteken

Comment

• Graag jullie reactie en feedback op het volgende:

"Pack Sport Design s line" is toch echt niet de moeite wanneer je een A5 Sline neemt??

Enkel een ander bumperke van voor en een diffusor achteraan en that's it!!

Dit is een optie van +2000€ en ik had liever een panoramisch dak, multistuur, gsm voorbereiding en AMI ...

of ben ik verkeerd?

Heeft er een ergens iemand eens een goede website/vergelijking met foto's van een A5 S-line met en zonder het sport pack design???

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  Graag jullie reactie en feedback op het volgende:

"Pack Sport Design s line" is toch echt niet de moeite wanneer je een A5 Sline neemt??

Dit is een optie van +2000€ en ik had liever een panoramisch dak, multistuur, gsm voorbereiding en AMI ...

of ben ik verkeerd?

Heeft er een ergens iemand eens een goede website/vergelijking met foto's van een A5 S-line met en zonder het sport pack design???

thx

heeft dat gewoon geen betrekking op het interieur? sport pack is binnen en buiten en kost 2000euro?

enkel exterieur is ongeveer 1500.

volgens mij zijn er echt geen andere "sierstukken" verkrijgbaar buiten een carbon ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Graag jullie reactie en feedback op het volgende:

of ben ik verkeerd?

thx
                                    Pack Sport Design wordt in de volksmond het exterieurpakket genoemd
                                    Het is géén must, veel te duur voor wat het maar is .... ( niet weer beginnen he camionman...)
                                    Hij is niet objectief hierin vind ik persoonlijk.
                                    Wel maakt het de auto meer AF, hierin ga ik mee maar een must is iets anders...
                                    Dit is pure marketing van Audi, iedere gewone Audi kan nu over dit pakket beschikken en toch de
                                    badges hebben van S-Line. In feite is het een extra op de S-Line maar er moet geld in het laadje komen he
                                    Ergens in dit topic (denk vorige A5 topic) staan er meer dan genoeg foto's ter vergelijking.
                                    Dus in uw geval zou ik liever kiezen voor dat dak enz.... daar heb je functioneel meer aan
                                    Last edited by E90N; 22/02/2009, 22:15.
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                      Inderdeed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        OPROEP:
                                        Voor de 3.0TDI (maar iedereen mag meedoen, graag zelfs).

Kunnen jullie eens testen hoeveel toeren de motor maximaal maakt wanneer je 'em in eerste versnelling zet, koppeling induwt en volgas geeft? (vanzelfsprekend met opgewarmde motor).

Je moet er verder geen schrik van hebben, er zit een extra begrenzer op die in deze situatie de motor tot (in het geval van de 3.0TDI) 3700-3800 tr/min laat komen. (Handig voor een snelle start trouwens)

Maar, blijkt dat er nu A5's 3.0TDI worden afgeleverd die een restrictie hebben tot 2500 tr/min. Dat is echt weinig eh... 't zou best wel eens kunnen dat ze de maatregel genomen hebben naar aanleiding van eventuele schadegevallen. Ik vraag me dus af op hoeveel toeren die van jullie blijft draaien. Graag ook bouwjaar vermelden.
                                        gebouwd in week 33 / 2008

Ik het juist eens geprobeerd: idd in 1e versnelling 2500/opm
                                        Een jumpstart kan dus niet, als ik de koppeling los bij 2500 valt ie gewoon morsdood...
                                        Bak in 2e en motor klimt zo hoog je wil....
                                        Nog maar eens bewezen dat een diesel geen sprintkanon kan of mag zijn.Gelukkig hebben we daar de p voor...
                                        Er zullen teveel koppelingen, versnellingsbakken of cardans gebroken zijn zeker?

Comment

• Vraag:

mijn display toont als datum 22/6/2009...
                                          Ik weet niet of die maandaanduiding altijd al verkeerd was of nu pas... Hoe kan ik die verstellen, in de MMI blijkbaar niet.
                                          De klok is immers radiogestuurd.

Comment

Working...
                                          X