Jammer van het quattro teken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJammer van het quattro teken
Je verrast me nooitSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNet zoals je A3 heb je weer een zeeer knappe AUDI E90N.
thnxs, goh kun je je die A3 dan nog herinneren ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNeen heb de grille van de 3 liter laten plaatsen in de garage, da quattro teken wilde ik niet maar garage zei me dat er dan een gat is ??? da teken stoort me eigenlijk niet
(niet da ik een wannabee ben)
Interieur:
Verder had het weeral de mijne kunnen zijn buiten de velgen.
Heb de indruk dat er veel zwarte zijn met bruin int. en zwarte grille
Comment
-
Wat betreft boetes in Frankrijk ,geen zorgen maken. Laatste maal geflitst in frankrijk (st-tropez) november 2008 nog altijd niets ontvangen en zal ook niets ontvangen .
Oudere boetes ( tot nu toe 10 tal) zal ik nooit meer krijgen .
Vorig jaar is er wel een samenwerkings akkoord ondertekend tussen Belgie en Frankrijk waarbij ze onderling gegevens kunnen uitwisselen .Het hangt momenteel af van departement tot departement ,wat wel is in het noorden zal men sneller gegevens gaan opvragen dan in het zuiden provence en c'ote d'azur .
Wat ik wel weet is dat vrienden die in het zuiden wonen met een franse nummerplaat rijden en hun franse boete in belgie hebben ontvangen .
Er wordt tegenwoordig enorm veel gecontroleerd in Frankrijk ,het verkeersbeleid is daar nog een pak strenger dan bij ons .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDit antwoord had ik nu van jou verwacht !
Je verrast me nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIk heb ook de 3 liter grille maar bij mij is het quattro teken eraf en ik zie geen gaten
Verder had het weeral de mijne kunnen zijn buiten de velgen.
Heb de indruk dat er veel zwarte zijn met bruin int. en zwarte grille
Heb jij dan ook de S-Line Side skirts ?
Ja mooie combo maar ik was de eerste vh forumSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNiemand? Voor ik daar van m'n neus ga maken (ben het beu van te wachten) moet ik zeker weten dat het alleen DVV is hé
Voor Asekura is de A5 alvast een gewone auto
Ik ben al 20 jaar klant bij DVV.
Al 3 weken rij ik met mijne A5(ongelooflijk goed).Ik heb een full omnium op de wagen gevraagd en na 2 dagen was dat in orde.Hij valt inderdaad onder de categorie sportwagens vandaar 2500€ BIV.Nu mag je nog weten hoeveel ik betaal ook!
2.7 TDI 190 PK FULL OMNIUM 1468.89€ !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk BerichtenIk ben al 20 jaar klant bij DVV.
Al 3 weken rij ik met mijne A5(ongelooflijk goed).Ik heb een full omnium op de wagen gevraagd en na 2 dagen was dat in orde.Hij valt inderdaad onder de categorie sportwagens vandaar 2500€ BIV.Nu mag je nog weten hoeveel ik betaal ook!
Bij ons is het geen sportauto maar een gewone, die BIV is gewoon zo hoog door de fiscale pk's niet meer niet minderSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenthnxs, goh kun je je die A3 dan nog herinneren ?
Toen waren het nog allemaal 3deursen, echt èrg jammer dat nu iedereen zo'n sporzak koopt.
Voor een 3deurs draai'k keer op keer m'n hoofd nog om, hoe standaard hij ook is, echt nice (een sportback is ook niet verkeerd, mja, dat is meer een vertegenwoordigerskar geworden he...).
Toendertijd de jouwe, bdrie zijne, ... Zoooo dik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDas een scherpe prijs maar is de franchise dan "0" ?????
Bij ons is het geen sportauto maar een gewone, die BIV is gewoon zo hoog door de fiscale pk's niet meer niet minder
De franchise is wel 1006.80€ in eigen schade 2.5%.
Sorry de premie was nog minder om juist te zijn 1416.06€
Lichamelijke schade onbeperkt
Stoffelijke schade 100.000.000€
Rechtsbijstand
verweer en verhaal 25000€
onvermogen van derden 7500€
Verzekerde waarde voertuig 40272.00€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJazeker! Je had een van de eerste hier op het forum, dat weet'k nog.
Toen waren het nog allemaal 3deursen, echt èrg jammer dat nu iedereen zo'n sporzak koopt.
Voor een 3deurs draai'k keer op keer m'n hoofd nog om, hoe standaard hij ook is, echt nice (een sportback is ook niet verkeerd, mja, dat is meer een vertegenwoordigerskar geworden he...).
Toendertijd de jouwe, bdrie zijne, ... Zoooo dik!
Klopt als een bus, mis die tijd soms wel een beetje
De koper van mijne heeft den otto "perte totale" gereden en daar was ik ff niet goed van....
Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk BerichtenDe franchise is wel 1006.80€ in eigen schade 2.5%.
Sorry de premie was nog minder om juist te zijn 1416.06€
Lichamelijke schade onbeperkt
Stoffelijke schade 100.000.000€
Rechtsbijstand
verweer en verhaal 25000€
onvermogen van derden 7500€
Verzekerde waarde voertuig 40272.00€
Persoonlijk heb ik liever een iets duurdere premie en "0" franchise
Om je een idee te geven van mijn polis
Full Omnium, 110% verzekerd van waarde
BM: 0
1 Joker
bijkomende ongevallenverzekering passagier
franchise: 0
premie: €1650Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKlopt als een bus, mis die tijd soms wel een beetje
De koper van mijne heeft den otto "perte totale" gereden en daar was ik ff niet goed van....
Comment
-
het is zover, vandaag mijn auto gaan halen. eerst vanuit Gent naar Zaventem met een TAXI.
daar stond die... kwijl kwijl
ik had al van tevoren gezegd dat ik niet te lang kon blijven, dat de uitleg zeer kort moest zijn.
wat rijdt de auto heeerlijk. 2.0TFSI heeft meet power dan verwacht, hij reageert erg direct op gas. goede wegligging de auto stuurt supergoed. de normale stoelen zitten goed.
de auto is net zo comfortabel als mijn huidige volvo S60.
Samengevat: ik was het 10 maand wachten in 2 sec vergeten. Vanuit Zaventem naar Gent heb ik met een enorme glimlach teruggereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk BerichtenIk ben al 20 jaar klant bij DVV.
Ik heb hun vandaag een mail gestuurd na 2x gebeld te hebben. T'is genoeg geweest na 5 weken wachten !!
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAls er "niets gebeurd" ben jij natuurlijk de winnaar !
Persoonlijk heb ik liever een iets duurdere premie en "0" franchise
Om je een idee te geven van mijn polis
Full Omnium, 110% verzekerd van waarde
BM: 0
1 Joker
bijkomende ongevallenverzekering passagier
franchise: 0
premie: €1650
P.S.: er is geen gat dus je kan dat logo er gewoon uitklikkenLast edited by dragonfly; 10/03/2009, 21:22.
Comment
Comment