Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd ja, laat ons het beste hopen. Veel geluk ermee, en met de wagen natuurlijk!
Volgens Duitsland zaten er geen op dus nog eens laten checken in België. De dealer was verkeerd, hadden iets te snel gekeken. Pfff, een mens zo doen verschieten
Inderdaad de wagen heeft geen parkeersensoren vooraan. Ik had snel gekeken en zag 7X8 staan maar net er boven staat 7X4. Mijn excuses ik was te snel.
Volgens Duitsland zaten er geen op dus nog eens laten checken in België. De dealer was verkeerd, hadden iets te snel gekeken. Pfff, een mens zo doen verschieten
Was idd een stress moment
BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
Wagen is nog volledig te configureren.
BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
Wagen is nog volledig te configureren.
Voor de mensen die bang zijn, Wax-it is te vertrouwen
In België moest ik tot aug/sept wachten en nu zal ik in April al rondrijden met de mooiste auto in zijn prijsklasse
P.S.: Mocht ik binnen 2 weken dood zijn en teruggevonden worden in een bos in Duitsland geldt bovenstaande uiteraard niet hé
Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
Moet je eerst geen 20min rijden eer hij begint en dan nog eens 1u voor de cleaning??
Is eigenlijk dikke shit hé dit DPF maar je hebt geen keuze Of kan dat eruit zonder gevolgen??
Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
ik probeer op interenet specificaties te vinden van een getunde 2.0TFSI, nergens te vinden.
er zijn veel tuners die hiermee bezig zijn, maar geen verslag van 0 to 100km/uur of de top.
Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
Mijn A3 heeft nu iets meer dan 3000 km en heb nog nooit het lichtje weten branden of op één of andere manier gemerkt dat de DPF in werking trad. Wat mij wel al opgevallen is, is dat de uitlaatpijpjes nog steeds roetvrij zijn.
Voor mij is het nu al de 2e keer dat ik het lichtje weet branden maar nu blijft het wel erg lang branden.
Na zo'n 500km zou je verwachten dat alle roet verwijderd is.
Morgen moet de auto binnen voor andere kleine probleempjes en dan kunnen ze dat gelijk controleren.
Mijn A3 heeft nu iets meer dan 3000 km en heb nog nooit het lichtje weten branden of op één of andere manier gemerkt dat de DPF in werking trad. Wat mij wel al opgevallen is, is dat de uitlaatpijpjes nog steeds roetvrij zijn.
Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uitlaten.
Dus Duc, ik zou maar wat meer doorrijden met uw kar
Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uilaten.
Dus Duc, ik zou maar wat meer doorrijden met uw kar
Idd, sportief rijden en regelmatig langere ritten zijn de boodschap met een DPF. Op tijd en bij een warme motor goed doortrekken.
Om verder off-topic te vermijden; hier kan je al jouw vragen ivm DPF kwijt.
Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uitlaten.
Dus Duc, ik zou maar wat meer doorrijden met uw kar
Ik zou mijn rijstijl nu niet bepaald als traag omschrijven hoor
Comment