Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
    Ja het wordt een volledige nieuwe bumper ,met het lakken en plaatsen 790 euro +210 voor de zwarte gril .Zelf ben ik niet zo handig dus ik moet het wel laten plaatsen door een audi garagist .Ik dacht dat de prijs correct was .Wel zonde van de vorige bumper ,daar ben ik niets meer mee .
    De prijs van de grill is wel wat veel vind ik, of is dat ook met plaatsen in? Ik heb mijn grill ook laten plaatsen (zelf online gekocht), minder dan een uur werk en dat heeft mij 120 euro gekost. Ik geloofde mijn oren niet.

Comment

Ja het wordt een volledige nieuwe bumper ,met het lakken en plaatsen 790 euro +210 voor de zwarte gril .Zelf ben ik niet zo handig dus ik moet het wel laten plaatsen door een audi garagist .Ik dacht dat de prijs correct was .Wel zonde van de vorige bumper ,daar ben ik niets meer mee .

ahzooo dat veranderd de zaak

maar ik blijf erbij... op ebay vind je bumpers genoeg. desnoods met wat kasjes (maar je moet hem toch laten spuiten)

ik durf mijn hand in het vuur steken dat als je het eens rond kijkt, dat je makkelijk 300euro in je zakken kan steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        De prijs van de grill is wel wat veel vind ik, of is dat ook met plaatsen in? Ik heb mijn grill ook laten plaatsen (zelf online gekocht), minder dan een uur werk en dat heeft mij 120 euro gekost. Ik geloofde mijn oren niet.

hier ook een grill laten plaatsen die we hebben gekocht op internet

heeft een dik half geduurd maar heeft maar 30€ gekost

Comment

• ivm de "meeting" ik wil gerust de 'organisatie' op mij nemen. mss dat E90N wat wil helpen (vermits we maar een scheet van elkaar wonen)

natuurlijk als we gewoon ergens afspreken, een half uurtje aanwezig zijn en daarna vertrekken is er niet veel aan te organiseren

maar als jullie het wat uitgebreider zien zoals bv eerst een rit met allemaal audi a5's en
          s5's en daarna op een leuke plaats een bbq in mekaar knutselen dan kan ik wel wat hulp gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
            hier ook een grill laten plaatsen die we hebben gekocht op internet

heeft een dik half geduurd maar heeft maar 30€ gekost
            Ja ik volg ebay.de maar momenteel staat er maar 1 zwarte op en die wil niet verzenden

Je audi garage heeft die grill geplaatst??

Comment

• iemand een idee wat dat stuk is thv de grill? op andere foto's staat dit er nooit op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Ja ik volg ebay.de maar momenteel staat er maar 1 zwarte op en die wil niet verzenden

Je audi garage heeft die grill geplaatst??
                ja de dealer

Comment

sedert enige tijd volg ik het forum .Zelf rij ik met een grijze a5 2.7 tdi .Deze week ga ik langs om zwarte grill te plaatsen en s-line diffusor .Dit alles gaat me ongeveer 1000 euro kosten een heel stuk minder dan de prijs van een s-line exterieur pakket .
                  Wat betreft een audi a5 treffen ,zeker doen ! zal aanwezig zijn .
                  Idd mooi geprobeerd maar het blijft goedkoper als je het direct besteld. Voorbumper & achterbumper zijn namelijk verschillend En dan heb je nog de sideskirts...

Comment

ja de dealer
                    Ik ook, bij hun carrosserie afdeling. Ik denk er aan om daar nooit meer terug te gaan. Wat een afrip.

Comment

ja de dealer
                      Had niet verwacht dat ze dat gingen doen als je hem daar niet gekocht hebt

Comment

• zeer mooi artikel rond de 2 verschillende MMI's in de Audi:

Audi heeft voor de Audi A6 2 systemen voor Navigatie. Maar voor model jaar 2010 ook in de A4, de A5 en de Q5. Na productie week 22 te leveren. Het eerste systeem Audi MMI Navigatie plus ( duurdere uitvoering ) voor A5, A6, A6 Allroad , A8 en Q5.…

must read voor de freaks van de audi configurator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Had niet verwacht dat ze dat gingen doen als je hem daar niet gekocht hebt
                          dat ze blij zijn dat ik het laat doen bij hun kon het ook op een ander laten doen, maakt niet uit voor ons

Comment

• even een vraagje.. k'rij nu rond met een alfa en men ouders gaan deze overnemen samen met platen en alles.. nu moet ik nieuwe platen aanvragen voor de A5. kan ik dat nu al of pas als de A5 in de garage staat en ik de papieren heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                              even een vraagje.. k'rij nu rond met een alfa en men ouders gaan deze overnemen samen met platen en alles.. nu moet ik nieuwe platen aanvragen voor de A5. kan ik dat nu al of pas als de A5 in de garage staat en ik de papieren heb.
                              platen aanvragen zonder papieren te hebben van de auto, ze gaan je zien komen...

Comment

• voor zij die nog twijfelen....
                                MMI met SD kaartjeslezer herkent ook SDHC kaartjes. Heb er eentje geprobeerd met 16 GB, hij herkent dit zonder probleem.
                                In de handleiding van de MMI 3G staat dat hij kaartjes herkent tot 32 GB.

Comment

• Deze week bericht gekregen, wagen zal geproduceerd worden in week 12. (bestelling juli)
                                  Ik zal hem dan tegen half april wel hebben hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
                                    Deze week bericht gekregen, wagen zal geproduceerd worden in week 12. (bestelling juli)
                                    Ik zal hem dan tegen half april wel hebben hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Idd, tis lang wachten maar tzal wel beloond worden aan de reacties te lezen hier.
                                      Tegen dan nog juist 4 banden opsturen en ik ben aan t bollen.

Heeft er iemand ervaring met kinderstoelen in een A5?

Comment

ivm de "meeting" ik wil gerust de 'organisatie' op mij nemen. mss dat E90N wat wil helpen (vermits we maar een scheet van elkaar wonen)

natuurlijk als we gewoon ergens afspreken, een half uurtje aanwezig zijn en daarna vertrekken is er niet veel aan te organiseren

maar als jullie het wat uitgebreider zien zoals bv eerst een rit met allemaal audi a5's en
                                        s5's en daarna op een leuke plaats een bbq in mekaar knutselen dan kan ik wel wat hulp gebruiken
                                        Ik kom zeker af

Ik zou eerst bv. een 'meet and greet' organiseren. En is deze succesvol, dan kunnen we een tweede editie doen met eventueel bbq.

Grtz.
                                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
                                          Heeft er iemand ervaring met kinderstoelen in een A5?
                                          Ja... Tenzij ge iedere keer een verschot in uwe rug wilt oplopen, raad ik aan de kinderen gewoon in de koffer op te bergen. Of de volgende keer een ander karretje aan te schaffen, misschien?

Neen serieus, ik zou het niet weten. Coupés zijn aan mij sowieso niet besteed als wagens voor dagelijks gebruik, net omwille van die heisa met kinderstoelen. Leuk als weekendwheels, maar voor in de week geef ik de voorkeur aan iets handigers.
                                          Last edited by ; 24/02/2009, 15:49.

Comment

Working...
                                          X