Oorspronkelijk geplaatst door pietS5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb vandaag de hele dag de DIV te Zwijnaarde proberen te bellen,
hebben die vakantie ?? er werd gewoon niet opgenomen........
Geen vakantie hoor, nemen gewoon niet op...2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten@ Piet S5 : prachtige wagen
Denk dat je één van de eerste bent met die nieuwe led-achterlichten hier op het forum.
Als het eens past een nacht foto aub
Grtz.
Nick
OK zal niet te vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZalige combinatie, echt een prachtkar!
Nog iets lager en hij staat perfect, maar da's mijn gevoel.
Proficiat, geniet ervan!
En dan voor elk drempeltje of bultje extra moeten opletten.... neen dank u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenDIV in Oostende is juist hetzelfde. Daar wordt er gewoonweg NOOIT opgenomen.
Geen vakantie hoor, nemen gewoon niet op...
Bij DIV hebben ze de opdracht gekregen GEEN telefoons meer op te nemen wegens steeds lastig vallen met vele overbodige vragen. Doen ze niets anders dan constant telefoons beantwoorden.
Meen dat er op de website ook géén telefoonnummers meer staan.
Dus doe geen moeite meer maar ga ter plekke en wacht daar "uren" ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Comment
-
Enig idee of onderstaande lichten enkel voor de cabriolet versie zijn of komen die ook op het A5 model 2009?
Kijk niet alléén naar de leds (ik weet dat dit nu al op de S5 coupé 2009 komt) maar ook achteruitrij lichten (witte streep)
Misschien zijn dit al de nieuwe lichten voor de facelift van de A5 coupé? of is dit speculatie
Graag jullie feedback en ideeën...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEnig idee of onderstaande lichten enkel voor de cabriolet versie zijn of komen die ook op het A5 model 2009?
Kijk niet alléén naar de leds (ik weet dat dit nu al op de S5 coupé 2009 komt) maar ook achteruitrij lichten (witte streep)
Misschien zijn dit al de nieuwe lichten voor de facelift van de A5 coupé? of is dit speculatie
Graag jullie feedback en ideeën...
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNick, hoe rijdt anders uw 2.0tfsi?
Wat verbruikt hij in het stad? enig idee?
greets,
Ik heb een gemiddeld verbruik van 10,0l over die 5000km.
Het hangt vooral af, hoe je ermee rijd. Onder de 8l lukt echt wel, zelfs in het stad.
Trekkracht is enorm voor mij, (kom wel van een 1.9tdi) Tot boven de 130km/u in derde en dat met slechts 180pk. Wat als ik er 240 zal hebben binnenkort ?! Bij 200 km/u (Duitsland ) draait de motor 3850tr/min in zesde.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIk heb een gemiddeld verbruik van 10,0l
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenNu bijna 5000km achter de rug en ben er supercontent van
Ik heb een gemiddeld verbruik van 10,0l over die 5000km.
Het hangt vooral af, hoe je ermee rijd. Onder de 8l lukt echt wel, zelfs in het stad.
Trekkracht is enorm voor mij, (kom wel van een 1.9tdi) Tot boven de 130km/u in derde en dat met slechts 180pk. Wat als ik er 240 zal hebben binnenkort ?! Bij 200 km/u (Duitsland ) draait de motor 3850tr/min in zesde.
Grtz.
Nick
Comment
Comment