Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb men wagen besteld 2de week van augustus.. en ik had eerst voorlopige productie week 17, toen 13 en nu is dat 12 geworden ... mmmm aftellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      vandaag gebeld door mijn dealer: de paieren zijn vandaag per post naar mijn opgestuurd.

wat is het makkelijkst:
      - platen door de verzekeraar laten aanvragen of
      -zelf naar een DIV gaan voor de platen??

ik hoopte dat ik de auto vrijdag kon gaan halen, maar dat gaat me helaas niet meer lukken.
      Als je naar de DIV rijdt heb je je platen onmiddellijk. Als je verzekeringsagent dat online aanvraagt, dan heb je deze max. 2 dagen later.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• dat ben ik dus van plan, maar ik weet niet hoe druk het daar is,
        duurt het lang??? of is het niet te zeggen

Comment

dat ben ik dus van plan, maar ik weet niet hoe druk het daar is,
          hangt ervan af waar je gaat. In zwijnaarde is dat gewoon nummertje trekken en in de rij gaan staan (maar het zal zeker minder zijn dan 2 dagen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
            ik heb men wagen besteld 2de week van augustus.. en ik had eerst voorlopige productie week 17, toen 13 en nu is dat 12 geworden ... mmmm aftellen
            same here: exact dezelfde datums voor mij...

Comment

dat ben ik dus van plan, maar ik weet niet hoe druk het daar is,
              Wat is jou configuratie, kleur? Ook een 2.0 Tfsi dacht ik...

Het is echt een plezier om mee te rijden, ik loop nog telkens met een 'big smile' naar mn A5

Dagen al aan het aftellen zeker?

Grtz.
              Nick

Comment

• ik ben van Gent; ik denk dat ik zelf achter die nummerplaten ga
                ik heb een 2.0TFSI, zwart met beige lerenstoeltjes;
                wel zonder LED lichten( waar ik enorme spijt van heb)

ik ben net een kind, kan niet slapen hahaha

Comment

• ik werk 1km van Zwijnaarde vandaan

Comment

ik ben van Gent; ik denk dat ik zelf achter die nummerplaten ga
                    ik heb een 2.0TFSI, zwart met beige lerenstoeltjes;
                    wel zonder LED lichten( waar ik enorme spijt van heb)

ik ben net een kind, kan niet slapen hahaha
                    Per ongeluk ook niet besteld bij De Clerck?

Comment

• nee zaventem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                        Tip

Als je een testrit in kortenberg aanvraagt, zeg dan dat je een uur of langer wil rijden.
                        Anders krijg je hem maar een half uur en dat betekent niks.
                        Kan je zelf bellen naar Kortenberg voor een testrit, of moet je altijd eerst bij een dealer langsgaan, zodat die dat regelt voor jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                          Kan je zelf bellen naar Kortenberg voor een testrit, of moet je altijd eerst bij een dealer langsgaan, zodat die dat regelt voor jou?
                          Kan beiden.
                          Toen ik er naar vroeg, gaf de dealer mij een tel.nr. mee waarop ik moest bellen. Had dat toen niet gedaan en toen ik de auto enkele weken later ging bestellen wou ik dan toch ook graag een testrit, al is het maar om het wachten wat minder lang te maken. En dan heeft de dealer dat zelf geregeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                            Kan beiden.
                            Toen ik er naar vroeg, gaf de dealer mij een tel.nr. mee waarop ik moest bellen. Had dat toen niet gedaan en toen ik de auto enkele weken later ging bestellen wou ik dan toch ook graag een testrit, al is het maar om het wachten wat minder lang te maken. En dan heeft de dealer dat zelf geregeld.
                            OK.
                            Is het dit?
                            D'Ieteren Contact Center (Erps-Kwerps): 02 756 84 01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                              OK.
                              Is het dit?
                              D'Ieteren Contact Center (Erps-Kwerps): 02 756 84 01
                              Idd, adres die ik hier heb:
                              Leuvensesteenweg 639
                              3071 Kortenberg

Comment

• Ik heb vroeger 1 uur met een A5 2.7 mogen test rijden.
                                Nadien, om het lange wachten te compenseren, een VIP dag geregeld gekregen via de dealer; VIP day = men brengt de wagen van uw keuze (A5 2.7) 's morgens tot bij u aan de deur. Men kan er dan 24 uur over beschikken om te testrijden (wel in Belgie blijven!)
                                Blijkbaar doet men dit enkel voor de duurdere modellen? Wij hebben op 15 maanden tijd één A6 + A5 + A4 besteld. (daarvoor mogen ze natuurlijk wel eens uit hun kot komen!)
                                Om de dynamische ophanging te testen ben ik nog eens een A4 (2.7) met dyn ophanging één uur gaan testrijden. (kasteelstraat aan het testcenter met kasseien en veel verkeersdrempels ;-)

Comment

• Mij gingen ze in december zo een S5 bezorgen ....
                                  Nog altijd niks van gehoord ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Mij gingen ze in december zo een S5 bezorgen ....
                                    Nog altijd niks van gehoord ....

Ikzelf kreeg dezelfde dag, na overleg met de garage (Thoen in Aalst), reeds telefoon van testcenter. Testdag was 1 week later.

Terugbellen en aandringen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
                                      Ikzelf kreeg dezelfde dag, na overleg met de garage (Thoen in Aalst), reeds telefoon van testcenter. Testdag was 1 week later. (juli 0

Terugbellen en aandringen!
                                      t is nu ook niet dat ik die kar echt wil ofzo. Ze kwamen er zelf mee af met dat voorstel ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                                        Per ongeluk ook niet besteld bij De Clerck?

ikke wel !

Comment

• vraagje voor de vroegere A4 rijders. Aan de foto's te zien zit er in de A5 geen uitschuifbare sleuf meer waar je je kaarten kon insteken zeker ?? Die zat links naast de bekerhouder.

Comment

Working...
                                          X