Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
    Die joystick is inderdaad een gadget, je kan er wat mee over de kaart bewegen, maar verder zie ik er het nut ook niet van in.

In steden krijg je wel 3D perspectief van zowel de huizen... bijvoorbeeld mijn eigen huis met binnentuin was duidelijk herkenbaar in dit perspectief.....
    gewone huizen zijn afgebeeld als grijze blokken of kubusjes... beetje zoals de 'hotels ' in het spel monopoly
    deze verschijnen enkel als je de range instelt van 30-100 m, stel je de view range in meer dan 100 m, dan verdwijnen de 3D blokken
    bekende of grote gebouwen... bv kerken, kathedralen worden in 3D perspectief met meer detail weergegeven ( kleurendetails etc..)
    Zo'n 3D beeld waarop je zelf de boompjes ziet zoals in japan cfr vorige heb ik helaas nog niet gezien... doch ik vermoed dat dit een niet-bewegend stilstaand beeld is beetje zoals de rijstrookhulp links in beeld
    de navigatieknop is soms wel handig.. bijvoorbeeld kun je op een kaart met de joystick naar eender welk icoontje het kruis sturen en dan naar deze plaats navigeren zonder dat je het actuele adres nodig hebt.... bijvoorbeeld tankstation of icoontje van restaurant.......als je met de joystick over de icoontjes beweegt, verschijnt tevens de naam van het restaurant ed.....
    t'is misschien inderdaad niet noodzakelijk... maar wel leuke gadget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
      Heb je de joystick nodig om te navigeren door de menu's van een video-dvd? Voor zover het bekijken van een dvd'tje in een stilstaande auto het gadget-niveau overstijgt natuurlijk.

ja, je kunt met joystick navigeren in DVD menu.... doch waarschijnlijk kun je dat ook met de andere toetsen van de MMI ( heb nog niet geprobeerd)

Comment

• We hebben onze Volvo C70T5 door Hartog laten tunen; erg tevreden, het is wel ver waar hij werkt....
        maar goed as donderdag om 9.00 mag ik mijn auto gaan halen.....................
        ik hoop dat de platen woensdag toekomen;;; anders heb ik een probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          We hebben onze Volvo C70T5 door Hartog laten tunen; erg tevreden, het is wel ver waar hij werkt....
          maar goed as donderdag om 9.00 mag ik mijn auto gaan halen.....................
          ik hoop dat de platen woensdag toekomen;;; anders heb ik een probleem
          Wrm niet zelf omgeweest, dan had je ze direct?

Er is in elke provincie wel een DIV waar je terecht kan/kon...

Grtz.
          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
            Wrm niet zelf omgeweest, dan had je ze direct?

Er is in elke provincie wel een DIV waar je terecht kan/kon...

Grtz.
            Nick
            Heb je dan al nieuwe platen? Of nog volgens de oude combinaties?

Comment

• ik kan niet zo makkelijk vrij nemen van werk
              dit is mijn eerste belgische auto, nieuwe platen denk ik

Comment

• een vraag:
                stel dat ik woensdag de platen nog niet heb, is er een andere oplossing zodat ik de auto toch kan meenemen, ik dacht aan tijdelijke platen?????

Comment

een vraag:
                  stel dat ik woensdag de platen nog niet heb, is er een andere oplossing zodat ik de auto toch kan meenemen, ik dacht aan tijdelijke platen?????
                  Je gaat ze niet hebben want de post staakt hé !!
                  Dus je gaat er toch zelf moeten om gaan of kijken voor een volmacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                    In steden krijg je wel 3D perspectief van zowel de huizen... bijvoorbeeld mijn eigen huis met binnentuin was duidelijk herkenbaar in dit perspectief.....
                    gewone huizen zijn afgebeeld als grijze blokken of kubusjes... beetje zoals de 'hotels ' in het spel monopoly
                    deze verschijnen enkel als je de range instelt van 30-100 m, stel je de view range in meer dan 100 m, dan verdwijnen de 3D blokken
                    bekende of grote gebouwen... bv kerken, kathedralen worden in 3D perspectief met meer detail weergegeven ( kleurendetails etc..)
                    Zo'n 3D beeld waarop je zelf de boompjes ziet zoals in japan cfr vorige heb ik helaas nog niet gezien... doch ik vermoed dat dit een niet-bewegend stilstaand beeld is beetje zoals de rijstrookhulp links in beeld
                    de navigatieknop is soms wel handig.. bijvoorbeeld kun je op een kaart met de joystick naar eender welk icoontje het kruis sturen en dan naar deze plaats navigeren zonder dat je het actuele adres nodig hebt.... bijvoorbeeld tankstation of icoontje van restaurant.......als je met de joystick over de icoontjes beweegt, verschijnt tevens de naam van het restaurant ed.....
                    t'is misschien inderdaad niet noodzakelijk... maar wel leuke gadget
                    En hoe zit het met de custom POI's. Valt dat wat mee? Kan je icon uploaden?
                    Ik had toch graag wat vaste flitspalen ingevoerd waar ik dagelijks passeer

