Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    vraagje voor de vroegere A4 rijders. Aan de foto's te zien zit er in de A5 geen uitschuifbare sleuf meer waar je je kaarten kon insteken zeker ?? Die zat links naast de bekerhouder.
    Idd, die zit er niet meer in.

Grtz.
    Nick

Comment

• ik heb vandaag de hele dag de DIV te Zwijnaarde proberen te bellen,
      hebben die vakantie ?? er werd gewoon niet opgenomen........

Comment

• Onze garage wist te vertellen dat je A5 nu geleverd na een wachttijd van 3 a 4 maanden. Valt toch goed mee nu!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          ik heb vandaag de hele dag de DIV te Zwijnaarde proberen te bellen,
          hebben die vakantie ?? er werd gewoon niet opgenomen........
          Pak gewoon de papieren van de auto en de verzekeringspapieren en ga naar ginder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
            Onze garage wist te vertellen dat je A5 nu geleverd na een wachttijd van 3 a 4 maanden. Valt toch goed mee nu!
            Wetende dat het ervoor minstens 3 keer zo lang duurde wel ja

Comment

Onze garage wist te vertellen dat je A5 nu geleverd na een wachttijd van 3 a 4 maanden. Valt toch goed mee nu!
              Ik zie dat de voorziene leveringstermijn nog altijd augustus is.
              Dit was in december en nu nog altijd.

3 of 4 maanden, dat is toch al véél beter!

Comment

In Lalaland, of in Duitsland.....dus waar....?

Comment

• 3-4 maanden wachttijd?
                  Dus als ik hem nu zou besteld hebben zou ik hem 3 maanden vroeger hebben dan dat ik hem in januari had besteld.
                  Dus zou best bestelling annuleren en nieuwe aanmaken
                  Denk dat ze u wat wijsmaken, is minimum nog eind augustus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                    3-4 maanden wachttijd?
                    Dus als ik hem nu zou besteld hebben zou ik hem 3 maanden vroeger hebben dan dat ik hem in januari had besteld.
                    Dus zou best bestelling annuleren en nieuwe aanmaken
                    Denk dat ze u wat wijsmaken, is minimum nog eind augustus.
                    Zou het ook nog willen zien, ik zal al blij zijn als ik hem binnen 3 maanden heb

Comment

• In Japan hebben ze al 3D-maps: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...616/index.html

Comment

knap gedaan, maar persoonlijk denk ik dat het er niet gemakkelijker op wordt. de kleuren zijn nogal donker en vind dat de details er voor zorgen dat het zo één grote drukte is.

geef mij de "standaard" maar.

Comment

Als je bv in Antwerpen centrum komt heb je toch ook 3D?
                          Het zijn wel witte blokken behalve het centraal station, deze is in detail getekend.
                          Maar het is toch niet duidelijker dan 2D, ik denk dat het vooral om de show gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                            Gebruik deze producten van Meguiars al bijna 6 maanden en das echt niet normaal wat een verschil met basic kuisproducten .

Voor te wassen : Gold Class Car Wash Shampoo and Conditioner

daarna : Ultimate Quick detailer

voor de velgen na de wasbeurt : Quick Wheel Detailer

en dan om de 2 weken uw velgen met deze spray : NXT Spray Wax

ik verzeker u je gaat hem mooier krijgen dan de dag dat je hem gaan afhalen bent .

detail : voor die 4 producten was ik 92 € kwijt .
                            Ben de produkten gaan halen en het ziet er fantastisch uit THANKS
                            De verkoper heeft wel de gewone shampoo gegeven ipv de gold class.
                            Hij zegt dat het diep zwart beter uitkomt met de gewone shampoo omdat de gold class
                            te hard blinkt.
                            Jij hebt toch ook een zwarte of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                              Ben de produkten gaan halen en het ziet er fantastisch uit THANKS
                              De verkoper heeft wel de gewone shampoo gegeven ipv de gold class.
                              Hij zegt dat het diep zwart beter uitkomt met de gewone shampoo omdat de gold class
                              te hard blinkt.
                              Jij hebt toch ook een zwarte of niet?

Ik heb een oceanblauwe , er is inderdaad weinig verschil tussen de paarse en de gold , de gold zou voor donkere wagens zijn maar ik denk niet dat je dat verschil gaat zien hoor . Na een paar wasbeurten zal je zien dat water (regen en dergelijke) minder kringen nalaat en blijft druppelen op de carroserie. Ik ben enorm tevreden over de quick detailer !!!! Topproduct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                enkele fotokes
                                tweede fotooke is wat uitgerokken... sorry

Comment

• Zalige combinatie, echt een prachtkar!
                                  Nog iets lager en hij staat perfect, maar da's mijn gevoel.
                                  Proficiat, geniet ervan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door goldgold Bekijk Berichten
                                    Hallo ik ben hier nieuw alhoewel ik de forum al een jaartje volg daar ik ook een a5 besteld en al geleverd gekregen heb.
                                    Mijn verhaal is denk een uit de duizend.Heb naar verschillende daelers geweesd en overal een bevestigging gekregen dat ik normaal 10 maanden moest wachten, tot ik bij een daeler kwam ongelooflijk besteld 5 oktober 2008 levering 9 week 2009,geloofde die mens niet na alles van de forum
                                    Raar maar waar woensdag bericht gehad dat hij donderdag binnen kwam papieren gaan ophalen en gaan halen vrijdag 20 februari .

Dus er zijn nog goede daelers.

A5 2.0 tfsi 190 pk
                                    Onze idem. Besteld december 2007 en geleverd eind februari 2008.

Comment

• PietS5 gefeliciteerd, een wonderwagen.............. veel plezier ermee

Comment

Working...
                                      X