Oorspronkelijk geplaatst door supercar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk BerichtenJa het wordt een volledige nieuwe bumper ,met het lakken en plaatsen 790 euro +210 voor de zwarte gril .Zelf ben ik niet zo handig dus ik moet het wel laten plaatsen door een audi garagist .Ik dacht dat de prijs correct was .Wel zonde van de vorige bumper ,daar ben ik niets meer mee .
ahzooo dat veranderd de zaak
maar ik blijf erbij... op ebay vind je bumpers genoeg. desnoods met wat kasjes (maar je moet hem toch laten spuiten)
ik durf mijn hand in het vuur steken dat als je het eens rond kijkt, dat je makkelijk 300euro in je zakken kan steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe prijs van de grill is wel wat veel vind ik, of is dat ook met plaatsen in? Ik heb mijn grill ook laten plaatsen (zelf online gekocht), minder dan een uur werk en dat heeft mij 120 euro gekost. Ik geloofde mijn oren niet.
hier ook een grill laten plaatsen die we hebben gekocht op internet
heeft een dik half geduurd maar heeft maar 30€ gekost
Comment
-
ivm de "meeting" ik wil gerust de 'organisatie' op mij nemen. mss dat E90N wat wil helpen (vermits we maar een scheet van elkaar wonen)
natuurlijk als we gewoon ergens afspreken, een half uurtje aanwezig zijn en daarna vertrekken is er niet veel aan te organiseren
maar als jullie het wat uitgebreider zien zoals bv eerst een rit met allemaal audi a5's en
s5's en daarna op een leuke plaats een bbq in mekaar knutselen dan kan ik wel wat hulp gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenhier ook een grill laten plaatsen die we hebben gekocht op internet
heeft een dik half geduurd maar heeft maar 30€ gekost
Je audi garage heeft die grill geplaatst??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa ik volg ebay.de maar momenteel staat er maar 1 zwarte op en die wil niet verzenden
Je audi garage heeft die grill geplaatst??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichtensedert enige tijd volg ik het forum .Zelf rij ik met een grijze a5 2.7 tdi .Deze week ga ik langs om zwarte grill te plaatsen en s-line diffusor .Dit alles gaat me ongeveer 1000 euro kosten een heel stuk minder dan de prijs van een s-line exterieur pakket .
Wat betreft een audi a5 treffen ,zeker doen ! zal aanwezig zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenja de dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenja de dealer
Comment
-
zeer mooi artikel rond de 2 verschillende MMI's in de Audi:
Audi heeft voor de Audi A6 2 systemen voor Navigatie. Maar voor model jaar 2010 ook in de A4, de A5 en de Q5. Na productie week 22 te leveren. Het eerste systeem Audi MMI Navigatie plus ( duurdere uitvoering ) voor A5, A6, A6 Allroad , A8 en Q5.…
must read voor de freaks van de audi configurator
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenHad niet verwacht dat ze dat gingen doen als je hem daar niet gekocht hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichteneven een vraagje.. k'rij nu rond met een alfa en men ouders gaan deze overnemen samen met platen en alles.. nu moet ik nieuwe platen aanvragen voor de A5. kan ik dat nu al of pas als de A5 in de garage staat en ik de papieren heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk BerichtenDeze week bericht gekregen, wagen zal geproduceerd worden in week 12. (bestelling juli)
Ik zal hem dan tegen half april wel hebben hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Tegen dan nog juist 4 banden opsturen en ik ben aan t bollen.
Heeft er iemand ervaring met kinderstoelen in een A5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenivm de "meeting" ik wil gerust de 'organisatie' op mij nemen. mss dat E90N wat wil helpen (vermits we maar een scheet van elkaar wonen)
natuurlijk als we gewoon ergens afspreken, een half uurtje aanwezig zijn en daarna vertrekken is er niet veel aan te organiseren
maar als jullie het wat uitgebreider zien zoals bv eerst een rit met allemaal audi a5's en
s5's en daarna op een leuke plaats een bbq in mekaar knutselen dan kan ik wel wat hulp gebruiken
Ik zou eerst bv. een 'meet and greet' organiseren. En is deze succesvol, dan kunnen we een tweede editie doen met eventueel bbq.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met kinderstoelen in een A5?
Neen serieus, ik zou het niet weten. Coupés zijn aan mij sowieso niet besteed als wagens voor dagelijks gebruik, net omwille van die heisa met kinderstoelen. Leuk als weekendwheels, maar voor in de week geef ik de voorkeur aan iets handigers.
Comment
Comment