Idd het verschil is groter achteraan dan vooraan, maar het blijft toch redelijk beperkt ....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaarom dat velen het veel te veel geld vinden voor het S line exterieurpakket. Voor mij een must, maar ik kan me goed voorstellen dat velen het overbodig vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMooie bak zeg...
Is dat diepzeeblauw met outdoor sportpack met velgen van de S-line, klopt?
Veilige km's gewenst!
Geen s-line, gewoon de s-line velgen, das alles.
Daarnet een tijdje manueel geschakeld met de peddles, wat een werk met die 8 vitessen, pffff.....lang leve S-stand en ESP af..... (oeps daar gaat m'n roddage....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWa kost da mssch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIets meer dan 2.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaarom dat velen het veel te veel geld vinden voor het S line exterieurpakket. Voor mij een must, maar ik kan me goed voorstellen dat velen het overbodig vinden
Bedankt voor de foto's!!
P.S.: t'is 1800euro voor het pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenT'is idd een must :-)
Bedankt voor de foto's!!
P.S.: t'is 1800euro voor het pack
In sommige gevallen is het idd meer dan 2000 euro
Grtz.
Nick
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDe prijs van het exterieur pack verschilt wel degelijk.
In sommige gevallen is het idd meer dan 2000 euro
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd het verschil is groter achteraan dan vooraan, maar het blijft toch redelijk beperkt ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenniemand van hier ?
Van waar is die foto?
(tzou wel zéér toevallig zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenTis misschien raar maar ik heb die ook ergens gezien...YMB-xxx
Van waar is die foto?
(tzou wel zéér toevallig zijn)
foto is vanmiddag in Knokke genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik vind zelf de voorkant zonder outdoor pakket mooier
Comment
Comment