Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lolliebollie Bekijk Berichten
    Ruilen met mijn ford ka?
    Bedankt.
    Naja, 'k blijf erbij dat de A5, zoals 'ie daar op de foto stond, nauwelijks een wauw-gevoel bij mij opwekt. Daarvoor staan de wielen te diep in de kasten, zijn de velgen te klein, staat de auto te hoog op z'n poten, slorpt de kleur gans het lijnenspel van de auto op. De lichtblokken zijn in detail erg mooi, maar vanop afstand bekeken zijn dat uiteindelijk ook maar eenvoudige rechthoeken. Wat overeind blijft, is een auto die qua proporties klopt en lekker breed op de baan staat. Genoeg om 'em te doen opvallen in 't verkeer, maar niet genoeg om 'em in de living te willen parkeren van schoonheid. My 2 cents, zoals 'ie daar staat, is het idd een A4 met 2 deuren.

Comment

• Me zonet ingeschreven voor de a5 meeting .
      Zie dat er verschillende mensen bij zijndie ook een 2.7 tdi hebben maar meer vermogen hebben. Wil dat eigenlijk ook laten doen maar heb al verschillende malen op het forum gelezen dat de multitronic maximum 400 Nm aankaan .
      Heb een voorstel van heinz gekregen 465 Nm en 230 Pk .Wat denken jullie ervan?

A5 2.7 tdi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lolliebollie Bekijk Berichten
        Hola, ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar ik ben voor onze trouw nog op zoek naar vervoer. Ik zie de A5 énorm graag en ben bijgevolg op zoek naar iemand die zo'n prachtige auto (al dan niet uitgebouwd) heeft om chauffeur te spelen (tegen vergoeding uiteraard). Wij trouwen op 22 augustus in Bilzen. Ik geef de voorkeur aan een zwarte of witte
        Je mag me altijd mailen: vera.pauly@khlim.be
        Of waar zou ik deze vraag het best kunnen posten?
        Denk wel dat je hier op de juiste plaats zit, al dient deze site er niet echt voor, en dat er kandidaten zijn die je een onvergetelijke dag willen bezorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
          Me zonet ingeschreven voor de a5 meeting .
          Zie dat er verschillende mensen bij zijndie ook een 2.7 tdi hebben maar meer vermogen hebben. Wil dat eigenlijk ook laten doen maar heb al verschillende malen op het forum gelezen dat de multitronic maximum 400 Nm aankaan .
          Heb een voorstel van heinz gekregen 465 Nm en 230 Pk .Wat denken jullie ervan?

A5 2.7 tdi
          Ik zou hem ook graag wat extra paardjes geven maar ik ga het niet riskeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Bedankt.
            Naja, 'k blijf erbij dat de A5, zoals 'ie daar op de foto stond, nauwelijks een wauw-gevoel bij mij opwekt. Daarvoor staan de wielen te diep in de kasten, zijn de velgen te klein, staat de auto te hoog op z'n poten, slorpt de kleur gans het lijnenspel van de auto op. De lichtblokken zijn in detail erg mooi, maar vanop afstand bekeken zijn dat uiteindelijk ook maar eenvoudige rechthoeken. Wat overeind blijft, is een auto die qua proporties klopt en lekker breed op de baan staat. Genoeg om 'em te doen opvallen in 't verkeer, maar niet genoeg om 'em in de living te willen parkeren van schoonheid. My 2 cents, zoals 'ie daar staat, is het idd een A4 met 2 deuren.
            Ik zou t nie beter kunnen verwoorden...
            Vorig weekend stond onze witte naast een standaard, niet S-line, zwarte met 17"...
            Precies 2 totaal andere auto's

Comment

• foto's

en hier zoals beloofd enkele foto's van mijne A5.
              Misschien schrijf ik me wel in voor de meeting.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bedankt.
                Nah, vergeet het maar. Ik kom niet meer dan die A5 meeting met mijne A4 met 2 deuren, nah...

Comment

• Bon, om de DVV historie af te ronden. Ik heb na 6 weken eindelijk offerte gekregen van m'n makelaar. Val niet omver van de prijzen hé, ik heb dat al gedaan voor jullie Gezien de meeste hier rond de 1600euro zitten met gelijkaardige waarde en BM vond ik dat wel heel duur. Hun uitleg, natuurlijke persoon die ouder is dan 30 met een A5 zonder sportkenmerken komt daaraan, maar omdat ik 26 ben is het zogezegd veel duurder. Hoe lang gaan ze nog met die zever afkomen, rij al van m'n 19, ben ongevalvrij en doe 65.000km per jaar! Dus als er iemand mij kan helpen stuur me gerust je agent door en ik zal hem eens contacteren se.

