Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nick je hebt ook een 2.0TFSI met 180pk? en wat is jou ervaring? tevreden?
    die van mijn kan nog spinnen in zijn 2,
    inhalen blijft een feest vind ik;;;; heerlijk
    ga je hem nog tunen?.???

grt Art

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
      Nahh, ik kom niet naar de meeting. You guys have fun...

denk er dan maar nog eens over na. niemand gaat je vies bekijken dat je er eentje hebt met 163pk. zal je iets vertellen maar sssttt... die van ons was ook standaard 163

je bent dus zeker niet minder dan een andere 2.7 hoor! motor is toch hetzelfde en we gaan er echt geen racewedstrijd van maken

Comment

• garage juist gebeld , produktieweek 17 geplaatst . lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichten
          garage juist gebeld , produktieweek 17 geplaatst . lekker
          wanneer besteld?

ik denk (hoop) dat ik mijne A5 kan bestellen dit wk of wk erna.
          Kan er iemand de verkoopscondities eens pm'en van een contract?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichten
            garage juist gebeld , produktieweek 17 geplaatst . lekker
            proficiat

check : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37649

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
              denk er dan maar nog eens over na. niemand gaat je vies bekijken dat je er eentje hebt met 163pk. zal je iets vertellen maar sssttt... die van ons was ook standaard 163

je bent dus zeker niet minder dan een andere 2.7 hoor! motor is toch hetzelfde en we gaan er echt geen racewedstrijd van maken
              Inderdaad. Het gaat hem om de auto en niet over het aantal paardjes onder de motorkap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                Nick je hebt ook een 2.0TFSI met 180pk? en wat is jou ervaring? tevreden?
                ga je hem nog tunen?.???

grt Art
                Ik ben tevreden over de wagen, maar pk's word je snel gewoon vind ik.

Ik zal hem zeker nog tunen, nr 240pk denk ik.

(Volgende maand ga ik de nieuwe Ford Focus Rs testen, 304pk, hopelijk word ik niet verliefd Weliswaar een totaal andere wagen met veel minder luxe, maar veel meer karakter. Jammergenoeg al volledig uitverkocht voor 2009 )

Maar mn A5 gaat zeker niet weg hoor, die blijft in de familie!

Grtz.
                Nick
                Last edited by ; 25/03/2009, 21:27.

Comment

• beste ,

had hem besteld ergens einde augustus .

groeten

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  wanneer besteld?

ik denk (hoop) dat ik mijne A5 kan bestellen dit wk of wk erna.
                  Kan er iemand de verkoopscondities eens pm'en van een contract?

Comment

• een vraagje , garage zegt produktiedatum 17 , wanner zou hij dan in de garage zijn ? hij spreekt van kleine 3 weken

groeten

Comment

Nahh, ik kom niet naar de meeting. You guys have fun...
                      Ja,wat moet ik dan zeggen met mijn overjaarse 1.8 TFSI die ze al niet meer produceren!!!!
                      Ik vind bijna niets aftermarket,zelfs een uitlaat zou ik bijna op maat moeten laten maken!
                      Enne,wat betreft 19" en meer,da's knap maar ik stel het toch maar uit om mijn 17'tjes met
                      wintersloeffen er af te halen!
                      Rijplezier boven alles!!!
                      Dus met andere woorden kom maar af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        Ja,wat moet ik dan zeggen met mijn overjaarse 1.8 TFSI die ze al niet meer produceren!!!!
                        Ik vind bijna niets aftermarket,zelfs een uitlaat zou ik bijna op maat moeten laten maken!
                        Enne,wat betreft 19" en meer,da's knap maar ik stel het toch maar uit om mijn 17'tjes met
                        wintersloeffen er af te halen!
                        Rijplezier boven alles!!!
                        Dus met andere woorden kom maar af!
                        dat is gesproken

maar je zou beter beginnen met je eerst zelf in te schrijven

Comment

Het gaat h'm niet om de Pk's hoor, neen....

By the way, de mijne is 190Pk, geen 163....

Comment

Het gaat h'm niet om de Pk's hoor, neen....

