Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
    Eerste rit is achter de rug en m'n hart gaat BOEM....BOEM...BOEM...

Geweldige wagen...

Proficiat

Comment

Geweldige wagen...
      als ge dat maar weet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
        idd ja, laat ons het beste hopen. Veel geluk ermee, en met de wagen natuurlijk!
        Volgens Duitsland zaten er geen op dus nog eens laten checken in België. De dealer was verkeerd, hadden iets te snel gekeken. Pfff, een mens zo doen verschieten

Inderdaad de wagen heeft geen parkeersensoren vooraan. Ik had snel gekeken en zag 7X8 staan maar net er boven staat 7X4.
        Mijn excuses ik was te snel.

Comment

Geweldige wagen...
          idd proficiat !!!
          En nu nog wat foto's hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Volgens Duitsland zaten er geen op dus nog eens laten checken in België. De dealer was verkeerd, hadden iets te snel gekeken. Pfff, een mens zo doen verschieten
            Was idd een stress moment

BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
            Wagen is nog volledig te configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Was idd een stress moment

BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
              Wagen is nog volledig te configureren.
              Voor de mensen die bang zijn, Wax-it is te vertrouwen
              In België moest ik tot aug/sept wachten en nu zal ik in April al rondrijden met de mooiste auto in zijn prijsklasse

P.S.: Mocht ik binnen 2 weken dood zijn en teruggevonden worden in een bos in Duitsland geldt bovenstaande uiteraard niet hé

Comment

• Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
                Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                  Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
                  Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
                  Moet je eerst geen 20min rijden eer hij begint en dan nog eens 1u voor de cleaning??
                  Is eigenlijk dikke shit hé dit DPF maar je hebt geen keuze Of kan dat eruit zonder gevolgen??

Comment

Iemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?

hoe ziet dat lampje eruit

Comment

• ik probeer op interenet specificaties te vinden van een getunde 2.0TFSI, nergens te vinden.
                      er zijn veel tuners die hiermee bezig zijn, maar geen verslag van 0 to 100km/uur of de top.

iemand ????

Comment

Mijn A3 heeft nu iets meer dan 3000 km en heb nog nooit het lichtje weten branden of op één of andere manier gemerkt dat de DPF in werking trad. Wat mij wel al opgevallen is, is dat de uitlaatpijpjes nog steeds roetvrij zijn.

Comment

• Voor mij is het nu al de 2e keer dat ik het lichtje weet branden maar nu blijft het wel erg lang branden.
                          Na zo'n 500km zou je verwachten dat alle roet verwijderd is.
                          Morgen moet de auto binnen voor andere kleine probleempjes en dan kunnen ze dat gelijk controleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                            Mijn A3 heeft nu iets meer dan 3000 km en heb nog nooit het lichtje weten branden of op één of andere manier gemerkt dat de DPF in werking trad. Wat mij wel al opgevallen is, is dat de uitlaatpijpjes nog steeds roetvrij zijn.
                            Brave chauffeur zeker

Comment

Brave chauffeur zeker
                              Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uitlaten.
                              Dus Duc, ik zou maar wat meer doorrijden met uw kar
                              Last edited by ; 01/04/2009, 15:38.

Comment

Brave chauffeur zeker
                                Ofwel een DPF die niet werkt.
                                Alhoewel, de uitlaatpijpjes beweren dan weer het tegendeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                  Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uilaten.
                                  Idd, sportief rijden en regelmatig langere ritten zijn de boodschap met een DPF. Op tijd en bij een warme motor goed doortrekken.

Om verder off-topic te vermijden; hier kan je al jouw vragen ivm DPF kwijt.
                                  Last edited by ; 01/04/2009, 15:02.

Comment

Idd, sportief rijden en regelmatig langere ritten zijn de boodschap met een DPF. Op tijd en bij een warme motor goed doortrekken.

Zeker daarmee dat ik na 15000km dat lampje nog nooit zien branden heb?
                                    pied au plancher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Zeker daarmee dat ik na 15000km dat lampje nog nooit zien branden heb?
                                      pied au plancher
                                      Moet ook wel omda wa vooruit te doen gaan in vergelijking met uwe andere vierwieler he

Comment

bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                          Ik zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uitlaten.
                                          Ik zou mijn rijstijl nu niet bepaald als traag omschrijven hoor

Comment

Working...
                                          X