Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
    ik denk dat dit probleem overal is. E90N en wij hebben er ook verschrikkelijk veel last van.

als je met je vinger over een pas gewassen lak gaat, kun je al krassen hebben. als de volgende wagen een audi is, liefst geen zwart meer
    .

onze vorige was een zwarte mercedes , nooit last van gehad .. kan toch aan het vernis van de lak liggen denk ik ... maandag neem ik contact op met de dealer dit laat ik niet zo .....

Comment

• dus verdienen de mensen hier gemiddeld +4000 euro p/m ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
        Opel is technisch en kwalitatief minstens even goed als Audi mijns inziens. 'Premium' is enkel maar een etiket dat ze er op kleven om voor een gelijkaardige auto een overdreven hoge prijs te vragen.
        Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Meneer heeft er verstand van, dat zie je zo.
        Inderdaad, hij heeft er verstand van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
          dus verdienen de mensen hier gemiddeld +4000 euro p/m ?
          Misschien moet je er eens bij stilstaan dat mensen die ouder dan jezelf zijn een spaarpotje aangelegd hebben en daarvoor veel minder (of voor sommigen zelfs niks) moeten gaan lenen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
            ik denk dat dit probleem overal is. E90N en wij hebben er ook verschrikkelijk veel last van.

als je met je vinger over een pas gewassen lak gaat, kun je al krassen hebben. als de volgende wagen een audi is, liefst geen zwart meer
            .
            Zou dit idem zijn als bij diepzee blauw??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vanisher Bekijk Berichten
              Misschien moet je er eens bij stilstaan dat mensen die ouder dan jezelf zijn een spaarpotje aangelegd hebben en daarvoor veel minder (of voor sommigen zelfs niks) moeten gaan lenen ?
              Ja, wat zou de gemiddelde leeftijd niet zijn van de kopers van een A5?

ps: misschien tijd voor een poll'ke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vanisher Bekijk Berichten
                zoveel zullen er niet zijn die hun spaarpotje gebroken hebben om hun A5 te betalen
                en mogelijk nog minder die hun A5 (als eigenaar) voor 100% afbetalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  zoveel zullen er niet zijn die hun spaarpotje gebroken hebben om hun A5 te betalen
                  en mogelijk nog minder die hun A5 (als eigenaar) voor 100% afbetalen
                  Uit ervaring en "mijn bronnen" weet ik dat 90% van de A5'n op een vennootschap staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    Uit ervaring en "mijn bronnen" weet ik dat 90% van de A5'n op een vennootschap staan
                    Indeed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                      Indeed...

Comment

bwah ik heb dat gekozen omdat ik dan practisch zelf nix moet betalen aan de wagen. Moest ik 3 jaar gekozen hebben dan zat ik aan een afbetaling van +- 1000 euro per maand ( in dat geval ben je pas echt een slaaf)

voor +- 200 per maand (400 betaald het bedrijf) is het een lachtertje

plus als ik de wagen zou weg doen na 3 jaar zou hij in principe voor 34 000 wegmogen als hij nu catalogus waarde 47 000 is

aankoopprijs = 41 000(47 000 - Korting) - 14 400(400x36 = € 14 400) dan = 26 000

34 000 - 26 000 = 8000 bruto winst

daarom op 7 jaar
                        Dat kan ik echt niet begrijpen, dat men een lening van 7(!!) jaar afsluit voor het aankopen van een auto. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is gewoon dom! Zeker als de lening uit "noodzaak" is. Wat hier wel het geval is als ik het goed begrijp. Is gewoon boven je stand leven.
                        Ik neem ook een lening van 3 jaar op de A5 die er aan komt, maar dat is gewoon omdat het fiscaal interessant is om een kleine lening aan te gaan.
                        Is helemaal iets anders. (zonder die lening betaal ik die A5 ook zonder problemen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                          Indeed...
                          Ge zou ook wel ne snul zijn als ge de kans hebt om het op de vennootschap te zetten en het niet te doen he..

Leningen op 7 jaar vind ik toch ook een beetje derover ze.. Maar ja, iedereen zijn ding he mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                            Ge zou ook wel ne snul zijn als ge de kans hebt om het op de vennootschap te zetten en het niet te doen he..

