Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk BerichtenElaba.. zoals verschillende hier op het forum staat mijn auto in de productie gepland in week 12.. hoelang duurt het dan nog eer hij bij men dealer staat en klaar voor aflevering?
Comment
-
Iemand op de hoogte van de huidige leveringstermijnen voor een A5?
Begin April begin ik mijn BVBA en (omwille van bepaalde onvoorziene omstandigheden) heb ik mijn aankoop iets moeten uitstellen van de A5, daarom nogmaals de vraag...
In december/januari/begin feb was het nog augustus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand op de hoogte van de huidige leveringstermijnen voor een A5?
Begin April begin ik mijn BVBA en (omwille van bepaalde onvoorziene omstandigheden) heb ik mijn aankoop iets moeten uitstellen van de A5, daarom nogmaals de vraag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenNu mag je rekenen op September als alles goed gaat.
Gezien uw handtekening heb je de uwen ook maar onlangs besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZijn er hier nog mensen waarvan hun auto verzekerd is als een "sportwagen" ??
Ik ben al 7j klant bij DVV en mijn ouders meer als 25j. Ik wacht al 5 weken op een offerte voor een full omnium maar ze zeggen dat het zo lang duurt omdat m'n A5 aanzien wordt als een sportwagen en dat ze daar toestemming moeten voor vragen. Ik vind het allemaal dikke *** ja, is een BMW 320d Coupé dan ook een sportwagen ofzo? En een Ferrari een raket ofzo?
Besteld: A5 2.7tdi 190pk
BM: -2
Voor Asekura is de A5 alvast een gewone auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand op de hoogte van de huidige leveringstermijnen voor een A5?
Comment
-
2 cm verlagen ok maar een s-line is toch ook maar 1 cm verlaagd ,wat ik me dan af vraag is er geen visueel verschil waar te nemen tussen een s-line en een gewone a5 .
Zie dat wel zitten 2 cm te verlagen maar de levensduur van de vering is dat nog ok ,enig idee wat dat kost ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtende beslissing is gevallen, we gaan een A3 5 deurs bestellen voor mijn vrouw.
1,9TDI wit.
heeft een 1,9TDI genoeg power om vooruit te komen?
P.S.: vraag dat anders eens in de A3 topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNiemand? Voor ik daar van m'n neus ga maken (ben het beu van te wachten) moet ik zeker weten dat het alleen DVV is hé
Voor Asekura is de A5 alvast een gewone auto
Het is via een agent maar ik denk dat het uiteindelijk ook DVV is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten1,9TDI met 105pk
gelukkig is ze geen snelheidsduivel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenThx
Gezien uw handtekening heb je de uwen ook maar onlangs besteld?
(Heb in mijn handtekening rekening gehouden met September, alles dat vroeger is, is mooi meegenomen )
Maar nog eens binnen geweest bij dealer onlangs en de leveringstermijn was nog steeds September vertelden ze me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten1,9TDI met 105pk
gelukkig is ze geen snelheidsduivel
Heb je al foto's van jou A5?
Grtz.
Nick
Comment
-
Hier een kleine shoot van onze trip ;-)
Sintruin till I die
Comment
-
Iemand onlangs ervaring met verkeersboetes in frankrijk??
Dit weekend beetje te rap gereden in frankrijk en op 't verkeerde moment geflitst geweest....
Blijkbaar worden sinds eind vorig jaar begin dit jaar de boetes vanuit buitenland gewoon doorgegeven en geincasseerd ( zelfs met terugwerkende kracht tot 2006)
Iemand al zoiets gehad? Kan men ook zijn rijbewijs op die manier kwijt zijn of kan men enkel een geldboete krijgen?
PS Zag zaterdag ook belgische zware A8 TDI 3 L op autostrade aan belachelijk hoge snelheid .... met camouflagedoekje voor nummerplaat.... iemand van jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenInterieur pics?
3.0tdi quattro zeker?
(niet da ik een wannabee ben)
Interieur:
Bijgevoegde BestandenSintruin till I die
Comment
Comment