Al die jaloezie van Opel en Volvo rijders op Audi ....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenAl die jaloezie van Opel en Volvo rijders op Audi ....
Prijs/kwaliteit is het wel een goeie koop want voor 30K heb je al veel opties maar de afwerking blijft een probleem
nog eentje om het af te leren....
Comment
-
Rij ook al een tijdje met Audi, en voordat ik een nieuwe bestelde ben ik ook even langs geweest bij de insignia (zonder hoofdletter...beetje jennen hé ) Mooie wagen voor zijn prijs, maar vergelijken met een A5...... not done als je het mij vraagt. (niet dat je het me vroeg, maar ik zeg het lekker toch...) Afwerking, materiaalgebruik, en ergonomie (alhoewel dit misschien een persoonlijke perceptie is) zijn van een heel andere klasse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenRij ook al een tijdje met Audi, en voordat ik een nieuwe bestelde ben ik ook even langs geweest bij de insignia (zonder hoofdletter...beetje jennen hé ) Mooie wagen voor zijn prijs, maar vergelijken met een A5...... not done als je het mij vraagt. (niet dat je het me vroeg, maar ik zeg het lekker toch...) Afwerking, materiaalgebruik, en ergonomie (alhoewel dit misschien een persoonlijke perceptie is) zijn van een heel andere klasse!
Comment
-
Mooiste bewijs:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...4.html?item=10
waarom staat de opel er niet tussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMooiste bewijs:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...4.html?item=10
waarom staat de opel er niet tussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenPrima wagentje !. Moet op veel punten niet onderdoen voor de Opel Insigna , de nieuwe referentie in zijn klasse. Ik zou persoonlijk met mijn 3 kinderen echter eerder voor de 4-deurs versie A4 gaan.
Belachelijk gewoon om een audi A5 te vergelijken met een Insigna.... en dan nog beweren dat de audi op veel punten niet moet onderdoen... dus veronderstellen dat de insigna beter is... als ik jou was zou ik nu ....dergelijke opmerking geeft duidelijk blijk van je autokennis.....niets dus
je kunt zo evengoed zeggen.... de nieuwe golf is prima wagentje en moet voor sommige punten zelf niet onderoen voor een een KIA of de nieuwe LADA of zoiets......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenfernandel gaat zwaar uit de bocht
insignia komt nog niet aan de hielen van een A5
Laten we hier aub ook niet zoals het topic van de Q5 beginnen met een welles-nietes spelletje van andere merken te vergelijken met de A5
on topic plsssssssssssSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenJaloezie? Waarom ? Het gaat hier toch maar om een auto en niet om een fysieke of geestelijke topprestatie. Op een gebruiksvoorwerp moet je niet jaloers zijn. Ik vergelijk gewoon puur rationeel en dan komt die Opel er zeer goed uit. Net zoals de Toyota Avensis trouwnens. Ik heb overigens nooit gezegd dat die Audi A4 coupé of Audi A5 op niets trekt , integendeel zelfs.
Mij aub niet quoten en zaken insinueren die er niet staan of zelfs niet tussen de regels te lezen zijn.
Maar idd, best on topic blijven. Is dat eigenlijk een gewoonte in de audi-topics dat er mensen gewoon posten om reactie uit te lokken...
Uit volle borst en voor de laatste keer allemaal samen: "De Insignia is een pracht van een wagen, maar geef ons toch maar een A5"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten(gezinswagen vs sportwagen ??)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenIk vergelijk gewoon puur rationeel en dan komt die Opel er zeer goed uit.
Zo zijn er wel meer vergelijkingen te maken. Een A4 versus Passat. A3 versus Golf. De verschillen zijn klein, en uiteindelijk betaal je best veel voor de extra meerwaarde. 'k Kan me inbeelden dat het merendeel van de mensen de verschillen niet waard zullen vinden. Dat er anderen zijn die de verschillen amper aanvoelen en nog eerder hun design en/of merkvoorkeur laten spreken, die zijn er ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenA5 een sportwagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNog iemand die andere hacks gedaan heeft ???
VAGCOM
- gordel warning
- leds blijven aan bij pinken
- laptimer
- achterlichten branden altijd!
- Battery and oil level in CAR menuSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNog iemand die andere hacks gedaan heeft ???
VAGCOM
- gordel warning
- laptimer
- Battery and oil level in CAR menu
Comment
-
VAGCOM
- gordel warning
- laptimer
- Battery and oil level in CAR menu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaarom zou je een gordel warning afzetten?
Comment
Comment