Leningen op 7 jaar vind ik toch ook een beetje derover ze.. Maar ja, iedereen zijn ding he mannen.
                            Dat is inderdaad wel heel lang. Ergens dus logisch dat Citibank dat weigert, en dat is al zo'n "moeilijke" bank hé

Ik schrijf de mijne af op 5j hoor, dat is al meer dan genoeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Dat is inderdaad wel heel lang. Ergens dus logisch dat Citibank dat weigert, en dat is al zo'n "moeilijke" bank hé

Ik schrijf de mijne af op 5j hoor, dat is al meer dan genoeg!
                              De nieuwe aanvraag is op 5 jaar gedaan hoor maar in't begin dacht ik er wel over om deze te doen op 7 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                Dat kan ik echt niet begrijpen, dat men een lening van 7(!!) jaar afsluit voor het aankopen van een auto. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is gewoon dom! Zeker als de lening uit "noodzaak" is. Wat hier wel het geval is als ik het goed begrijp. Is gewoon boven je stand leven.
                                Ik neem ook een lening van 3 jaar op de A5 die er aan komt, maar dat is gewoon omdat het fiscaal interessant is om een kleine lening aan te gaan.
                                Is helemaal iets anders. (zonder die lening betaal ik die A5 ook zonder problemen).
                                Ik maak niet graag andermans rekening, maar op 22 jaar een auto van 40.000 euro kopen, met een netto maandloon van 2000 euro
                                Dat is toch echt wel boven je stand leven.
                                Als je binnen een paar jaar met een vriendin/vrouw een huisje wil kopen of bouwen zal je je nog beklagen dat je zo lang vastzit aan een lening.
                                En wat het deel betreft dat het bedrijf betaalt, als je je job verliest of van job verandert en je krijgt geen tussenkomst meer van je bedrijf, dan wordt dat een serieuze kost.

Enfin, ik zal wel een ouwe zagepee zijn...
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                  Ik maak niet graag andermans rekening, maar op 22 jaar een auto van 40.000 euro kopen, met een netto maandloon van 2000 euro
                                  Dat is toch echt wel boven je stand leven.
                                  Als je binnen een paar jaar met een vriendin/vrouw een huisje wil kopen of bouwen zal je je nog beklagen dat je zo lang vastzit aan een lening.
                                  En wat het deel betreft dat het bedrijf betaalt, als je je job verliest of van job verandert en je krijgt geen tussenkomst meer van je bedrijf, dan wordt dat een serieuze kost.

Enfin, ik zal wel een ouwe zagepee zijn...
                                  Ieder zijn mening hierover dus ook de jouwe het loon is 2400(in zijn totaliteit) en dus voorlopig voldoende om de wagen af te betalen. En ja, je moet idd goed sparen voor je eigen woning of huis maar dat moeten we tegenwoordig allemaal. Moest ik van job veranderen, kan ik de wagen nog altijd te koop zetten zo een schatje verkoopt direct !

Groeten

Comment

• Dit gezegd zijnde, veel rijplezier met je nieuwe wagen !
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                      Dit gezegd zijnde, veel rijplezier met je nieuwe wagen !
                                      met welke wagen rij jij eig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peerken Bekijk Berichten
                                        we hebben onze A5 3 weken (phantoomzwart), we hebben hem vandaag handmatig gewassen en wat blijkt ... bij het opdrogen met microvezeldoeken (ja nieuwe en proper) ontdekken we allemaal krassen .. zelfs bij het droogmaken wat doorduwen maak je krassen !!! die ik zelfs met polish niet kan verwijderen ... om een voorbeeld te geven deze week vogelpoep op motorkap en dit krijg ik zelfs niet verwijderd zelfs niet met poetsen en polijsten ..

wat nu ?
                                        Discover how we restore and protect both modern and classic cars. From everyday drivers to supercars: we've seen it all, we've detailed it all.

Maak eens een afspraak met diene mens. Ge zou verschieten van wat ge allemaal misdoet bij het wassen/drogen zonder het te beseffen

Edith: die zit hier trouwens ook op het forum.

Comment

Ieder zijn mening hierover dus ook de jouwe het loon is 2400(in zijn totaliteit) en dus voorlopig voldoende om de wagen af te betalen. En ja, je moet idd goed sparen voor je eigen woning of huis maar dat moeten we tegenwoordig allemaal. Moest ik van job veranderen, kan ik de wagen nog altijd te koop zetten zo een schatje verkoopt direct !

Groeten
                                          2400 netto op je 22, lekker ! Heb je geen jobke voor mij?

Comment

Working...
                                          X