Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Facelift

Eigenlijk iemand een idee wanneer de facelift van de A5 zou kunnen komen?Tis vooral omdat ik toch zeker tot oktober moet wachten om de mijne te bestellen en als er dan nog steeds zulke lange wachttijden zijn zou het stom zijn om die nog te bestellen als een paar maanden later de facelift zou verschijnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
      Eigenlijk iemand een idee wanneer de facelift van de A5 zou kunnen komen?Tis vooral omdat ik toch zeker tot oktober moet wachten om de mijne te bestellen en als er dan nog steeds zulke lange wachttijden zijn zou het stom zijn om die nog te bestellen als een paar maanden later de facelift zou verschijnen...

Voor een echte facelift is het te vroeg denk ik, het modeljaar veranderd steeds
      in de maand "november".
      Er veranderen dan steeds minimale zaken, misschien dat de LED achterlichten
      dan op de lijst staan ...
      Sintruin till I die

Comment

• Facelift

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Voor een echte facelift is het te vroeg denk ik, het modeljaar veranderd steeds
        in de maand "november".
        Er veranderen dan steeds minimale zaken, misschien dat de LED achterlichten
        dan op de lijst staan ...
        Om de hoeveel tijd komt er een facelift? Ik dacht toch om de 4 jaar bij audi, A5 bestaat toch sinds 2007 nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Dat is inderdaad wel heel lang. Ergens dus logisch dat Citibank dat weigert, en dat is al zo'n "moeilijke" bank hé

Ik schrijf de mijne af op 5j hoor, dat is al meer dan genoeg!
          Afschrijving en lening zijn niet hetzelfde hoor.

Hij spreekt over een lening van 7 jaar, afschrijven zal er in zijn geval niet inzitten, hij is geen zelfstandige.

Mijn volgende Audi (type ?) wordt ook aangekocht door de vennootschap...

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            2400 netto op je 22, lekker ! Heb je geen jobke voor mij?
            Wat doe je eigenlijk van werk om 2400€ netto te verdienen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
              Afschrijving en lening zijn niet hetzelfde hoor.

Hij spreekt over een lening van 7 jaar, afschrijven zal er in zijn geval niet inzitten, hij is geen zelfstandige.

Mijn volgende Audi (type ?) wordt ook aangekocht door de vennootschap...

Bij mij zal die A5 ook op de vennootschap komen en wordt op 5jaar gezet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                Waren hier mensen geïntereseerd in een S5 grill?
                Ik ben zeker geïnteresseerd

Grtz.
                Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  Wat doe je eigenlijk van werk om 2400€ netto te verdienen?

vele uurtjes kloppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
                    Niks te faceliften, ik moet de mijne morgenavond eerst gaan afhalen...spannend...spannend..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      vele uurtjes kloppen
                      Jij bent zelfstandig, dus is het normaal dat je veel uurtjes klopt é
                      Ik werk nu ook van 8h tot 19h/20h met nog een 5-tal uurtjes in het wk ... en we mogen ook niet klagen!

En Toerke, alles goed met uwe nieuw racemachine?

Comment

Jij bent zelfstandig, dus is het normaal dat je veel uurtjes klopt é
                        Ik werk nu ook van 8h tot 19h/20h met nog een 5-tal uurtjes in het wk ... en we mogen ook niet klagen!

En Toerke, alles goed met uwe nieuw racemachine?

toen ik niet zelfstandig was verdiende ik ook +2500€ hoor , ik deed wel 70 uur per week

yep alles zeer goed met den auto , alhoewel ik de laatste weer wat meer op stap ben met de M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten

ma toch is het echt balen kvoel me er niet goed bij ! wat moet je tegenwoordig toch doen als jongere om met een mooie wagen te mogen rijden (uiteraard verschillen smaken)
                          maar toch ...
                          geduld hebben , niet alles willen waar je van droomt als je jong bent, iets hebben om naar uit te kijken, en vooral werken zoals onze ouders moesten doen

Comment

• Als je op je 22 met een ferme kar rijdt, dan zal de volgende wss nog straffer (en duurder?) moeten zijn. En die erna nog straffer. En dan die erna ..

