Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenheeft dat gewoon geen betrekking op het interieur? sport pack is binnen en buiten en kost 2000euro?
enkel exterieur is ongeveer 1500.
volgens mij zijn er echt geen andere "sierstukken" verkrijgbaar buiten een carbon ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenLijkt me een schitterend idee ;-)
Heb zelf al enkele A3 meetings georganiseerd en dat was een zéér plezante namiddag en heb
er toffe mensen leren kennen
Dus doen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenGraag jullie reactie en feedback op het volgende:
"Pack Sport Design s line" is toch echt niet de moeite wanneer je een A5 Sline neemt??
Enkel een ander bumperke van voor en een diffusor achteraan en that's it!!
Dit is een optie van +2000€ en ik had liever een panoramisch dak, multistuur, gsm voorbereiding en AMI ...
of ben ik verkeerd?
Heeft er een ergens iemand eens een goede website/vergelijking met foto's van een A5 S-line met en zonder het sport pack design???
thx
Snoopdog heeft het ext pack, en er zal hier wel een S-Line zijn zonder ext pack zeker??
P.S.: t'wordt tijd dat Audi dat eens veranderd zoals BMW doet met het M-Pack of Merc met AMG-kit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtengebouwd in week 33 / 2008
Ik het juist eens geprobeerd: idd in 1e versnelling 2500/opm
Een jumpstart kan dus niet, als ik de koppeling los bij 2500 valt ie gewoon morsdood... Bak in 2e en motor klimt zo hoog je wil....
Nog maar eens bewezen dat een diesel geen sprintkanon kan of mag zijn.Gelukkig hebben we daar de p voor...
Er zullen teveel koppelingen, versnellingsbakken of cardans gebroken zijn zeker?
Ik heb er eigenlijk geen weet van, van schadegevallen dan. Bij een Nissan GT-R was dat groot nieuws, omdat die auto daarvoor per slot van rekening ook gemaakt is. Maar van de A5, ook op A5OC.com, heb ik nog niks gelezen van schadegevallen. Ik snap eigenlijk ook niet hoe die nieuwere generatie dezelfde 0-100 tijd kan behalen... praktisch onmogelijk denk ik.
Soit, leve 't internet, effe stiekem aanpassen zal niet lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPack Sport design S line is enkel exterieur.
S-line wordt wel genomen, enkel exterieur pakket zou ik weglaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtengebouwd in week 33 / 2008
Ik het juist eens geprobeerd: idd in 1e versnelling 2500/opm
Een jumpstart kan dus niet, als ik de koppeling los bij 2500 valt ie gewoon morsdood...
Bak in 2e en motor klimt zo hoog je wil....
Nog maar eens bewezen dat een diesel geen sprintkanon kan of mag zijn.Gelukkig hebben we daar de p voor...
Er zullen teveel koppelingen, versnellingsbakken of cardans gebroken zijn zeker?
Met dynolicious eens gemeten, en de 2de run al meteen 6.22 neergezet op de 0-100 km/u, dus qua sprinten valt dat wel mee he
Kzal wel eens opnieuw proberen als het wat droger ligt en hij niet meer op winterbanden staat.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenDie van mij gaat schoon tot ongeveer 3500 rpm ...
Met dynolicious eens gemeten, en de 2de run al meteen 6.22 neergezet op de 0-100 km/u, dus qua sprinten valt dat wel mee he
Kzal wel eens opnieuw proberen als het wat droger ligt en hij niet meer op winterbanden staat.
Comment
-
Nieuwe cd's zijn beschikbaar als je je MMI wil updaten
Comment
-
Uitleg van iemand hoe je de A5 grill vervangt
I have not done mine yet, but have all the instructions. Its fairly straightforward but lengthy.
Here are the steps as per the Audi Manual
1. Remove 5 bolts on the front bumper lock cover to remove the lock carrier cover - that's the plastic part that you see when you open the hood in the middle.
2. Remove the wheel housing liner covers (front portion) and the drive shaft covers (each side)
3. Remove bumper cover - bolts are just next to headlight and on the under side near the fogs lights (6 in total)
4. Disconnect outside air temp sensor electrical connector and parking aid sensor (if fitted) also fog light connections.
Once you have done this the front bumper cover (aka air dam) comes off and you can get at screws to remove the grill and change it.
Installation is the reverse of dis-assembly ( I love this claim:-)) The manual also gives specs on the gaps between the bumper cover and headlight and other parts of the body to make sure it is fitted correctly.
