Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    het is zover, vandaag mijn auto gaan halen. eerst vanuit Gent naar Zaventem met een TAXI.
    daar stond die... kwijl kwijl
    ik had al van tevoren gezegd dat ik niet te lang kon blijven, dat de uitleg zeer kort moest zijn.
    wat rijdt de auto heeerlijk. 2.0TFSI heeft meet power dan verwacht, hij reageert erg direct op gas. goede wegligging de auto stuurt supergoed. de normale stoelen zitten goed.
    de auto is net zo comfortabel als mijn huidige volvo S60.
    Samengevat: ik was het 10 maand wachten in 2 sec vergeten. Vanuit Zaventem naar Gent heb ik met een enorme glimlach teruggereden.
    Heb je geen foto van die glimlach......nahhh, laat maar, post maar wat foto's van de wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Goedkoop maar de franchise is er idd wel dus dat moet je ook rekenen hé
      Ik heb hun vandaag een mail gestuurd na 2x gebeld te hebben. T'is genoeg geweest na 5 weken wachten !!

@E90N: welke maatschappij is dat ??

P.S.: er is geen gat dus je kan dat logo er gewoon uitklikken
      KBC
      Hebben wel alle verzekeringen daar lopen, (privé en zakelijk) en bovendien is het ook een goede kennis van ons
      Sintruin till I die

Comment

• heb nu al 2keer een s5 gespot , vrij laat op de avond, met enkel de leds en achterlichten aan. (dus de lichtschakelaar op "stadslichten/ standlichten"). ik weet dat als je de leds + achterlichten op zet, de leds minder sterk gaan branden (toch bij onze a5).

nu vond ik persoonlijk dat die leds van de s5 toch heel hard bleven schijnen. is het effectief zo of beeld ik het mij in...

ik vraag mij nu af of die instellingen bij een S5 anders zijn?

->kunnen de instellingen aangepast worden zodat de lichtsterkte niet veranderd wanneer je ook de achterlichten opzet (bij de A5)?

Comment

• Bij mijn verzekeringsmakelaar volgende prima voorwaarde bedongen voor mijn BA en Omnium verzekering.
          Bonusmalus 2 ; BA = 245 €
          Waarde wagen = 47K €; Omnium = 725 € (vrijstelling = 375 €, maar 0 € indien de reparatie bij een erkende dealer gebeurt, 0 € voor glasschade indien de reparatie door Carglas gebeurt !)
          Dus totaal = 1280 € (taksen en uitgebreide rechtsbijstand incl.)
          Verzekeraar is Allianz .
          Lage prijs dankzij reeds twee woningbrandverzekeringen bij deze maatschappij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
            heb nu al 2keer een s5 gespot , vrij laat op de avond, met enkel de leds en achterlichten aan. (dus de lichtschakelaar op "stadslichten/ standlichten"). ik weet dat als je de leds + achterlichten op zet, de leds minder sterk gaan branden (toch bij onze a5).

nu vond ik persoonlijk dat die leds van de s5 toch heel hard bleven schijnen. is het effectief zo of beeld ik het mij in...

ik vraag mij nu af of die instellingen bij een S5 anders zijn?

->kunnen de instellingen aangepast worden zodat de lichtsterkte niet veranderd wanneer je ook de achterlichten opzet (bij de A5)?
            Via VAG-COM bij je dealer kan je dat laten aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Via VAG-COM bij je dealer kan je dat laten aanpassen.
              Effe tussen de haakjes, VAGCOM hebben ze bij de dealer niet, hun computer is een ander systeem. VAGCOM is eerder iets voor de doe-het-zelfvers, klik hier.
              'k Had zo ooit een modificatie doorgegeven, maar 'k kreeg al snel te horen dat het niet mogelijk was. De parameters die ik doorgaf, waren dan ook voor VAGCOM, en niet het systeem van Audi zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Effe tussen de haakjes, VAGCOM hebben ze bij de dealer niet, hun computer is een ander systeem. VAGCOM is eerder iets voor de doe-het-zelfvers, klik hier.
                'k Had zo ooit een modificatie doorgegeven, maar 'k kreeg al snel te horen dat het niet mogelijk was. De parameters die ik doorgaf, waren dan ook voor VAGCOM, en niet het systeem van Audi zelf.
                Mijn dealer heeft wel een VAG-COM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Garagist vertelde me dat er dan een gat was, wist ik veel ... dus blijkbaar niet
                  Heb jij dan ook de S-Line Side skirts ?
                  Ja mooie combo maar ik was de eerste vh forum
                  Nope no skirts

Comment

Dit antwoord had ik nu van jou verwacht !
                    Je verrast me nooit
                    Zolang er achteraan geen 2.7tdi erop staat is dit toch niet stom dat teken van quattro?