By the way, de mijne is 190Pk, geen 163....
                            oei wie was dat dan

nuja wat is dan wel de reden? te kleine velgen? geen s-line? geen zwarte grill? geen...

no prob, je bent niet de eenigste hoor

Comment

oei wie was dat dan

nuja wat is dan wel de reden? te kleine velgen? geen s-line? geen zwarte grill? geen...

no prob, je bent niet de eenigste hoor
                              qrider wilde niet komen omwille van "standaard" A5.
                              Er was idd nog iemand anders ivm 163pk

Die grijze A5 van deze morgen was maar traag dus ik hoop dat het een 163pk was of ik ga er spijt van krijgen.
                              Of hopen dat hij aan het faken was en niet volgas ging maar betwijfel het....

Comment

• pfffffffff dat die a5 maar snel op transport staat... duurt nu te lang nara men goesting kzou em graag volgende week maandag of woensdag al hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  Nick je hebt ook een 2.0TFSI met 180pk? en wat is jou ervaring? tevreden?
                                  ga je hem nog tunen?.???

grt Art
                                  Dat vind ik nu juist zo hatelijk... pk's moeten op de grond terecht komen zonder spinnen...

Comment

• Ik kan eigenlijk niet meer zo goed volgen wat betreft pk's en naar de meeting komen .Is het een a5 meeting of een pk meeting ? Iedereen die op dit forum zit heeft een band of een passie voor a5 en niet iedereen zijn budget is het zelfde .
                                    Via dit forum heb ik en veel andere mensen al veel interessante zaken over a5 en verlaging,tuning ,leveringstijden enz horen vertellen .
                                    Het is inderdaad waar en dit is geen verwijt ,als je een andere topic opent ,verlies je mensen .Ik had me ingeschreven voor a5 meeting ,nu blijkt dat ik me ergens anders moet inschrijven ,zal ik ook wel doen .Maar niet iedereen heeft evenveel tijd om alles te doorgronden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Dat vind ik nu juist zo hatelijk... pk's moeten op de grond terecht komen zonder spinnen...
                                      Daar is maar 1 oplossing voor.

De motor op de achteras

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Daar is maar 1 oplossing voor.

De motor op de achteras
                                        idd .......... of Quattro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
                                          Ik kan eigenlijk niet meer zo goed volgen wat betreft pk's en naar de meeting komen .Is het een a5 meeting of een pk meeting ? Iedereen die op dit forum zit heeft een band of een passie voor a5 en niet iedereen zijn budget is het zelfde .
                                          Via dit forum heb ik en veel andere mensen al veel interessante zaken over a5 en verlaging,tuning ,leveringstijden enz horen vertellen .
                                          Het is inderdaad waar en dit is geen verwijt ,als je een andere topic opent ,verlies je mensen .Ik had me ingeschreven voor a5 meeting ,nu blijkt dat ik me ergens anders moet inschrijven ,zal ik ook wel doen .Maar niet iedereen heeft evenveel tijd om alles te doorgronden .

Beste, als je topics leest kon je zien dat er stond "enquete" en "interessepeiling"
                                          Dit topic was bedoeld om te zien of er daadwerkelijk interesse bestaat om zo'n meeting te organiseren en om een datum te prikken en als je goed kon lezen stond er ook
                                          Interesse voor A5 meeting en NIET inschrijving.
                                          Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt met de start van de meeting en ook inschrijving bij naam genoemd....
                                          Als sommige mensen de moeite echt niet doen om eens goed te lezen tja, dan weet ik het ook niet .....

En wat dat ander onderwerp betreft: het is géén pk meeting voor zover is duidelijk
                                          Ik distantieer me dan ook volledig van degene die dit van plan zijn...

De bedoeling is om een ontspannende namiddag te beleven voor alle Audi gepassioneerden en ik wil niet dat er iemand met een slecht gevoel naar huis gaat omdat men elkaar de loef wilt afsteken...
                                          En ik denk dat Thibaut mijn mening deelt....
                                          Last edited by E90N; 26/03/2009, 01:12.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X