Sorry this is high level description - the actual manual gives pictures and instructions which I cannot post here. Anyway, I am figuring on 4 hours to do it myself. Armed with the correct information, a bit of patience and care, I reckon it won't be a difficult job.
Things that could go wrong? getting the gaps set correctly - scraping the bumper cover if you don't have a spare set of hands.
I may well this before Christmas - if I do I write up a step by step guide with pictures
Have fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenDie van mij gaat schoon tot ongeveer 3500 rpm ...
Kzal wel eens opnieuw proberen als het wat droger ligt en hij niet meer op winterbanden staat.
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNice, maar zouden je vriendjes daar niet voor gezorgd hebben ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenhmm, idd goeie keuze
Wat heeft dat gekost als ik vragen mag. In de garage laten doen ??
Is deze te monteren op een A5 2.0 tfsi S-line maar ZONDER het Pack Sport design?
thx voor je feedback,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenkun je die S5 grill kopen bij de dealer?
Is deze te monteren op een A5 2.0 tfsi S-line maar ZONDER het Pack Sport design?
thx voor je feedback,
Grille past op alles dacht ik? Het is alleen de S5 bumper die alleen op een S-Line past?
Ben ik juist??
Ik heb de zwarte grille bij Senne tuning gevonden voor 180euro, geen idee hoeveel het bij Audi zelf is.
S5 grille is 202euro dacht ik ergens gelezen te hebben.
Met APC telkens 25euro bijdoen maar ik heb vooraan geen sensoren genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenkun je die S5 grill kopen bij de dealer?
thx voor je feedback,
Comment
-
grill
sedert enige tijd volg ik het forum .Zelf rij ik met een grijze a5 2.7 tdi .Deze week ga ik langs om zwarte grill te plaatsen en s-line diffusor .Dit alles gaat me ongeveer 1000 euro kosten een heel stuk minder dan de prijs van een s-line exterieur pakket .
Wat betreft een audi a5 treffen ,zeker doen ! zal aanwezig zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa alles te bestellen bij hun, als je het part number hebt moeten ze mss zelf minder zoeken
Grille past op alles dacht ik? Het is alleen de S5 bumper die alleen op een S-Line past?
Ben ik juist??
Ik heb de zwarte grille bij Senne tuning gevonden voor 180euro, geen idee hoeveel het bij Audi zelf is.
S5 grille is 202euro dacht ik ergens gelezen te hebben.
Met APC telkens 25euro bijdoen maar ik heb vooraan geen sensoren genomen.
ebay.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichtensedert enige tijd volg ik het forum .Zelf rij ik met een grijze a5 2.7 tdi .Deze week ga ik langs om zwarte grill te plaatsen en s-line diffusor .Dit alles gaat me ongeveer 1000 euro kosten een heel stuk minder dan de prijs van een s-line exterieur pakket .
Wat betreft een audi a5 treffen ,zeker doen ! zal aanwezig zijn .
s-line diffusor? bedoel je daar mee het grijze stuk in de achterbumper? dan moet ik je teleur stellen want dit past niet in een niet-s-line.
als je de gehele achter bumper laat plaatsen dan kan je beter eens op ebay kijken, daar vind je al regelmatig een bumper (en met geluk in jouw kleur).
1000€ is toch veeeeel geld hoor . de diffusor kost 90€ (maar past dus niet) en een grill koop je op ebay.de al vanaf 80€
leg mij dan eens uit waar de dealer 1000 euro voor telt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtens-line diffusor? bedoel je daar mee het grijze stuk in de achterbumper? dan moet ik je teleur stellen want dit past niet in een niet-s-line.
als je de gehele achter bumper laat plaatsen dan kan je beter eens op ebay kijken, daar vind je al regelmatig een bumper (en met geluk in jouw kleur).
1000€ is toch veeeeel geld hoor . de diffusor kost 90€ (maar past dus niet) en een grill koop je op ebay.de al vanaf 80€
leg mij dan eens uit waar de dealer 1000 euro voor telt?
Comment
-
Ja het wordt een volledige nieuwe bumper ,met het lakken en plaatsen 790 euro +210 voor de zwarte gril .Zelf ben ik niet zo handig dus ik moet het wel laten plaatsen door een audi garagist .Ik dacht dat de prijs correct was .Wel zonde van de vorige bumper ,daar ben ik niets meer mee .
Comment
Comment