Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @RedBull2580. Ik heb em besteld op zaterdag 14 maart.
    Spijtig dat het zolang wachten is, maar het zal nog eens zo leuk zijn wanneer dat "verlossende" telefoontje binnenkomt: 'meneer, uw wagen is binnen'...woooohooooo, lol

Wat een zalig zicht die twee witte achter elkaar...zo rond augustus zet ik de mijne er ook achter, dan nog ene en we kunnen kaarten...:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
      @RedBull2580. Ik heb em besteld op zaterdag 14 maart.
      Spijtig dat het zolang wachten is, maar het zal nog eens zo leuk zijn wanneer dat "verlossende" telefoontje binnenkomt: 'meneer, uw wagen is binnen'...woooohooooo, lol

Wat een zalig zicht die twee witte achter elkaar...zo rond augustus zet ik de mijne er ook achter, dan nog ene en we kunnen kaarten...:p
      Ik zal de vierde dan zijn, wordt ook een witte

Comment

• Woohooooooooooooow,

juist het emailke ontvangen van de garage dat hij er staat

Nu nog enkel wachten op mijn vlucht naar Belgie en hem dan eind volgende week ophalen en dan een weekske non-stop cruisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
          Woohooooooooooooow,

juist het emailke ontvangen van de garage dat hij er staat

Nu nog enkel wachten op mijn vlucht naar Belgie en hem dan eind volgende week ophalen en dan een weekske non-stop cruisen
          Geniet ervan.... ik doe het al elke dag ...

Comment

• Wat leuk voor je!!
            Denk eens aan de zieltjes die nog wachten als ge aan het cruisen zijt e:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Leg me dat eens uit hoe dat je dit voor mekaar krijgt - niet dat ik niet geloof maar bij mijn dealer krijg ik 8.5% korting (wat nu al véééél is) en ik moet wachten tot augustus .
              En als ik straks niet rap bestel (dus vóór 7/4) heb ik nog een uplift van 1,1% aan mijn (+500€)
              En wat is het geworden, deadline was vandaag hé?
              De moffen of de expensive Belgiums?

Comment

• vorige week naar zwitserland geweest met S5 : prachtige wagen toch.... echt comfortabele zetels....
                veel bekijks ook onderweg.... soms teveel bekijks.... bij terugkeren uit zwitserland naar frankrijk werd ik tegengehouden door de douaniers en een lokale gendarm.... die mannekes hadden blijkbaar nog nooit een S5 gezien.... mocht mij direct parkeren en alles uitladen.... alle valiezen open en alles.... ondertussen waren ze met drie bezig mijn wagen langs de binnenkant te " inspecteren"..... en passeerden achter hun rug de volgende 3 à 400 volgende wagens zonder controle.... typisch....
                op t'teinde vroegen ze nog... vous etes contente monsieur de votre voiture? elle est tres belle........ik heb gezegd " superwagen" maar zal nu beetje rapper moeten doorrijden om verloren tijd in te halen....

zat er eigenlijk vooral mee in dat ze voorgaande flitscontroles gingen nakijken....was onlangs serieus geflitst via vaste camera in buurt van calais...... dat hebben ze gelukkig niet nagekeken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                  vorige week naar zwitserland geweest met S5 : prachtige wagen toch.... echt comfortabele zetels....
                  veel bekijks ook onderweg.... soms teveel bekijks.... bij terugkeren uit zwitserland naar frankrijk werd ik tegengehouden door de douaniers en een lokale gendarm.... die mannekes hadden blijkbaar nog nooit een S5 gezien.... mocht mij direct parkeren en alles uitladen.... alle valiezen open en alles.... ondertussen waren ze met drie bezig mijn wagen langs de binnenkant te " inspecteren"..... en passeerden achter hun rug de volgende 3 à 400 volgende wagens zonder controle.... typisch....
                  op t'teinde vroegen ze nog... vous etes contente monsieur de votre voiture? elle est tres belle........ik heb gezegd " superwagen" maar zal nu beetje rapper moeten doorrijden om verloren tijd in te halen....

zat er eigenlijk vooral mee in dat ze voorgaande flitscontroles gingen nakijken....was onlangs serieus geflitst via vaste camera in buurt van calais...... dat hebben ze gelukkig niet nagekeken....
                  Dat is inderdaad iets dat de laatste tijd meer & meer gebeurd. Vooral iets oudere mensen houden ze al snel tegen ivm zwart geld enzo. Enja zo'n auto smeekt om aandacht hé

Heb al gehoord van mensen dat ze zelfs de contacten in je gsm bekijken enzo.

