Oorspronkelijk geplaatst door DirkC
Bekijk Berichten
In steden krijg je wel 3D perspectief van zowel de huizen... bijvoorbeeld mijn eigen huis met binnentuin was duidelijk herkenbaar in dit perspectief.....
gewone huizen zijn afgebeeld als grijze blokken of kubusjes... beetje zoals de 'hotels ' in het spel monopoly
deze verschijnen enkel als je de range instelt van 30-100 m, stel je de view range in meer dan 100 m, dan verdwijnen de 3D blokken
bekende of grote gebouwen... bv kerken, kathedralen worden in 3D perspectief met meer detail weergegeven ( kleurendetails etc..)
Zo'n 3D beeld waarop je zelf de boompjes ziet zoals in japan cfr vorige heb ik helaas nog niet gezien... doch ik vermoed dat dit een niet-bewegend stilstaand beeld is beetje zoals de rijstrookhulp links in beeld
de navigatieknop is soms wel handig.. bijvoorbeeld kun je op een kaart met de joystick naar eender welk icoontje het kruis sturen en dan naar deze plaats navigeren zonder dat je het actuele adres nodig hebt.... bijvoorbeeld tankstation of icoontje van restaurant.......als je met de joystick over de icoontjes beweegt, verschijnt tevens de naam van het restaurant ed.....
t'is misschien inderdaad niet noodzakelijk... maar wel leuke gadget
Comment