Is die grille dan anders dan de standaard?
                    is dit door de garage zelf gedaan? zo ja wat kost dit? Kzou graag de grille van de S5 steken maar dan zonder tekens...

Comment

• Echt knap in dat rood

Fake of niet ?

Comment

Das een scherpe prijs maar is de franchise dan "0" ?????
                        Bij ons is het geen sportauto maar een gewone, die BIV is gewoon zo hoog door de fiscale pk's niet meer niet minder
                        BIV = afhankelijk van uw fiscale pk's
                        definitie sportauto = verzekering ansich die dit bepaald

prijs voor mijn A5 2.0 tfsi bij DVV was ook +- 1500€ (0€ franchise ) WOW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Echt knap in dat rood

Fake of niet ?
                          ik denk het wel want:

géén S5 velgen (ok je kunt ze eraf doen)
                          S5 is altijd een S-line + S-line outdoor pakket: hier niet het geval
                          S5 ook met sportstuur : ook niet het geval
                          S5 = chrome spiegels : ook niet het geval

foto nog van de achterkant = uitlaten?

wel mooie bak, leuk kleur maar jammer van het S5 logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            ik denk het wel want:

géén S5 velgen (ok je kunt ze eraf doen)
                            S5 is altijd een S-line + S-line outdoor pakket: hier niet het geval
                            S5 ook met sportstuur : ook niet het geval
                            S5 = chrome spiegels : ook niet het geval

foto nog van de achterkant = uitlaten?

wel mooie bak, leuk kleur maar jammer van het S5 logo
                            Hier zitten goeie A5-kenners

(nee nee ben maar aan 't spelen)

Stel dat ik nu geen pic van het interieur had gepost, hadden het velen wrs moeilijk om uit te maken of het nu een echte S5 is of niet.

Nog waaraan je kunt zien, is dat er geen S5 staat in de tellerpartij
                            Plus kale middenconsole kan eigenlijk niet in een S5 eh

Ik vind het ook jammer van de S5-logo. Enkel S5 grille is wel ok.

Comment

Als er "niets gebeurd" ben jij natuurlijk de winnaar !
                              Persoonlijk heb ik liever een iets duurdere premie en "0" franchise
                              Om je een idee te geven van mijn polis
                              Full Omnium, 110% verzekerd van waarde
                              BM: 0
                              1 Joker
                              bijkomende ongevallenverzekering passagier
                              franchise: 0
                              premie: €1650
                              Vergeet ook niet te kijken naar het waardeverlies bij perte-totale!
                              Je hebt verzekeringen waar je 24 maand catalogusprijs behoudt, en je hebt er waar je na 6 maand al begint af te schrijven. Dat kan ook schelen in de premie.
                              Voor mijn toekomstige auto hebben ze een systeem met Engelse franchise voorgesteld (kan vaak interessanter zijn dan een gewone franchise, als je eens schade rijdt, en het houdt de premie schappelijk) en 24 maand zonder waardeverlies.

Als je polissen wil vergelijken moet je veel parameters bekijken:
                              -BM bestuurder
                              -Leeftijd
                              -Ongeval gehad de laatste 3 jaar
                              -Vrijstelling
                              -BIV mee verzekerd
                              etc etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                Hier zitten goeie A5-kenners

(nee nee ben maar aan 't spelen)

Stel dat ik nu geen pic van het interieur had gepost, hadden het velen wrs moeilijk om uit te maken of het nu een echte S5 is of niet.

Nog waaraan je kunt zien, is dat er geen S5 staat in de tellerpartij
                                Plus kale middenconsole kan eigenlijk niet in een S5 eh

Ik vind het ook jammer van de S5-logo. Enkel S5 grille is wel ok.
                                En geen s line bumpers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  En geen s line bumpers?
                                  dat behoort tot de sline exterieurpakket wat Redbull heeft gezegd.

Comment

• Zelf een blinde ziet dat het geen S5 is. En een S5 heeft geen S line exterieurkit, die heeft zijn eigen uitrusting. Just is just hé mensen !

Comment

• Ik zal dit weekend mijn A5 eens kuisen en fotokes nemen, tis een S-line versie dus dan ebben ze ier een beter idee

Comment

• Is er iemand die het PVG nummer (6 cijfers) kent van de A5 2.7tdi 140kW/190pk aub?
                                        Verzekering vraagt dat om de premie te kunnen berekenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                          Ik zal dit weekend mijn A5 eens kuisen en fotokes nemen, tis een S-line versie dus dan ebben ze ier een beter idee
                                          "mijn"

En beter idee van wat? Wat een S line is? Dat weten we hier ze En heeft ie S line exterieur ook?

Comment

Working...
                                          X