Je kan ook gewoon eens bij een andere bank gaan horen. Als je een vast inkomen hebt dat hoog genoeg is kan het toch geen probleem zijn. Als je netto bv. 1500 euro hebt in de maand, dan kan je zelf lenen tot een maandelijkse afbetaling van 800 euro. Niet dat ik dat zou doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk BerichtenNa woensdag een bevestiging gekregen te hebben van Citibank voor de autolening mocht ik de bestelbon gaan tekenen in Duitsland (6 uur rijden op en terug). Alles in orde gemaakt met de dealer; normaal kon ik de auto gaan halen vandaag.
Na een cash reserverign gemaakt te hebben met de bank kon ik het geld gaan ophalen donderdag om 18u en ook direct de lening tekenen met de bestelbon. Om 17u50 kreeg ik telefoon dat de lening door bovenhand werd herroepen omdat het bedrag veel te groot is voor een gast van 22 jaar.
Hoe erg kan dit gwn zijn !!
Comment
-
netto zit ik op 2000 euro per maand en het bedrag is 40 000 euro. ik heb het wel op 7 jaar genomen omdat het bedrijf 400 euro per maand betaald voor de wagen.
Dus in principe maandelijkse afbetaling = +- 650 euro - 400 (bedrijf) = 250 wat er voor mij overblijft, which is peace of cake.
Citi wou het niet doen zo plots ineens en vind da eig nie kunnen nadat ze me de bestelbon laten gaan tekenen ! Fortis wou dat m'n ouders borg stonden (en dat zien ze niet zitten) KBC vond het bedrag te hoog. En nu heb ik een offerte ingedient bij ING
ma toch is het echt balen kvoel me er niet goed bij ! wat moet je tegenwoordig toch doen als jongere om met een mooie wagen te mogen rijden (uiteraard verschillen smaken)
maar toch ...
bevestiging heb ik gekregen op het kantoor zelf ! ben het nog gaan navragen voordat ik naar duitsland reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenStijging van de prijs van de A5 coupé met 1,1% vanaf 7/4/2009.
Tis maar dat je het weet.
Andere types ook, o.a: a4/a6/a8/r8/tt/q7
(ik hoop dat ik volgend wk kan gaan bestellen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtennetto zit ik op 2000 euro per maand en het bedrag is 40 000 euro. ik heb het wel op 7 jaar genomen omdat het bedrijf 400 euro per maand betaald voor de wagen.
Das al bijna zolang als een huis lol
Ik neem nooit langer een lening dan 3 jaar, want om die periode verander ik.
Zou me niet kunnen voorstellen om zo lang te lenen voor een auto, dan heb je het gevoel
"slaaf" te zijn van de autoSintruin till I die
Comment
-
bwah ik heb dat gekozen omdat ik dan practisch zelf nix moet betalen aan de wagen. Moest ik 3 jaar gekozen hebben dan zat ik aan een afbetaling van +- 1000 euro per maand ( in dat geval ben je pas echt een slaaf)
voor +- 200 per maand (400 betaald het bedrijf) is het een lachtertje
plus als ik de wagen zou weg doen na 3 jaar zou hij in principe voor 34 000 wegmogen als hij nu catalogus waarde 47 000 is
aankoopprijs = 41 000(47 000 - Korting) - 14 400(400x36 = € 14 400) dan = 26 000
34 000 - 26 000 = 8000 bruto winst
daarom op 7 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenZijn er hier met een multitronic en een sportstuur en rijden jullie vaak (of bijna nooit) met de peddles aan je stuur om te schakelen met de 7 vitessen? Any fun? Of is het spiellerei?
Gebruik dit zelden, ook bij mijn vorige A3 gebruikte ik dit nooitSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenZijn er hier met een multitronic en een sportstuur en rijden jullie vaak (of bijna nooit) met de peddles aan je stuur om te schakelen met de 7 vitessen? Any fun? Of is het spiellerei?
P.S.: zijn er geen 8 versnellingen op de nieuwe MT? Of is het 8 in "S" & 7 in "M" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZal wel beiden zijn hé, leuk speelgoed en als je echt eens het zwijn wil uithangen kan je ze gebruiken. Maar de "S" stand doet eigenlijk het werk voor jou hé
P.S.: zijn er geen 8 versnellingen op de nieuwe MT? Of is het 8 in "S" & 7 in "M" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZal wel beiden zijn hé, leuk speelgoed en als je echt eens het zwijn wil uithangen kan je ze gebruiken. Maar de "S" stand doet eigenlijk het werk voor jou hé
Toen ik de mijne 2.7 bestelde was deze alleen maar beschikbaar in Multitronic, dus nu moet ik er mee verder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtenbwah ik heb dat gekozen omdat ik dan practisch zelf nix moet betalen aan de wagen. Moest ik 3 jaar gekozen hebben dan zat ik aan een afbetaling van +- 1000 euro per maand ( in dat geval ben je pas echt een slaaf)
plus als ik de wagen zou weg doen na 3 jaar zou hij in principe voor 34 000 wegmogen als hij nu catalogus waarde 47 000 is
aankoopprijs = 41 000(47 000 - Korting) - 14 400(400x36 = € 14 400) dan = 26 000
daarom op 7 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtenbwah ik heb dat gekozen omdat ik dan practisch zelf nix moet betalen aan de wagen. Moest ik 3 jaar gekozen hebben dan zat ik aan een afbetaling van +- 1000 euro per maand ( in dat geval ben je pas echt een slaaf)
daarom op 7 jaar
dus een Golf... en geen A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenWaren hier mensen geïntereseerd in een S5 grill?
is voor hem onmogelijk!!
ps: wel ZONDER S5 erop é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa in Duitsland zijn de prijzen al aangepast. Maar t'is wel veel, in okt was het al +3,3%
Watte, is in oktober 08 de prijs ook al gestegen?
Comment
-
we hebben onze A5 3 weken (phantoomzwart), we hebben hem vandaag handmatig gewassen en wat blijkt ... bij het opdrogen met microvezeldoeken (ja nieuwe en proper) ontdekken we allemaal krassen .. zelfs bij het droogmaken wat doorduwen maak je krassen !!! die ik zelfs met polish niet kan verwijderen ... om een voorbeeld te geven deze week vogelpoep op motorkap en dit krijg ik zelfs niet verwijderd zelfs niet met poetsen en polijsten ..
wat nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peerken Bekijk Berichtenwe hebben onze A5 3 weken (phantoomzwart), we hebben hem vandaag handmatig gewassen en wat blijkt ... bij het opdrogen met microvezeldoeken (ja nieuwe en proper) ontdekken we allemaal krassen .. zelfs bij het droogmaken wat doorduwen maak je krassen !!! die ik zelfs met polish niet kan verwijderen ... om een voorbeeld te geven deze week vogelpoep op motorkap en dit krijg ik zelfs niet verwijderd zelfs niet met poetsen en polijsten ..
wat nu ?
als je met je vinger over een pas gewassen lak gaat, kun je al krassen hebben. als de volgende wagen een audi is, liefst geen zwart meer
.
Comment
Comment