Oorspronkelijk geplaatst door doc29
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenzijn hier mensen die in Gent wonen en hun post wel hebben gehad?
aan alle postbodes van Gent, ga volgende week staken1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenVoor mij is alles goed
Als er mensen niet akkoord gaan met de voorlopige locatie, laat het gerust weten hoor! het is zo dat we nooit voor iedereen goed gaan doen. We kunnen het bv meer centraal in het land leggen, maar dan zijn bv mensen van noord-limburg zelfs langer onderweg dan mensen van die van de de zee komen (wegens enkel secundaire wegen).
Wat ik ook een pluspunt vind aan onze locatie is dat wegens de grote brede wegen, we eens kunnen ervaren hoe het is om (mee-)te rijden in een s5 of een gechipte a5
E90N en ik zullen jullie op de hoogte houden... als de meerderheid hier mee akkoord gaat natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenIk kom al af....als ik de mijnen tegen dan natuurlijk al heb....
edit: zie dat je al gereageerd hebt ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenToch oppassen in Brustem met de MP en zo hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenLaat iets weten in bijhorend topic
edit: zie dat je al gereageerd hebt ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenDe mijne is getuned door Ziptuning, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Nu, ik betwijfel zowieso of er echt veel verschil is tussen de genoemde tuners, de resultaten die ze voorleggen qua vermogen en koppel zijn ook min of meer gelijk. Het feit dan Ziptuning 2 jaar motorgarantie geeft zonder meerkost, zou toch een teken moeten zijn dat het kwalitatief in orde is. Mijn vrouw haar auto heb ik 2 jaar geleden bij hen laten doen, en tot op heden geen enkel probleem. By the way, een leuke bijkomstigheid is dat het verbruik zakt, ik zit nu met m'n 3.0TDI op 7,8l/100km, dat is toch goed een halve liter lager dan voorheen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenmijn verbruik staat nu op 11,4 l... is dat zo overdreven dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenHoeveel km staat erop? In het begin zat ik ook systematisch boven de 10l, maar na 5000km begint dat normaal te zakken. Het soort parcours dat je elke dag aflegt is natuurlijk ook van belang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten1000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenHet soort parcours dat je elke dag aflegt is natuurlijk ook van belang.
Al wat ik weet, is dat m'n tankkaart gemiddeldes tussen 8 en 8.5 ligt. En dat het gemakkelijk 6.5l kan zijn ook, maar dan alleen tijdens het SMOG alarm....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtente koop aangeboden:
Zeer mooie set nagelnieuwe en orginele aluminium velgen
6-armen design maat 7,5 J X 17 met bandenmaat 225/50R17 voor
de nieuwe Audi A5 (alléén velgen)
--> ik overweeg een bod van € 600 is dit een aanvaardbaar bod of te hoog denken jullie ?
(is om mijn winterbanden op te leggen voor ons skiverlof binnenkort)
Zijn de 5 Segmentvelgen in 7,5 x 17 " met 225-50 winterbanden
kwaliteit zou goed zijn volgen bandenboer maar ....
--< Op papier heb ik staan: terugname bij trillingen stuur of afbladering lak
Wou er geen mega geld voor uitgeven want voor de originele 19" S5 velgen heb ik al serieus moeten dokkenLast edited by E90N; 04/03/2009, 22:42.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHeb nu een set nieuwe replica velgen gekocht voor gebruik met winterbanden
kwalitiet zou goed zijn volgen bandenboer maar ....
Wou er geen mega geld voor uitgeven want voor de originele 19" S5 velgen heb ik al serieus moeten dokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHeb nu een set nieuwe replica velgen gekocht voor gebruik met winterbanden
kwaliteit zou goed zijn volgen bandenboer maar ....
Wou er geen mega geld voor uitgeven want voor de originele 19" S5 velgen heb ik al serieus moeten dokken
Een goeie replica is niet altijd van mindere kwaliteit dan een originele.
Waar worden die geproduceerd denk je?
Van Audi weet ik het niet maar de meeste Opel velgen komen of kwamen van bij Ronal.
Welke banden heb je laten monteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWelke banden heb je laten monteren?
Volgende winter koop ik er banden op: suggesties ?Sintruin till I die
Comment
Comment