Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
    Doe je geld dan maar direct op...
    normaal gezien zou dat niet ongezond zijn, ik zeg wel normaal gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
      Ik ken iemand die in een fabriek werkt en 2300€ verdiend, en nog straffer hij werkt maar 8 dagen in de maand
      oei, dat is wel weinig als je meer dan 20 dagen/maand niets anders te doen hebt dan geld uit te geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
        Ik ken iemand die in een fabriek werkt en 2300€ verdiend, en nog straffer hij werkt maar 8 dagen in de maand

moest ik in zijn plaats zijn ik zou 24 dagen werken in een maand

dan verdient hij 6900€ ... wat helemaal niet slecht is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          moest ik in zijn plaats zijn ik zou 24 dagen werken in een maand
          intussen weet niemand wat hij ervoor moet doen...
          dat doet het verhaal wat ongeloofwaardig, niet ?

Comment

• On-topic.

Het is hier nog altijd het A5-topic en niet het 'hoe betaal jij in godsnaam zo'n auto?'-topic. Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              On-topic.

Het is hier nog altijd het A5-topic en niet het 'hoe betaal jij in godsnaam zo'n auto?'-topic. Thx!
              Goede opmerking...
              maar misschien willen we toch de jongere rijders onder ons, onze ervaring delen en de fouten die wij vroeger gemaakt hebben misschien eventjes meegeven. In de mate dat dit natuurlijk wordt opgevolgd.

Whatever, on-topic zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Goede opmerking...
                maar misschien willen we toch de jongere rijders onder ons, onze ervaring delen en de fouten die wij vroeger gemaakt hebben misschien eventjes meegeven. In de mate dat dit natuurlijk wordt opgevolgd.

Graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Graag.
                  Zal maar het voorbeeld geven en die A4 opmerking negeren

1) Ik heb vandaag m'n Xenon-look mistlichten besteld. Ik zal wel eens voor/na foto's posten als het zover is!!
                  2) Ter info: alarm nadien plaatsen kost 500euro!

Comment

• Last edited by ; 01/04/2009, 10:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                      Toffe flyer!!!!!
                      Hopelijk kan ik volgend jaar langskomen...

Zijn A6'kes ook toegelaten?
                      Toerke, zin om samen te gaan?

Comment

Toerke, zin om samen te gaan?

normaal zit ik die week in het buitenland (Monaco)
                        sorry

Comment

• www.audia5meetings@live.be? Wat moet dat voorstellen? Een mix tussen een e-mailadres en een url?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten

En ik werk als IT verantwoordelijke voor Risc-Group België. Een leuke boeiende job.
                            Aargh, een aantal jaar geleden hadden die mij ook gebeld voor een sollicitatie, ik had toen net ergens anders getekend...
                            Had ik geweten da ge daar zoveel verdient...

En om de moderator niet boos te maken nog even verder gaan over de A5 zelf: wat een prachtwagen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              www.audia5meetings@live.be? Wat moet dat voorstellen? Een mix tussen een e-mailadres en een url?
                              HAHA goed opgemerkt :p

schoonheidsfoutje

*aanpassen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                normaal zit ik die week in het buitenland (Monaco)
                                sorry
                                Ben al terug geroepen door mijne chef... we zijn ook weg een volledig wk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Zal maar het voorbeeld geven en die A4 opmerking negeren

1) Ik heb vandaag m'n Xenon-look mistlichten besteld. Ik zal wel eens voor/na foto's posten als het zover is!!
                                  2) Ter info: alarm nadien plaatsen kost 500euro!
                                  Hoeveel kosten die Xenon mistlichten?

Comment

Goede opmerking...

Ben zelf ook 23 en de A5 is in bestelling.
                                    Mijn situatie is dat ik geluk gehad heb dat mijn broer een 8-tal jaar geleden een bedrijfje uit de grond gestampt heeft. Sinds een 5-tal jaar zijn we samen er aan bezig en de laatste jaren is het exponentieel gegroeid. Ik kan gerust zeggen dat ik in die jaren bijna alles opgegeven heb voor het bedrijf en daar nu (en hopelijk de komende jaren) de vruchten van pluk.
                                    Met andere woorden, ik heb er (net zoals de meeste hier) keihard moeten voor werken. Weken van 80 uur zijn meer regel dan uitzondering. Ik voel mij dan ook niet 'te jong' voor een A5 omdat ik weet dat ik hem verdiend heb.
                                    Ik moest dit even kwijt omdat ik vond dat er nogal veralgemenend neerbuigend gedaan werd tegenover de jongere A5 rijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                      Hoeveel kosten die Xenon mistlichten?
                                      Kleine 40euro (verzending inbegrepen)

Links Xenon-look & rechts origineel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Kleine 40euro (verzending inbegrepen)

Links Xenon-look & rechts origineel
                                        Nice! Veel beter zo

Comment

• De mijne vndg gaan afhalen... wat een wagen MIJN GOD!!!

Zalig , ik zit beter in ed A5 dan in men eigne zetel :-) hehe.
                                          en het is men eerste automaat... maar amai zalig... Ben 't al gewent...
                                          Zodra ik tijd eb maak ik eens foto's...
                                          Het enigste probleem wat ik eb is dat men ipod niet werkt... men media systeem herkent de ipod niet... sd kaartjes werken prima... maar i pod niet :-s

Comment

Working...
                                          X