Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb vandaag de hele dag de DIV te Zwijnaarde proberen te bellen,
hebben die vakantie ?? er werd gewoon niet opgenomen........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenOnze garage wist te vertellen dat je A5 nu geleverd na een wachttijd van 3 a 4 maanden. Valt toch goed mee nu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenOnze garage wist te vertellen dat je A5 nu geleverd na een wachttijd van 3 a 4 maanden. Valt toch goed mee nu!
Dit was in december en nu nog altijd.
3 of 4 maanden, dat is toch al véél beter!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten3-4 maanden wachttijd?
Dus als ik hem nu zou besteld hebben zou ik hem 3 maanden vroeger hebben dan dat ik hem in januari had besteld.
Dus zou best bestelling annuleren en nieuwe aanmaken
Denk dat ze u wat wijsmaken, is minimum nog eind augustus.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIn Japan hebben ze al 3D-maps: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...616/index.html
geef mij de "standaard" maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIn Japan hebben ze al 3D-maps: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...616/index.html
Het zijn wel witte blokken behalve het centraal station, deze is in detail getekend.
Maar het is toch niet duidelijker dan 2D, ik denk dat het vooral om de show gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk BerichtenGebruik deze producten van Meguiars al bijna 6 maanden en das echt niet normaal wat een verschil met basic kuisproducten .
Voor te wassen : Gold Class Car Wash Shampoo and Conditioner
daarna : Ultimate Quick detailer
voor de velgen na de wasbeurt : Quick Wheel Detailer
en dan om de 2 weken uw velgen met deze spray : NXT Spray Wax
ik verzeker u je gaat hem mooier krijgen dan de dag dat je hem gaan afhalen bent .
detail : voor die 4 producten was ik 92 € kwijt .
De verkoper heeft wel de gewone shampoo gegeven ipv de gold class.
Hij zegt dat het diep zwart beter uitkomt met de gewone shampoo omdat de gold class
te hard blinkt.
Jij hebt toch ook een zwarte of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenBen de produkten gaan halen en het ziet er fantastisch uit THANKS
De verkoper heeft wel de gewone shampoo gegeven ipv de gold class.
Hij zegt dat het diep zwart beter uitkomt met de gewone shampoo omdat de gold class
te hard blinkt.
Jij hebt toch ook een zwarte of niet?
Ik heb een oceanblauwe , er is inderdaad weinig verschil tussen de paarse en de gold , de gold zou voor donkere wagens zijn maar ik denk niet dat je dat verschil gaat zien hoor . Na een paar wasbeurten zal je zien dat water (regen en dergelijke) minder kringen nalaat en blijft druppelen op de carroserie. Ik ben enorm tevreden over de quick detailer !!!! Topproduct.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenenkele fotokes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door goldgold Bekijk BerichtenHallo ik ben hier nieuw alhoewel ik de forum al een jaartje volg daar ik ook een a5 besteld en al geleverd gekregen heb.
Mijn verhaal is denk een uit de duizend.Heb naar verschillende daelers geweesd en overal een bevestigging gekregen dat ik normaal 10 maanden moest wachten, tot ik bij een daeler kwam ongelooflijk besteld 5 oktober 2008 levering 9 week 2009,geloofde die mens niet na alles van de forum
Raar maar waar woensdag bericht gehad dat hij donderdag binnen kwam papieren gaan ophalen en gaan halen vrijdag 20 februari .
Dus er zijn nog goede daelers.
A5 2.0 tfsi 190 pk
Comment
Comment