Auto: Audi A5 2.7tdi 190pk
                  Waarde: 47,950 EURO ex BTW
                  Ingeschreven op BVBA
                  Ikke: geboren in 1982 & BM 0 met 2 jokers

1. DVV

Verzekering in Nieuwwaarde (afschrijving vanaf 25e maand)
                  Engelse franchise = € 500,00 (excl. BTW)
                  BM-graad : 0
                  Prijs: 3321,58

2. AXA

Verzekering in formule "Aangenomen Plus" (cfr. Nieuwwaarde DVV) (afschrijving vanaf 25e maand)
                  Engelse franchise = € 750,00 (excl. BTW)
                  BM-graad : 7
                  Prijs: 2922,36

3. Allianz

Engelse franchise = € 625,00 (excl. BTW)
                  Prijs: 3248

4. Asekura

Prijs: eerste jaar 1650euro en dan 2189euro

Aan zo'n prijzen mogen ze hun omnium houden hoor, t'is er een beetje over. KBC moet er nog eentje opmaken (KBC Lease) maar dat zal wel niet veel beter zijn.
                  Last edited by dragonfly; 19/03/2009, 17:12.

Comment

Bedankt.
                    Ook volledig akkoord.
                    De velgen, verlaging, S-line, kleur,... maken veel meer verschil op een A5 dan op een andere auto. Ik zou dan nog liever een A4 nemen zoals ik hem volledig wil dan een standaard A5.

Daarom heb ik zelf ook voor een witte A5 gekozen met zwarte RS6 velgen en laten verlagen.
                    S-line exterieur heb ik niet genomen, maar zal wel S-line ext. diffusor en sideskirts erop laten monteren. Ook een zwarte folie over het dak
                    Kwestie van idd geen standaard A5 te hebben.
                    Spacers ben ik nog in overweging aan het nemen
                    (het lijkt wel alsof ik Beltar kopieer, maar dat is niet bewust )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Bon, om de DVV historie af te ronden. Ik heb na 6 weken eindelijk offerte gekregen van m'n makelaar. Val niet omver van de prijzen hé, ik heb dat al gedaan voor jullie Gezien de meeste hier rond de 1600euro zitten met gelijkaardige waarde en BM vond ik dat wel heel duur. Hun uitleg, natuurlijke persoon die ouder is dan 30 met een A5 zonder sportkenmerken komt daaraan, maar omdat ik 26 ben is het zogezegd veel duurder. Hoe lang gaan ze nog met die zever afkomen, rij al van m'n 19, ben ongevalvrij en doe 65.000km per jaar! Dus als er iemand mij kan helpen stuur me gerust je agent door en ik zal hem eens contacteren se.

Auto: Audi A5 2.7tdi 190pk
                      Waarde: 47,950 EURO ex BTW
                      Ingeschreven op BVBA

1. DVV

Engelse franchise = € 500,00 (excl. BTW)
                      Prijs: 3321,58

2. AXA

Verzekering in formule "Aangenomen Plus" (cfr. Nieuwwaarde DVV) (afschrijving vanaf 25e maand)
                      Engelse franchise = € 750,00 (excl. BTW)
                      Prijs: 2922,36

3. Allianz

Prijs: 3248

4. Asekura

Aan zo'n prijzen mogen ze hun omnium houden hoor, t'is er een beetje over. KBC moet er nog eentje opmaken (KBC Lease) maar dat zal wel niet veel beter zijn.

Mijnen S5 was toch een pak minder
                      ik betaal nu rond de 2000 euro per jaar......
                      zal eens zien weet naam van verzekeringsmaatschappij niet vanbuiten....

Comment

4. Asekura

Waarom die 2 verschillende prijzen?

BTW die 2189€ lijkt me een hele mooie deal hoor.

Ik betaalde 2200€ / jaar voor een 350Z die tegen de 40K BTW IN waard was.

En je moet niet gaan vergelijken met mensen van boven de 30 jaar, die zitten sowieso in nog een lagere categorie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Waarom die 2 verschillende prijzen?

BTW die 2189€ lijkt me een hele mooie deal hoor.

Ik betaalde 2200€ / jaar voor een 350Z die tegen de 40K BTW IN waard was.