Comment

een vraag:
                      Tijdelijke nummerplaten bestaan vooralsnog niet in België, denk ik.
                      (In bv. Duitsland dan weer wel)

Grtz.
                      Nick

Comment

• Dragonfly: wat bedoel je met volmacht?
                        zouden die platen nog in Brussel liggen?? die zijn maandag door de verzekeraar aangevraagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Niet helemaal akkoord. Ik vind dat fans van de A5 ook welkom moeten zijn. Al vind ik het logisch als je de A5's samenzet, en de rest wat apart. Dit weekend ook naar een S/RS meeting geweest, en daar was ook iedereen welkom Al stond het S/RS geweld wel centraal natuurlijk Maar zoiets is aan de organisator om te beslissen, de persoon die er zijn tijd in steekt moet maar beslissen hoe hij het wil.
                          In die zin wel, dat ze in het begin apart staan maar bij de rondrit geen andere auto's

Die locatie in Bustem is ideaal, ik zal het eens met Thibaut bekijken om te organiseren
                          Haspengouw is IDEAAL voor rondrit en tegen die tijd is het "bloesem", met prachtige plaatjes
                          als gevolg !
                          Sintruin till I die

Comment

Dragonfly: wat bedoel je met volmacht?
                            zouden die platen nog in Brussel liggen?? die zijn maandag door de verzekeraar aangevraagd.
                            Dan gaan die waarschijnlijk in een brievenbus of in een depot liggen te wachten.
                            Sorry man maar ik vrees ervoor. Bel anders eens naar je verzekeraar.

Comment

Dragonfly: wat bedoel je met volmacht?
                              Wanneer je aan het werken bent, dan kun je jij de volmacht aan iemand anders geven om achter jou nummerplaten tegaan.

Maar daar is het nu idd al te laat voor

Normaal zou het moeten lukken voor woensdag, als jou verzekeraar maandag alles verstuurd heeft, maar de verdeelcentra van de Post staken nu, dusja...

Grtz.
                              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Wanneer je aan het werken bent, dan kun je jij de volmacht aan iemand anders geven om achter jou nummerplaten tegaan.

Maar daar is het nu idd al te laat voor

Normaal zou het moeten lukken voor woensdag, als jou verzekeraar maandag alles verstuurd heeft, maar de verdeelcentra van de Post staken nu, dusja...

Grtz.
                                Nick
                                Inderdaad, staking was nochtans aangekondigd dus jij of je verzekeraar had dit moeten voorzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  In die zin wel, dat ze in het begin apart staan maar bij de rondrit geen andere auto's

Die locatie in Bustem is ideaal, ik zal het eens met Thibaut bekijken om te organiseren
                                  Haspengouw is IDEAAL voor rondrit en tegen die tijd is het "bloesem", met prachtige plaatjes
                                  als gevolg !
                                  De rondrit van de S/RS meeting was ook met andere auto's. Eerst alle S/RS'en, gevolgd door de rest.

Comment

Wa

@thibaut:
                                    Jij had de uwe in november verkocht zie ik nu, jammer dat ik het niet gezien heb
                                    Voor welk bedrag heb jij de uwe verkocht ?
                                    575€

Comment

als gevolg !
                                      Voor mij is alles goed

Als er mensen niet akkoord gaan met de voorlopige locatie, laat het gerust weten hoor! het is zo dat we nooit voor iedereen goed gaan doen. We kunnen het bv meer centraal in het land leggen, maar dan zijn bv mensen van noord-limburg zelfs langer onderweg dan mensen van die van de de zee komen (wegens enkel secundaire wegen).

Wat ik ook een pluspunt vind aan onze locatie is dat wegens de grote brede wegen, we eens kunnen ervaren hoe het is om (mee-)te rijden in een s5 of een gechipte a5

E90N en ik zullen jullie op de hoogte houden... als de meerderheid hier mee akkoord gaat natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        De rondrit van de S/RS meeting was ook met andere auto's. Eerst alle S/RS'en, gevolgd door de rest.
                                        Kan evenuteel ook een mogelijkheid zijn, maar zie liever allemaal dezelfde modellen
                                        Dan kun je beter een Audi meeting doen in mijn ogen als de rest ook mee mag doen....
                                        Ik hou het liever kleiner en specifieker

ff topicje gemaakt bij voorbereiding meet en greet

edit: weet er iemand de ET waarde van de 17" originele velgen ???
                                        Last edited by E90N; 03/03/2009, 20:43.
                                        Sintruin till I die

Comment

• zijn hier mensen die in Gent wonen en hun post wel hebben gehad?
                                          aan alle postbodes van Gent, ga volgende week staken1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                          X