Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    zijn hier mensen die in Gent wonen en hun post wel hebben gehad?
    aan alle postbodes van Gent, ga volgende week staken1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From Gent: post hier probleemloos binnen - gister en vandaag. Mooi zo. Papieren nieuwe auto zo in orde en zo is dit topic gered...

Comment

• Audiart, thanks

grt Art

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        zijn hier mensen die in Gent wonen en hun post wel hebben gehad?
        aan alle postbodes van Gent, ga volgende week staken1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Denk niet dat er postbodes op het A5 forum zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
          Voor mij is alles goed

Als er mensen niet akkoord gaan met de voorlopige locatie, laat het gerust weten hoor! het is zo dat we nooit voor iedereen goed gaan doen. We kunnen het bv meer centraal in het land leggen, maar dan zijn bv mensen van noord-limburg zelfs langer onderweg dan mensen van die van de de zee komen (wegens enkel secundaire wegen).

Wat ik ook een pluspunt vind aan onze locatie is dat wegens de grote brede wegen, we eens kunnen ervaren hoe het is om (mee-)te rijden in een s5 of een gechipte a5

E90N en ik zullen jullie op de hoogte houden... als de meerderheid hier mee akkoord gaat natuurlijk
          Ik kom al af....als ik de mijnen tegen dan natuurlijk al heb....

Comment

• Toch oppassen in Brustem met de MP en zo hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
              Ik kom al af....als ik de mijnen tegen dan natuurlijk al heb....
              Laat iets weten in bijhorend topic

edit: zie dat je al gereageerd hebt ;-)
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Toch oppassen in Brustem met de MP en zo hoor...
                Kunnen we gelijk testen of onze auto's goede getaway cars zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Laat iets weten in bijhorend topic

edit: zie dat je al gereageerd hebt ;-)
                  Zet de link anders in je signature

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                    De mijne is getuned door Ziptuning, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Nu, ik betwijfel zowieso of er echt veel verschil is tussen de genoemde tuners, de resultaten die ze voorleggen qua vermogen en koppel zijn ook min of meer gelijk. Het feit dan Ziptuning 2 jaar motorgarantie geeft zonder meerkost, zou toch een teken moeten zijn dat het kwalitatief in orde is. Mijn vrouw haar auto heb ik 2 jaar geleden bij hen laten doen, en tot op heden geen enkel probleem. By the way, een leuke bijkomstigheid is dat het verbruik zakt, ik zit nu met m'n 3.0TDI op 7,8l/100km, dat is toch goed een halve liter lager dan voorheen.
                    mijn verbruik staat nu op 11,4 l... is dat zo overdreven dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                      mijn verbruik staat nu op 11,4 l... is dat zo overdreven dan?
                      Hoeveel km staat erop? In het begin zat ik ook systematisch boven de 10l, maar na 5000km begint dat normaal te zakken. Het soort parcours dat je elke dag aflegt is natuurlijk ook van belang.

Comment

Hoeveel km staat erop? In het begin zat ik ook systematisch boven de 10l, maar na 5000km begint dat normaal te zakken. Het soort parcours dat je elke dag aflegt is natuurlijk ook van belang.
                        1000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                          1000 km
                          Nog geen zorgen maken dus, zal wel zakken.

Comment

Het soort parcours dat je elke dag aflegt is natuurlijk ook van belang.
                            Is het voornaamste denk ik... stadsverkeer, niet opgewarmde motor, dan moet je al zeker geen moeite doen om 10liter te verbruiken, integendeel. In putteke winter is dat gemakkelijk 13 liter op kortere ritten, met een rustig tot normaal rijgedrag.

Al wat ik weet, is dat m'n tankkaart gemiddeldes tussen 8 en 8.5 ligt. En dat het gemakkelijk 6.5l kan zijn ook, maar dan alleen tijdens het SMOG alarm....

Comment

• Ik rijd inderdaad altijd korte ritten. En moet wel toegeven dat mijn voet behoorlijk zwaar is. Heb volgende maand samen met een kameraad afspraak bij Heinz. Ben echt eens benieuwd...

Comment

te koop aangeboden:
                                Zeer mooie set nagelnieuwe en orginele aluminium velgen
                                6-armen design maat 7,5 J X 17 met bandenmaat 225/50R17 voor
                                de nieuwe Audi A5 (alléén velgen)

--> ik overweeg een bod van € 600 is dit een aanvaardbaar bod of te hoog denken jullie ?
                                (is om mijn winterbanden op te leggen voor ons skiverlof binnenkort)
                                Heb nu een set nieuwe replica velgen gekocht voor gebruik met winterbanden
                                Zijn de 5 Segmentvelgen in 7,5 x 17 " met 225-50 winterbanden
                                kwaliteit zou goed zijn volgen bandenboer maar ....
                                --< Op papier heb ik staan: terugname bij trillingen stuur of afbladering lak

Wou er geen mega geld voor uitgeven want voor de originele 19" S5 velgen heb ik al serieus moeten dokken
                                Last edited by E90N; 04/03/2009, 22:42.
                                Sintruin till I die

Comment

kwalitiet zou goed zijn volgen bandenboer maar ....

Wou er geen mega geld voor uitgeven want voor de originele 19" S5 velgen heb ik al serieus moeten dokken

Comment

• nachtmerrie is werkelijkheid geworden.......
                                    mijn platen zijn er niet, morgen om 9.00 mocht ik de auto gaan halen............

Comment

kwaliteit zou goed zijn volgen bandenboer maar ....

Is de beste oplossing imo als het dringend is!
                                      Een goeie replica is niet altijd van mindere kwaliteit dan een originele.
                                      Waar worden die geproduceerd denk je?
                                      Van Audi weet ik het niet maar de meeste Opel velgen komen of kwamen van bij Ronal.
                                      Welke banden heb je laten monteren?

Comment

• Gisteren de S5 van in de buurt hier horen wegrijden. De sound (vooral tussen de huizen) is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          Welke banden heb je laten monteren?
                                          Nu huur ik die banden voor een week voor (kwestie om de kosten wat te drukken) zal dus niet echt zeer goede kwaliteit zijn denk ik
                                          Volgende winter koop ik er banden op: suggesties ?
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X