Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk Berichten
    Rustig blijven qrider, de mijne is vorige week ook gemaakt en ook nog geen nieuws.
    Ha, wat een toeval. Heb telefoontje gehad. Hij is gemaakt en staat op de trein onderweg naar d'Ieteren.....

Eind volgende week heb ik hem normaal gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
      Ha, wat een toeval. Heb telefoontje gehad. Hij is gemaakt en staat op de trein onderweg naar d'Ieteren.....

Eind volgende week heb ik hem normaal gezien...

Nog ff op de tanden bijten en het lange wachten zal snel vergeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Het verkloot de A5. S line exterieur is de enige mooie optie als je iets anders wil dan een "gewone" A5.
        Ik denk dat ik zelf ook niet 100% overtuigd ben. Waar ik wel van overtuigd ben is dat de voorbumpers van Caractere wel SUPER zijn. Maar ik vraag mij dan af als die voorbumper (zie link met foto) wel mooi staan zonder bijpassende achterbumper van Caractere??
        Wat ik nu overweeg is onderstaande voorbumper icm S-line diffusor. (heb geen S-line exterieur pakket genomen)

Comment

• Ik zou het niet doen. Ok, smaken en kleuren, maar ik vind het niet mooi

Comment

Ik zou het niet doen. Ok, smaken en kleuren, maar ik vind het niet mooi
            Hier moet ik je gelijk in geven, een A5 dient "subtiel" aangepakt te worden
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              Eigenlijk... is zo'n A5 toch maar een saaie auto. Bekijk het nu eens objectief. Dit doet me werkelijk niks. Vermits ik zelf een A5 gekocht heb, mag ik dat toch zeggen hoop ik?

Comment

• Ik vind dat je ongelijk hebt. Een A5 ziet er gewoon ongelooflijk uit

Comment

Ik vind dat je ongelijk hebt. Een A5 ziet er gewoon ongelooflijk uit
                  ²²²²²²²²²²

Al zal voor het merendeel van de mensen het feit dat de A4 gelijkenissen vertoont,en je deze veel meer ziet, de wauw-factor ettelijke levels verlagen...
                  Ergens wel jammer,die kar verdient het nagestaard te worden

Comment

• Een A5 haal je er blindelings uit.

Comment

Een A5 haal je er blindelings uit.
                      zeg dat eens tegen m'n ouders,tantes,nonkels,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                        zeg dat eens tegen m'n ouders,tantes,nonkels,...
                        Prima wagentje !. Moet op veel punten niet onderdoen voor de Opel Insigna , de nieuwe referentie in zijn klasse. Ik zou persoonlijk met mijn 3 kinderen echter eerder voor de 4-deurs versie A4 gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Eigenlijk... is zo'n A5 toch maar een saaie auto. Bekijk het nu eens objectief. Dit doet me werkelijk niks. Vermits ik zelf een A5 gekocht heb, mag ik dat toch zeggen hoop ik?
                          Steek daar eens deftige velgen onder, S-Line + ext pack en je hebt een fenomenale auto :-)
                          Een standaard A5 is idd maar saai

@Fernandel: tsss, geen opel plastiek in deze topic hé. Auto van het jaar of niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            idd, 't iseigenlijk een oersaaie sh$$tkar he
                            So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                              Prima wagentje !. Moet op veel punten niet onderdoen voor de Opel Insigna , de nieuwe referentie in zijn klasse. Ik zou persoonlijk met mijn 3 kinderen echter eerder voor de 4-deurs versie A4 gaan.
                              Sinds wanneer doet Opel mee in het Premium-segment ??

Ik vind een Insignia een mooie wagen, maar wel een klasse onder den A5 hoor.

Grtz.
                              Nick

Comment

• Ehm, als ik naar de nummerplaat kijk zie ik toch een Opel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  het is vandaag 1 week geleden dat ik mijn A5 heb gehaald, nu al 1800km op de teller
                                  het is een fantastische auto, voor diegenen die nu nog aan het wachten zijn
                                  het is het zeker waard, geloof me succes
                                  Heb je al foto's??

Wat is je gemiddeld vebruik? Doe je veel autostrade?

Ik zit aan 9,8l en heb reeds 6500km. Autostrade: 7,6l / stad: 11,0l. Minder is wel haalbaar.

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Sinds wanneer doet Opel mee in het Premium-segment ??

Ik vind een Insignia een mooie wagen, maar wel een klasse onder den A5 hoor.

Grtz.
                                    Nick
                                    Opel is technisch en kwalitatief minstens even goed als Audi mijns inziens. 'Premium' is enkel maar een etiket dat ze er op kleven om voor een gelijkaardige auto een overdreven hoge prijs te vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                                      Opel is technisch en kwalitatief minstens even goed als Audi mijns inziens. 'Premium' is enkel maar een etiket dat ze er op kleven om voor een gelijkaardige auto een overdreven hoge prijs te vragen.
                                      Meneer heeft er verstand van, dat zie je zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ehm, als ik naar de nummerplaat kijk zie ik toch een Opel hoor

Da's al lang rechtgezet jong ... die gasten van den DIV moesten er maar nie zo lang over doen om mij de juiste plak te bezorgen
                                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                          idd, 't iseigenlijk een oersaaie sh$$tkar he
                                          Eigenlijk wel, verkoop hem en koop een Insignia

Comment

Working...
                                          X