Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net offerte gehad voor de zwarte grille.

156euro ex BTW en let op, dan maar eventjes 3 UREN werk aan 50euro ex BTW.
    Dus 370euro incl BTW voor een grille!

Er was hier niemand die het zelf gedaan had zeker? Peis dak hem toch gewoon ga bestellen en zelf ga monteren se, ze overdrijven een beetje!

Comment

• 3 uur werk? Die grill zit er op minder dan een uur in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        3 uur werk? Die grill zit er op minder dan een uur in
        Ja ik ben eens uitleg gaan vragen. Auto heb ik nog niet maar ik had al het chassisnummer gekregen. Volgens de garage heb ik vooraan parkeersensors en is het daarom meer werk en moeten ze eventueel andere houders bestellen.

Maar ik heb vooraan helemaal geen APC besteld. Het verpest de bumper, ik heb het niet nodig en het is idd meer werk met de grille.
        Dus ofwel zijn zij verkeerd, heb ik een verkeerd chassisnummer of heb ik ze gratis gekregen. Hoop echt dat ze er vooraan NIET opzitten

Comment

• en wat als ze er wel opzitten? de bumper wordt er idd niet mooier op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
            en wat als ze er wel opzitten? de bumper wordt er idd niet mooier op.
            tjah, dan zal ik er mee moeten leven zeker. Wat is de optie? Nog eens 6 maanden wachten

Comment

• hallo, dit zou toch niet mogen he. Op kosten van Audi in de garage laten vervangen is geen optie zeker? aangezien het hun fout is en je geen sensors hebt besteld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                hallo, dit zou toch niet mogen he. Op kosten van Audi in de garage laten vervangen is geen optie zeker? aangezien het hun fout is en je geen sensors hebt besteld...
                Neen zou idd niet mogen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid vanuit Duitsland!

Comment

• dit kan toch niet he, als je het niet besteld hebt moet het er ook niet opzitten, zo simpel is het

Comment

• idd ja, laat ons het beste hopen. Veel geluk ermee, en met de wagen natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Net offerte gehad voor de zwarte grille.

156euro ex BTW en let op, dan maar eventjes 3 UREN werk aan 50euro ex BTW.

Er was hier niemand die het zelf gedaan had zeker? Peis dak hem toch gewoon ga bestellen en zelf ga monteren se, ze overdrijven een beetje!
                      Bij mij deed de mecanieker er exact "45minuutjes" over !!!!!!
                      Kostplaatje nog geen €200 (all in)

En dan die zogezegde APC moet je totaal geen andere bumper nemen maar zijn aparte onderdeeltjes
                      die zo'n €40 extra kosten per sensor dus weeral een dealer die er kl*te van kent of je geld wilt aftroggelen

Ik heb hier echt een "rage" veroorzaakt door die zwarte grill erop te plaatsen :-)
                      Last edited by E90N; 31/03/2009, 20:34.
                      Sintruin till I die

Comment

• vandaag gehoord, productie week 19...onder voorbehoud!

Comment

• Ik ben gisteren even binnengesprongen bij de dealer om eens te horen (is nog wel 4-5 maand wachten, maar ik passeerde eens om te luisteren als er nog nieuws was)
                          Heb de mijne in januari besteld en toen ik net voor ik mijn bestelling plaatste nog eens alle opties overliep op internet bleek er een gratis optie 'inlegplaatjes in pianolak' te zijn. 0 €, dus ik heb deze optie toen ook besteld.(want ook bij de dealer stond die optie aan 0 €)
                          Blijkt nu dat die 0€ een fout was en dat het eigenlijk 970 € + Btw is! De dealer wist mij dit te vertellen en uiteraard is dit voor hun rekening.
                          Is wel een leuke extraatje natuurlijk. Anders had ik nooit die inlegplaatjes genomen voor +1.000 €!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            maar eventjes 3 UREN werk aan 50euro ex BTW.
                            Ik heb m'n grille al liggen, moet ze enkel nog laten plaatsen.
                            Ben vandaag eens gaan horen bij een audi dealer in m'n buurt ... De kerel aan de receptie (volgens mij ook verkoper) was al zeer onvriendelijk, komt uit de lucht gevallen dat er verschillende grillen zijn en ze hadden er totaal geen gedacht van hoe lang het zou duren want ze hadden het nog nooit gedaan
                            zo van "ja, als da bumperke er af moet ..."
                            Reden genoeg om het ergens anders te laten doen, ben er zeker van dat ik daar anders ook 2-3 werkuren aan m'n been ging hebben.

Zal dan wel bij m'n gebruikelijke dealer gaan, daar hebben ze al eens een A5 een volledige S5-look gegeven, dus zullen ze wel weten hoe het moet zeker.
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                              Ik heb m'n grille al liggen, moet ze enkel nog laten plaatsen.
                              Ben vandaag eens gaan horen bij een audi dealer in m'n buurt ... De kerel aan de receptie (volgens mij ook verkoper) was al zeer onvriendelijk, komt uit de lucht gevallen dat er verschillende grillen zijn en ze hadden er totaal geen gedacht van hoe lang het zou duren want ze hadden het nog nooit gedaan
                              zo van "ja, als da bumperke er af moet ..."
                              Reden genoeg om het ergens anders te laten doen, ben er zeker van dat ik daar anders ook 2-3 werkuren aan m'n been ging hebben.

Zal dan wel bij m'n gebruikelijke dealer gaan, daar hebben ze al eens een A5 een volledige S5-look gegeven, dus zullen ze wel weten hoe het moet zeker.
                              Toch erg hé...vriendelijk zijn kost toch géén geld???

Het leuke is altijd dat de mensen op dit forum het meestal beter weten dan de audi dealer ansich...
                              Als ik dit zou tegenkomen tijdens mijn verkoopsgesprek, zou ik mij toch wel belachelijk voelen!

Comment

• De kunst is de "juiste" dealer te vinden, maar die zijn dun gezaaid ;-)

Daarom dat ik mij altijd eerst zeer goed informeer en documenteer en zo naar de dealer
                                stap die dan meestal met zijn mond vol tanden opzoekt en navraagt of het wel zo is....
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  De kunst is de "juiste" dealer te vinden, maar die zijn dun gezaaid ;-)

Daarom dat ik mij altijd eerst zeer goed informeer en documenteer en zo naar de dealer
                                  stap die dan meestal met zijn mond vol tanden opzoekt en navraagt of het wel zo is....
                                  schitterend hé

Comment

• ROFL...

De RS5 is weer gespot in een nieuwe hoe danigheid.
                                    Je kan goed zijn grote mond zien net zoals de TT RS en de dikke uitlaat pijpen.
                                    Audi zijn top model in de A5 range de RS5 met de 4.0TFSI met 450pk zeker, en max 480pk. Hier onze impressie.

Comment

• als die voorbumper er zo gaat uitzien ga ik er geen fan van zijn vrees ik

Comment

• Wat een beest

Comment

• Eerste rit is achter de rug en m'n hart gaat BOEM....BOEM...BOEM...

Geweldige wagen...

Comment

Working...
                                          X