Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
naar tschijnt kan het alarm ook "piepiep" kunnen zeggen na een vag-com interventie ...
Inderdaad, na het sluiten van de deuren met de sleutel (met remote) pinken de pinkers 1 maal en hoor je (discreet) 1 maal piep.
Erg handig om er zeker van te zijn dat de wagen echt dicht is en men niet verkeerdelijk op de open stand gedrukt heeft.
Ik heb tevens de fuctie dat de rechterspiegel naar beneden draait, om de stoep te zien, als men de wagen in achteruit zet laten instellen.
Inderdaad, na het sluiten van de deuren met de sleutel (met remote) pinken de pinkers 1 maal en hoor je (discreet) 1 maal piep.
Erg handig om er zeker van te zijn dat de wagen echt dicht is en men niet verkeerdelijk op de open stand gedrukt heeft. Tevens de fuctie dat de rechterspiegel naar beneden draait, om de stoep te zien, als men de wagen in achteruit zet laten instellen.
Volgens DVV wel, we zijn 6 weken verder en ik heb nog altijd geen offerte. Ik heb ook eens goed gelachen toen m'n makelaar daarmee afkwam. Een Ferrari ja maar een A5 ??
Heb je ondertussen al je offerte?
Ik zit ook bij DVV, via een agent, en ik heb een verdomd goed tarief gekregen!
Anders geef ik jou die eens door
PM als je interesse hebt.
Spiegel die kantelt is alleen standaard voor de mensen met key & elektrische zetels ofzo. Maar dat heb ik niet nodig.
Dat pieppiep kan je inderdaad ook aanpassen maar ik heb geen advanced key dus geen behoefte aan.
Ik draag altijd m'n gordel maar als ik m'n auto int straat 20m verzet moet ik geen gepiep horen. Doet me teveel denken aan een Renault
@Thibault: er zijn hier wel mensen met zo'n kabel maar ik laat hun dat wel voorstellen
In de garage lukt dat niet altijd maar je kan het eens vragen!!
VAGCOM
- gordel warning
- leds blijven aan bij pinken
- laptimer
- achterlichten branden altijd!
- Battery and oil level in CAR menu
- radio op "mute" bij het achteruit rijden
- in DRL stand de LED's even hard laten branden als dat bij Xenon + LED doen
- ""coming home leaving home aanpassen zodat de lichten aanblijven als je je deur opendoet. Nu zijn de lichten eerst aan, doe je je deur open en gaan ze uit en gaan ze weer aan bij contact
- radio op "mute" bij het achteruit rijden
- in DRL stand de LED's even hard laten branden als dat bij Xenon + LED doen
- ""coming home leaving home aanpassen zodat de lichten aanblijven als je je deur opendoet. Nu zijn de lichten eerst aan, doe je je deur open en gaan ze uit en gaan ze weer aan bij contact
1) Is die radio niet standaard op de A5? Van de A6 gaat het volume omlaag.
2) staat er bij
3) heb je daar een code van??
1) Is die radio niet standaard op de A5? Van de A6 gaat het volume omlaag.
2) staat er bij
3) heb je daar een code van??
Dat eerste is een "ergernis" op mijn A3, ik weet eerlijk gezegd niet of het op de A5 standaard is of niet. En heb er geen code van neen, maar een Hollander op audiforum.nl wel. Toch voor de A3 dat ik weet, maar dat moet voor de A5 ook wel te vinden zijn.
Ik weet wat het inhoud, maar waar kan je dit laten doen?
Heeft elke dealer een VAGCOM? wat vragen ze hier voor om dit te doen?
Zijn er misschien forumers die zo'n kabel hebben en de nodige ervaring?
Heb interesse in de leds die blijven branden als zowel de ahterlichten en olielevel
Ik weet dat Delorge deze aanpassingen NIET doet !
Alleen het "gepiep" van de gordel heeft hij uitgezet de rest is strafbaar volgens dealer.
Zelfs na lang aandringen en ander kleur geld geen reactie.
Dat "piepgeluid" voor alarm mag alleen maar in de States en niet in Europa.
Als er iemand zijn VAG com even wilt aanhangen aan de mijne wil ik die gerust betalen ervoor
(pmmeke)
hmm, dat is inderdaad wel interessant, maar voorlopig nog niet beschikbaar met vag-com op de A5 denk ik?
ik heb nu de LED's die niet dimmen als je pinkt, ruiten gaan omhoog en omlaag met afstandsbediening, gordelgeluid af, batterij-level in MMI, verborgen menu geactiveerd waar je o.a. het beginscherm van de MMI kan veranderen zodat het S5 laat zien (maar dat gebruik ik niet), de buitenspiegel die kantelt (memory-seats is niet nodig, maar wel beter want dan kan je de spiegel ook naar de correcte positie laten terugkeren ipv naar de voorgeprogrammeerde), en ook een map-update van de GPS gedaan (moest de kabel gebruiken om de DVD te unlocken).
Dat geluidje bij het afsluiten is niet m'n ding
Comment