Comment

Als je op je 22 met een ferme kar rijdt, dan zal de volgende wss nog straffer (en duurder?) moeten zijn. En die erna nog straffer. En dan die erna ..
                              Zeer juist, ik denk dat iedereen wel met een mooie wagen wilt rijden maar je moet jezelf niet voor de zot houden.
                              Aan die leeftijd zijn er belangrijke zaken zoals een huis enz die je binnenkort wenst te gaan kopen (20jaar hang je dan vast!)
                              Je begint ook niet als CEO binnen een bedrijf waar je net hebt gesolliciteerd.
                              Ik werk al 8 jaar voor een bedrijf met hart en ziel en heb mij ondertussen al opgewerkt tot een -1. Bewijs wat je kunt en de rest komt vanzelf

Aan 22 jaar reed ik met een oude bmw 318i cabrio en ik moest die auto hebben.
                              Lening van 4 jaar en alle dagen 200km rijden met een benzine.
                              Op het einde van de maand had ik een rekening van benzine dat het niet meer normaal was.
                              (318i zoop benzine + jonge gast en lekker stoer willen zijn dmv rap te rijden )
                              Verzekering, tax, ... man man man aan die leeftijd denk je van "dat komt allemaal wel goed", tot wanneer je het moet betalen!
                              Nu 10 jaar later en 5 auto's verder weet ik beter om geld te investeren in een huis en andere duurzame zaken.

Als iedereen eerlijk is met zichzelf weet men dat al die "grote bakken" op straat 99% allemaal op een vennootschap staan, privé is dat niet te betalen!

Conclusie:
                              iedereen doet wat hij wenst maar gebruik je verstand en laat je niet leiden door je gevoel want dat laatste is zeer tijdelijk...

ps: miljaar, sorry voor de preek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Zoals nen hoop vrienden van mij, ook begin 20, vijf ploegen draaien int fabriek, beetje opklimmen als ploegbaas of whatever en je hebt ook dik 2500 netto...
                                Probleem is dat je tien jaar later naar de kl... bent en je zonder studies nergens anders aan de bak komt.

Je moet volgens mij een beetje de balans zoeken tussen een toekomst uitbouwen (huisje tuintje,een zaak, whatever...) en het feit dat je int slechtste geval morgen onder nen tram kan lopen of een ernstige ziekte kan oplopen dus je moet NU van het leven genieten...

Ga ik helemaal mee akkoord! En ja ik begrijp wel dat de meeste mensen meer heil zoeken in vastgoed maar ik heb daar voorlopig geen nood aan zal natuurlijk wel anders zijn binnen 5 jaar ofzo maar dat zijn zorgen voor dan.

En ik werk als IT verantwoordelijke voor Risc-Group België. Een leuke boeiende job.

Comment

• Ik ben ook IT'er, maak mij daar ook eens verantwoordelijk

Comment

Ik ben ook IT'er, maak mij daar ook eens verantwoordelijk
                                    haha ik heb geluk gehad dat ze goede IT-ers zochten en dat de technische directeur is opgestapt. Binnen paar maanden zal ik die functie officieel moeten uitoefenen en dan is het natuurlijk minder lachen, mss kan ik je dan wel wat verantwoordelijk maken

Comment

Zeer juist, ik denk dat iedereen wel met een mooie wagen wilt rijden maar je moet jezelf niet voor de zot houden.
                                      Aan die leeftijd zijn er belangrijke zaken zoals een huis enz die je binnenkort wenst te gaan kopen (20jaar hang je dan vast!)
                                      Je begint ook niet als CEO binnen een bedrijf waar je net hebt gesolliciteerd.
                                      Ik werk al 8 jaar voor een bedrijf met hart en ziel en heb mij ondertussen al opgewerkt tot een -1. Bewijs wat je kunt en de rest komt vanzelf

Aan 22 jaar reed ik met een oude bmw 318i cabrio en ik moest die auto hebben.
                                      Lening van 4 jaar en alle dagen 200km rijden met een benzine.
                                      Op het einde van de maand had ik een rekening van benzine dat het niet meer normaal was.
                                      (318i zoop benzine + jonge gast en lekker stoer willen zijn dmv rap te rijden )
                                      Verzekering, tax, ... man man man aan die leeftijd denk je van "dat komt allemaal wel goed", tot wanneer je het moet betalen!
                                      Nu 10 jaar later en 5 auto's verder weet ik beter om geld te investeren in een huis en andere duurzame zaken.

Als iedereen eerlijk is met zichzelf weet men dat al die "grote bakken" op straat 99% allemaal op een vennootschap staan, privé is dat niet te betalen!

Conclusie:
                                      iedereen doet wat hij wenst maar gebruik je verstand en laat je niet leiden door je gevoel want dat laatste is zeer tijdelijk...

ps: miljaar, sorry voor de preek
                                      goh mss kan ik dan toch maar beter een seat kopen :p emozione ofzoiets?

nee nee de audi komt er toch op een of andere manier, de toekomst zal zich wel uitwijzen

Comment

Als je op je 22 met een ferme kar rijdt, dan zal de volgende wss nog straffer (en duurder?) moeten zijn. En die erna nog straffer. En dan die erna ..
                                        Idd!

En momenteel lijkt dat vrij goed te lukken hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Idd!

En momenteel lijkt dat vrij goed te lukken hier
                                          Ja het gaat wel goed vooruit bij u

Comment

Working...
                                          X