En je moet niet gaan vergelijken met mensen van boven de 30 jaar, die zitten sowieso in nog een lagere categorie.
                          Krijg daar eerste 3 maanden gratis. En inderdaad, als ik het zo bekijk is het een hele scherpe offerte. Moet wel moto & brandverzekering ook meepakken.
                          Dacht dat ik er ging vanaf zijn omdat ik de 26 voorbij was maar ze blijven maar afkomen met die leeftijd bullshit....

Comment

Krijg daar eerste 3 maanden gratis. En inderdaad, als ik het zo bekijk is het een hele scherpe offerte. Moet wel moto & brandverzekering ook meepakken.
                            Dacht dat ik er ging vanaf zijn omdat ik de 26 voorbij was maar ze blijven maar afkomen met die leeftijd bullshit....
                            Als ik die prijs zie is dat toch geen bullshit hoor. Vergeet niet dat je een kar van 60K btw in aan het verzekeren bent, omnium he Ik ken mensen die dat betaalden om een Peugeot 206 omnium te verzekeren op hun 21 ofzo

Comment

Dragon, ik had ook eerst zelfde bedrag gekregen toen ik keek voor de A5.
                              Uiteindelijk gezegd tegen mijn vaste makelaar dat ik via VAG ging die speciale prijzen deden samen met aankoop wagen etc. en krijg dan plots aangepaste aan rond de 1600 in full omnium. (en wellicht kon het nog beter)
                              Denk dat die mannen wel speling hebben hoor als je probeert. Best eigenlijk waar je huidige auto of je huis ofzo is en dan kunnen ze dat "bundelen" en je compenseren.
                              Je hebt niks te verliezen ... integendeel

Succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                Dragon, ik had ook eerst zelfde bedrag gekregen toen ik keek voor de A5.
                                Uiteindelijk gezegd tegen mijn vaste makelaar dat ik via VAG ging die speciale prijzen deden samen met aankoop wagen etc. en krijg dan plots aangepaste aan rond de 1600 in full omnium. (en wellicht kon het nog beter)
                                Denk dat die mannen wel speling hebben hoor als je probeert. Best eigenlijk waar je huidige auto of je huis ofzo is en dan kunnen ze dat "bundelen" en je compenseren.
                                Je hebt niks te verliezen ... integendeel

Succes
                                Gij zijt 39, hij 26.

Appelen <--> Peren

Comment

Gij zijt 39, hij 26.

Appelen <--> Peren
                                  Merci om me er aan te doen herinneren dak bijna versleten ben

Tuurlijk is groot prijsverschil maar mijn punt was dat als je zegt, ik ga niet bij u pakken maar daar want zoveel goedkoper dan gaat je eigen verzekeraar meestal serieuze moeite doen.
                                  Hij kan maar proberen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                    Merci om me er aan te doen herinneren dak bijna versleten ben

Tuurlijk is groot prijsverschil maar mijn punt was dat als je zegt, ik ga niet bij u pakken maar daar want zoveel goedkoper dan gaat je eigen verzekeraar meestal serieuze moeite doen.
                                    Hij kan maar proberen hé.
                                    Idd

Ik zou het voorstel van Asekura pakken en het onder de neus van de huidige makelaar wrijven. En em dan groen doen lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                      Nah, vergeet het maar. Ik kom niet meer dan die A5 meeting met mijne A4 met 2 deuren, nah...

Hela geen ruzie hier, de organisatoren willen dat qrider op de meeting komt.

@logic:
                                      beetje respect voor ieders keuze he
                                      Last edited by E90N; 19/03/2009, 20:41.
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
                                        en hier zoals beloofd enkele foto's van mijne A5.
                                        Misschien schrijf ik me wel in voor de meeting.
                                        Stikjaloers
                                        Nee, mooie wagen! Zijn voor mij ook de mooiste velgen op een A5

Comment

Idd

Ik zou het voorstel van Asekura pakken en het onder de neus van de huidige makelaar wrijven. En em dan groen doen lachen
                                          Heb ik gedaan maar ze willen nu het PVG-nummer hebben (wat ik niet ken) van de wagen voor ze nog een inspanning doen.

Bij wijze van voorbeeld :

- als wij uw voertuig taxeren op een natuurlijke persoon (30 jaar) en uw voertuig zonder sportkenmerken dan komen wij eveneens op een jaarpremie van 1567,56 EUR voor de omnium.

Comment

Working...
                                          X