Comment

• Nog steeds in sneeuwgebied (Oostenrijk), winterbanden doen het goed maar ik mis de quattro. Bij de volgende Audi is dit een MUST voor mij !
                    Verder geen enkele A5 tegengekomen of gezien onderweg.
                    Voor het hotel toch al wat bekijks gehad, ook al liggen de kleine 17" ers op
                    (copy van nieuwe RS6)
                    Sintruin till I die

Comment

• De mijne staat al 2 dagen bij de dealer maar t'is nog ff wachten op KBC (papierwerk)
                      Hopelijk volgende week ophalen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Nog steeds in sneeuwgebied (Oostenrijk), winterbanden doen het goed maar ik mis de quattro. Bij de volgende Audi is dit een MUST voor mij !
                        Verder geen enkele A5 tegengekomen of gezien onderweg.
                        Voor het hotel toch al wat bekijks gehad, ook al liggen de kleine 17" ers op
                        (copy van nieuwe RS6)
                        Ik ben momenteel in Les Menuires (Frankrijk) en heb eigenlijk ook geen tractieproblemen. Heb zelfs geen winterbanden, maar zowiezo zijn de banen hier goed berijdbaar al zou Quattro veel beter zijn natuurlijk.

Hier slechts één A5 tegengekomen, een witte, met Duitse nummerplaten.

Kheb een mooie fotoshoot trouwens, maar foto's volgen later

Grtz.
                        Nick

Comment

• Iemand al van plan om de achterlichten te vervangen door LED exemplaren?

Ik ben nog aan het twijfelen, vooral omdat het precies niet evident is om (eventueel) terug over te schakelen naar de "gewone" lichten.
                          Vind ze nu niet zo speciaal véél mooier, gewoon iets anders en wat nieuwer/moderner
                          Naar verluidt zouden ze vanaf MY2010 standaard zijn (als je Xenon hebt).
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                            Iemand al van plan om de achterlichten te vervangen door LED exemplaren?

Ik ben nog aan het twijfelen, vooral omdat het precies niet evident is om (eventueel) terug over te schakelen naar de "gewone" lichten.
                            Vind ze nu niet zo speciaal véél mooier, gewoon iets anders en wat nieuwer/moderner
                            Naar verluidt zouden ze vanaf MY2010 standaard zijn (als je Xenon hebt).
                            Ik ga ff afwachten, t'is smak geld en eerst eens zien wat het in het echt geeft? Nog altijd anders dan op foto hé

Comment

• 'k Vind het niet de moeite. LED verlichting, maar dan indirect toegepast, is daarentegen heel knap, maar leunt qua vorm sowieso dicht aan bij de huidige standaard verlichting van de A5. Wat wel tof is aan de LED's, is de snelheid waarmee ze oplichten.

Comment

• 730 Euro, toch wel veel geld idd...maar wel heel erg schoon....
                                Ik denk echter niet dat ik da zou doen..

Comment

• Audi A5 S-Line

Goeiavond allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum en lees regelmatig jullie discussies.
                                  Ik moet wel zeggen dat ik veel bij geleerd heb voor ik mij bestelbon tekende.

Hier is mijn config. mijn A5 s-line:TDI 2.0 L

Kleur: Zwart
                                  Alu velgen: ''7 Dubbele Spaken 20''
                                  Audi Soundsystem
                                  Hill Hold Assist
                                  Inlegplaatjes in Zwart hout
                                  Xenon koplampen +
                                  Lederen multifunctiesportstuur
                                  Pack sport Design S line
                                  Panoramisch dak
                                  Buitenspiegel Pack 1
                                  Binnenspiegel met automatische D/N
                                  GSM pré-inst. 2W
                                  Headlight Assistant
                                  Elektrische zetels VR
                                  Opbergmodule
                                  Elektrische gordijn
                                  Pack Intenso
                                  (S grill voor bumper)

Productie voorzien Juni levering Augustus.
                                  Ter info: Ik kreeg vandaag bevestiging van D'Ieteren dat de wagen met Led achterlichten zal voorzien zijn. (model 2010)

Met vriendelijke groeten

Comment

• Oeps ben 2 opties vergeten: Acoustic Parking System VR/AR met camera + Alacantara & Leder Zwart Sport met Grijze stekking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Galilei Bekijk Berichten
                                      Productie voorzien Juni levering Augustus.
                                      Ter info: Ik kreeg vandaag bevestiging van D'Ieteren dat de wagen met Led achterlichten zal voorzien zijn. (model 2010)

Met vriendelijke groeten
                                      Proficiat !!!
                                      T'zal nu wel weer beginnen met de bestellingen vermits de 2.0 beschikbaar is en ze er overal reclame voor maken.

Grrr, de mijne is al gemaakt, ist vanaf PDW 22 ofzo dat ze omschakelen naar 2010 ?

Comment

• Volgens de mail die ik ontvangen heb, beginnen ze de productie achterlichten met LED juni 2009.
                                        Voor mij val het goed mee want was van plan ze te laten plaatsen bij levering door mijn concessie.

Zo bespaar ik wat sentjes....

Comment

• Proficiat voor u ook Dragonfly.
                                          Ik lees net dat jouwe geleverd is.

Wat is jouw config. en wanneer ga je er van genieten?

Comment

Working...
                                          X