Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
    iemand een idee wat de LED-achterlichten kosten van S5 bij de dealer?

staan er op ebay voor 600€

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MEWA:IT&ih=010
    Lichten zijn een 600euro maar er is idd nog een probleem met de stekker & de ECU. Lees de discussie maar op motor-talk & A5OC. Kufatec heeft nog issues dus best wachten tot zij het gevonden hebben voor je iets koopt!

Comment

• Hoe zit dat nu met die A5 meet en greet...maar niet voor eind maart, nu ja, ik heb maar een gewone A5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
        Hoe zit dat nu met die A5 meet en greet...maar niet voor eind maart, nu ja, ik heb maar een gewone A5...

ik weet hier een leuke locatie. nuja voor mij is de verplaatsing niet ver, voor andere andere dan misschien weer wel.

misschien moet iedereen eens zeggen vanwaar hij is en kunnen we zo een locatie vinden die voor iedereen past.

Comment

• dit is de locatie die ik ken...

Comment

Hoe zit dat nu met die A5 meet en greet...maar niet voor eind maart, nu ja, ik heb maar een gewone A5...
            Wat bedoel je met een "gewone" A5?
            elke A5 is al speciale wagen "ansich"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              mijn papieren zijn toegekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              morgen alles naar de verzekeraar faxen, 2 dagen op de platen wachten en.........
              as donderdag de auto gaan halen
              Vanaf heden is het doc30?
              Leuk verjaardagscadeau, gefeliciteerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Wat bedoel je met een "gewone" A5?
                elke A5 is al speciale wagen "ansich"...
                Een gewone 2.7 tdi, met standaard S-line velgen (maar geen S-line pakket) en geen GPS...

Maar ik ga hem wel chippen tot 240pk...

Comment

• Ik kom zeker af nr die 'meet & greet' voor Audi A5's

Vandaag nr de Audisportmeeting geweest in Kallo, http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37254&page=2

Mooie wagens, mooi weer en enkele mensen leren kennen van hier op het forum

Hier een foto op weg nr Kallo:

Grtz.
                  Nick

Comment

Een gewone 2.7 tdi, met standaard S-line velgen (maar geen S-line pakket) en geen GPS...

Maar ik ga hem wel chippen tot 240pk...
                    Er bestaan geen lelijke audi A5's. Hoe meer, hoe liever
                    (Kheb trouwens ook geen GPS)

Grtz.
                    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                      dit is de locatie die ik ken...

I know this place... use to work there....
                      (Vliegveld Brustem bij Sint-Truiden)
                      Last edited by ; 01/03/2009, 22:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
                        I know this place... use to work there....
                        (Vliegveld Brustem bij Sint-Truiden)
                        Beetje ver hé vanaf de kust, ben daar HEEL lang geleden eens geweest voor een tuning treffen

Comment

• thanks Logic,
                          ik vond de A5 een leuk kado, vind je niet.......
                          ik ben van Gent, en ik kom zeker naar de meeting

Comment

• Wat betreft A5 treffen ik kom ook af . Ik woon in Oostende maar mij maakt het niet uit waar het is ,het rijden met mijn a5 op zich is een plezier en hoe langer de rit duurt hoe zaliger .
                            Ik had gehoopt dat mijn a5 2.7tdi een wagen ging zijn die geen olie verbruikt maar het is weer van dat .Hebben jullie ook die minder aangename ervaring ?
                            In 2005 heb ik een a6 2.0tdi gekocht en daar moest ik elke 1500 km 1 liter olie bij gieten en dit bij een normale rijstijl en 100 km autostrade elke dag .
                            Vorige week mijn nieuwe zwarte grill en s-line diffusor laten plaatsen ,voor mij is de wagen nu af .Enkel mijn winterbanden en velgen nog wisselen en dan plaats ik een foto .
                            Wat mij opvalt er rijden heel wat a5'en en s5 rond in Oostende .

Comment

• 1L per 1500km is niet normaal hoor. M'n A4 B6 verbruikt er 1L per 12K en ik rij stevig door.
                              Hoeveel verbruikt je A5??

Comment

• Ondertussen op 6 maand ongeveer 25.000 km gereden en er nog geen druppel olie moeten bijkappen ...
                                So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                  Ondertussen op 6 maand ongeveer 25.000 km gereden en er nog geen druppel olie moeten bijkappen ...
                                  Dan ben je mss gestart met te veel motorolie erin?
                                  Ik heb een litertje bijgetankt na +/- 20.000km. Per definitie was het nog niet noodzakelijk, want op een totaal van 7 liter motorolie is dat eigenlijk ook "niks".

Comment

• zit ik op mijn platen te wachten, gaan de postbodes staken||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
                                    het zit ook niet mee

Comment

• A5 verbruikt 1 liter olie op 7000 km ,en een gemiddeld verbruik van 7.8 liter .Mercedes e 220 cdi break eveneens 163 pk 6.5 liter en geen druppel olie moet er tussentijds bij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
                                        A5 verbruikt 1 liter olie op 7000 km ,en een gemiddeld verbruik van 7.8 liter .Mercedes e 220 cdi break eveneens 163 pk 6.5 liter en geen druppel olie moet er tussentijds bij .
                                        Dat is niet normaal hoor, hoeveel km heb je nu al? Of was het alleen in het begin?
                                        Wat zegt de garage daarvan??

Comment

• Ik zie zo'n meeting wel zitten. Ben van de kanten van Antwerpen dus ik kom zeker. Heb eens een vraagske ivm chiptuning. Ik hoor veel over Heinz, powerplus en ziptuning. Heinz en PP zijn ongeveer hetzelfde van prijs maar ziptuning is wel wat goedkoper + ze zeggen dat ze langer garantie geven. Weten jullie wat de beste oplossing voor mijn auto is? Iemand die zijn audi heeft laten chippen mag altijd via PM ook..

Comment

Working...
                                          X