Oorspronkelijk geplaatst door qrider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hay Bekijk BerichtenBij mij zelfde verhaal, vogelstront erop, twee dagen blijven zitten, en is in de lak gebrand. Heb met een zachte doek geprobeerd het weg te poetsen, maar zelfs dát geeft krassen!
Blijkbaar is de vernislaag erg zacht?
Hay
Aan al de zwarte A5's , laat ook geen dode vliegende insecten op de bumpers en carroserie hangen in de volle zon of je hebt ook prijs.
Eigenlijk wel wreed hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenthx voor de PM
E-klasse coupé is toch véél duurder dan een A5?
Hoeveel korting geven ze momenteel weg bij Mercedes?
Maar ik ben ook benieuwd
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDenk op een nagelnieuwe E-klasse of E-klasse coupé dat het niet veel zal zijn.
Maar ik ben ook benieuwd
Grtz.
Nick
Back on-topic nu
Sedert gisteren, heb ik mn A5, 3mnd en reeds 11000km op de teller.
Eigenlijk niets dan lof tot nu toe, behalve dat in mn MMI mn oliepeil maar op een kwart meer staat. Ik weet eigenlijk niet, hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb momenteel geen foutmelding hierover. Vind het eigenlijk jammer dat ik geen oliepeilstok meer heb zoals vroeger.
Iemand hier meer info over??
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDenk op een nagelnieuwe E-klasse of E-klasse coupé dat het niet veel zal zijn.
Maar ik ben ook benieuwd
Grtz.
Nick
En houd je goed vast voor de E-klasse gingen ze 16,5 % fleetkorting Mercedes Drogenbos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galilei Bekijk BerichtenNiet zoveel duurder 54k voor de coupé met ietske meer optie standaard + kit AMG (korting 9%)
En houd je goed vast voor de E-klasse gingen ze 16,5 % fleetkorting Mercedes Drogenbos.
De lease kortingen zijn dezer dagen nogal heftig: bij ING car lease:
12,5% op A4 Avant
16,5% op A6 Avant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa, ik heb al de nodige papieren. Nu alleen nog de betaling, ik moet eerst de auto gaan inspecteren voor zij het geld stortten. Hopelijk weet ik morgen meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenSedert gisteren, heb ik mn A5, en reeds 11000km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenAl zeg ik hetzelf, dit behoort in een ander topic!!
Back on-topic nu
Eigenlijk niets dan lof tot nu toe, behalve dat in mn MMI mn oliepeil maar op een kwart meer staat. Ik weet eigenlijk niet, hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb momenteel geen foutmelding hierover. Vind het eigenlijk jammer dat ik geen oliepeilstok meer heb zoals vroeger.
Iemand hier meer info over??
Grtz.
Nick
Ik zelf al alle knopjes uitgeprobeerd in al de files waarin ik sta ( maar ook ) maar dat oliepeil heb ik nog nooit gezien hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galilei Bekijk BerichtenNiet zoveel duurder 54k voor de coupé met ietske meer optie standaard + kit AMG (korting 9%)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa, ik heb al de nodige papieren. Nu alleen nog de betaling, ik moet eerst de auto gaan inspecteren voor zij het geld stortten. Hopelijk weet ik morgen meer
Kzal een kaarsje branden voor jou
ps: is het die duitse A5 die ik ook op het oog had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAll the best voor morgen!
Kzal een kaarsje branden voor jou
ps: is het die duitse A5 die ik ook op het oog had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenHahahhahahhahaa, dat noem ik pas roderen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenhoe kun je dat zien in uw MMI?
Ik zelf al alle knopjes uitgeprobeerd in al de files waarin ik sta ( maar ook ) maar dat oliepeil heb ik nog nooit gezien hoor...
Maar ik heb wel geen oliepeilstok meer. Ik geloof dat jij dat wel nog hebt bij jou A6 ...
Zowiezo ga ik morgen es nr de garage daarvoor.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNeenee, via Bertje hé. Zelf samengesteld
Kan ik je wat vragen stellen via pm?
Thx anyway!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenGewoon bij de optie CAR en dan 'Oil-level' of zoiets.
Maar ik heb wel geen oliepeilstok meer. Ik geloof dat jij dat wel nog hebt bij jou A6 ...
Zowiezo ga ik morgen es nr de garage daarvoor.
Grtz.
Nick
Mijn A6 is nochtans van 6/2/2009 maar tis wel een diesel.
Bij jou een benzine hé...
Ik ben ondertussen de trekkracht van die 2.0tdi "al gewoon".
Wat met jouw 2.0tfsi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenHahahhahahhahaa, dat noem ik pas roderen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten11000km in 3mnd is toch zoveel niet ...
Maar ik snap wel zijn grapje, lees eens goed uw onderstaande tekst:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten11000km in 3mnd is toch zoveel niet ...
Aan dat tempo is je auto wel rap "op"
Comment
Comment