Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cool.

Dan kan je levertijden gaan vergelijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
      Ja... Tenzij ge iedere keer een verschot in uwe rug wilt oplopen, raad ik aan de kinderen gewoon in de koffer op te bergen. Of de volgende keer een ander karretje aan te schaffen, misschien?

Neen serieus, ik zou het niet weten. Coupés zijn aan mij sowieso niet besteed als wagens voor dagelijks gebruik, net omwille van die heisa met kinderstoelen. Leuk als weekendwheels, maar voor in de week geef ik de voorkeur aan iets handigers.
      Tis zo dat ge uw kinderen rapper hebt als uwen audi a5...
      En om den boel te annuleren heb ik geen goesting. Ik bedoel den auto want ik voel em al komen

Comment

• iemand foto's van wintervelgen op den A5 of S5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
          Tis zo dat ge uw kinderen rapper hebt als uwen audi a5...
          En om den boel te annuleren heb ik geen goesting. Ik bedoel den auto want ik voel em al komen
          vraag eens aan E90N, dacht dat die eens naar baby2000 was gereden met de testwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
            iemand foto's van wintervelgen op den A5 of S5?
            hoop dat dit aan je vraag voldoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
              Ik kom zeker af

Ik zou eerst bv. een 'meet and greet' organiseren. En is deze succesvol, dan kunnen we een tweede editie doen met eventueel bbq.

Grtz.
              Nick
              goed voor mij

Comment

• 3.0TDI of 2.0TFSI

wat zouden jullie kiezen?

ik zit te twijfelen tussen een 3.0TDI (voor het koppel), maar we rijden maar 10000 km per jaar, en nog meestal korte ritjes. Ik ben bang voor problemen met de dpf.

Ofwel een 2.0TFS 211 pk versie ?

Comment

• Een 2.0 TFSI, DUH sowieso prefereer ik een benzine, en dan zeker als je maar 10k op een jaar doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Een 2.0 TFSI, DUH sowieso prefereer ik een benzine, en dan zeker als je maar 10k op een jaar doet.

maar het koppel van een 3.0 TDI met chip is denk ik vree plezant.

waar zou je een testrit met deze twee kunnen aanvragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten

Kan goed zijn, maar je moet wat aan de gezondheid van je wagen denken. Een 2.0 TFSI 211pk met chip zal ook genoeg koppel hebben, en ook wreed plezant rijden

Koop anders een S5 ofzo. Allé ja

Comment

garage kon enkel een 2.7 TDI meegeven.

Comment

• Contact opnemen met het contactcenter in Kortenberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Kan goed zijn, maar je moet wat aan de gezondheid van je wagen denken. Een 2.0 TFSI 211pk met chip zal ook genoeg koppel hebben, en ook wreed plezant rijden

Koop anders een S5 ofzo. Allé ja

als gij wat wil sponseren oke

Comment

als gij wat wil sponseren oke

Wat is eigenlijk het vershil aan de motor tussen een 2.0TFSI met 180 pk en een 2.0 TFSI met 211 PK?

enkel sofware? of andere turbo etc?

Comment

garage kon enkel een 2.7 TDI meegeven.
                                Tip

Als je een testrit in kortenberg aanvraagt, zeg dan dat je een uur of langer wil rijden.
                                Anders krijg je hem maar een half uur en dat betekent niks.
                                Als je pech hebt en een beetje fille en een paar rode lichten tegenkomt dan kan je al terug keren.
                                Ik ben zeer tevereden van de 2.7 en vooral als je rustig wil cruisen, dan maakt hij zo een 1000 a 1500 toeren en zoemend geluid.
                                Ik denk niet dat je met de 2 liter diesel hetzelfde gevoel gaat hebben en van een benzine kan ik niet meespreken.
                                De meeste hier op de forum zullen denken, cruisen was da, moet het niet racen zijn?
                                Maarja ieder zijn ding he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                  Tip

Als je een testrit in kortenberg aanvraagt, zeg dan dat je een uur of langer wil rijden.
                                  Anders krijg je hem maar een half uur en dat betekent niks.
                                  Als je pech hebt en een beetje fille en een paar rode lichten tegenkomt dan kan je al terug keren.
                                  Ik ben zeer tevereden van de 2.7 en vooral als je rustig wil cruisen, dan maakt hij zo een 1000 a 1500 toeren en zoemend geluid.
                                  Ik denk niet dat je met de 2 liter diesel hetzelfde gevoel gaat hebben en van een benzine kan ik niet meespreken.
                                  De meeste hier op de forum zullen denken, cruisen was da, moet het niet racen zijn?
                                  Maarja ieder zijn ding he

bedankt voor de reactie,

je kan de 2.7TDI enkel met de multitronic krijgen, en als ik zie wat een problemen mijn ouders met een A6 2.0tdi multitronic al hebben gehad , ik ben een beetje het vertrouwen in deze automaat kwijt.

Comment

• kort:
                                    multitronic=troubles vanaf 100K
                                    2.0tfsi = voorwielaandrijving, niet te vergelijken met quattro die veel meer een sportieve sensatie geeft
                                    3.0tdi= een gelukkige vadertje staat, maaar ook telkens een op je face als je m de sporen geeft.

Als geld niet echt de doorslag geeft is de quattro voor een sportieve rijder zeker de beste keuze (zelfs in diesel).
                                    Als je moet kiezen tussen de 2.0tfsi en de 2.7 multitronic ga dan voor de 2.0tfsi manual.

Ik word allergisch van koppelreacties in het stuur en doorkrabbende voorwielen, dat is de belangrijkste reden waarom ik de 3.0 koos. Anders was het een 2.7 geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      kort:
                                      multitronic=troubles vanaf 100K
                                      .
                                      dus iedereen die heel wat kilometers doet is eigenlijk binnen een jaar of 3 gezien?

Comment

bedankt voor de reactie,

je kan de 2.7TDI enkel met de multitronic krijgen, en als ik zie wat een problemen mijn ouders met een A6 2.0tdi multitronic al hebben gehad , ik ben een beetje het vertrouwen in deze automaat kwijt.
                                        de 2.7 190pk kan je al een tijdje in 6bak krijgen

Comment

• vandaag gebeld door mijn dealer: de paieren zijn vandaag per post naar mijn opgestuurd.

wat is het makkelijkst:
                                          - platen door de verzekeraar laten aanvragen of
                                          -zelf naar een DIV gaan voor de platen??

ik hoopte dat ik de auto vrijdag kon gaan halen, maar dat gaat me helaas niet meer lukken.

Comment

Working...
                                          X