Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    kzal eens kijken morgen, in de file.
    Mijn A6 is nochtans van 6/2/2009 maar tis wel een diesel.
    Bij jou een benzine hé...

Ik ben ondertussen de trekkracht van die 2.0tdi "al gewoon".
    Wat met jouw 2.0tfsi?
    Mn schoonvader heeft een nieuwe Audi A4 B8, 2.0 Tdi en die heeft ook nog een oliepeilstok. Denk dat dit typisch is voor de nieuwe 2.0 Tfsi. ( zonder oliepeilstok)

En ja, trekkracht kom je snel gewoon, dus ik ook

Maar het is wel nog steeds fun om er mee te rijden!
    Vorige week in 'Les Menuires' geweest met den A5 Leuke bergritjes hoor

(En dat zelfs zonder Quattro!)

Grtz.
    Nick
    Last edited by ; 14/04/2009, 22:02.

Comment

Ah interessant om te weten....
      Kan ik je wat vragen stellen via pm?
      Thx anyway!
      Ga U gang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Neen, ik doe er een 5000km per maand
        Aan dat tempo is je auto wel rap "op"
        Idd en die geraak je dan ook minder snel kwijt. Want wie wil nu een A5 met 200.000km op de teller

Tenzij je natuurlijk al na 2j verkoopt! (Na er 10mnd op gewacht te hebben ... )

Grtz.
        Nick
        Last edited by ; 14/04/2009, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
          Idd en die geraak je dan ook minder snel kwijt. Want wie wil nu een A5 met 200.000km op de teller

Tenzij je natuurlijk al na 2j verkoopt

Grtz.
          Nick
          idd
          Daarmee dak een Financial Lease genomen heb, doe teveel km om er nadien nog deftig geld voor te krijgen

Comment

• ik denk dat ik al prijs heb met m'n multitronic? (nog maar 7000 semi rustige autostrade km's)
            soms wat inhouden, en in S-stand is er precies ook een beetje een gat na het schakelen naar de hogere versnelling

VAG-COM zegt ook dat er een probleem is met "cooling pump 2, open circuit"
            eind deze maand binnengooien bij de dealer se
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Al zeg ik hetzelf, dit behoort in een ander topic!!

Back on-topic nu

Sedert gisteren, heb ik mn A5, 3mnd en reeds 11000km op de teller.

Eigenlijk niets dan lof tot nu toe, behalve dat in mn MMI mn oliepeil maar op een kwart meer staat. Ik weet eigenlijk niet, hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb momenteel geen foutmelding hierover. Vind het eigenlijk jammer dat ik geen oliepeilstok meer heb zoals vroeger.

Iemand hier meer info over??

Grtz.
              Nick
              Bij mij staat die ook zo laag, maar verder staat er wel "Ok" bij !
              Laat iets weten hier wat de dealer zei ivm die balk.
              Je zou toch moeten denken dat ie logischerwijze bijgevuld moet worde he
              Sintruin till I die

Comment

• Mijn audi A5 sinds zaterdag is echt een SUPER bak... Alleen word hij wel zeer rap vuil.

Hoe kan ik deze het best onderhouden?

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                  Mijn audi A5 sinds zaterdag is echt een SUPER bak... Alleen word hij wel zeer rap vuil.

mvg
                  Doe zoals ik en knijp 1 oog dicht als je instapt, anders ben je 2x per week aan het kuisen..... Auto dient om te rijden, niet om te kuisen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                    Mijn audi A5 sinds zaterdag is echt een SUPER bak... Alleen word hij wel zeer rap vuil.

mvg
                    Ha heb je hem eindelijk?? Kom dan maar eens langs mij om hem te laten zien, én voelen Ge zult de starlet snel vergeten zijn Al veel kms mee gereden? En hoe vallen de velgen mee, omdat ik toch een maatje kleiner had aangeraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                      Ha heb je hem eindelijk?? Kom dan maar eens langs mij om hem te laten zien, én voelen Ge zult de starlet snel vergeten zijn Al veel kms mee gereden? En hoe vallen de velgen mee, omdat ik toch een maatje kleiner had aangeraden
                      Ik weet niet welke velgen hij genomen heeft maar ik heb de 20 duims en die zijn zeeeeeker niet te groot.. Comfort is natuurlijk niet zoals in een limousine maar ik vind dat de vering alle schokken zeer goed opvangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        Ik weet niet welke velgen hij genomen heeft maar ik heb de 20 duims en die zijn zeeeeeker niet te groot.. Comfort is natuurlijk niet zoals in een limousine maar ik vind dat de vering alle schokken zeer goed opvangt.
                        als ik het goed heb heeft hij de 20ers van RS4... Ik vraag dit gewoon omdat ik een tijdje geleden erover gebabbeld had met hem, en hij benadrukte het comfort omdat hij veel op de baan zit. Toen heb ik hem 20ers afgeraden, omdat sommigen de 19ers Y-design al kantje boordje vinden

Fijn dat jij genoeg comfort ervaart met de uwe !

Comment

• Awel dat doet mij plezier om da te lezen si...ik ben ook al door menig man afgeraden om 20" te leggen onder de A5....dit door -zoals gezegd- het verlies aan comfort...
                          Nu ik dit weer eens lees echter....
                          we zien wel....

Nog iets, Ik lees hier over die LED achterlichten.....ik verwacht mijn A5 in september en ze plaatsen die op de wagens die in productie gaan vanaf juni?....(kheb optie Xenon/LED)
                          Iemand die al weet of ze erop zullen zitten??

Grts,
                          Nico

Comment

• Ze zullen erop zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Bij mij staat die ook zo laag, maar verder staat er wel "Ok" bij !
                              Laat iets weten hier wat de dealer zei ivm die balk.
                              Je zou toch moeten denken dat ie logischerwijze bijgevuld moet worde he
                              Bij mij stond hij ook tussen een kwart en half na circa 8.000km. Dacht ook moet zeker wat bij vanwege het inrijden, waarom kreeg ik anders dat litertje olie bij de aflevering? Heb hem bijgevuld en daarna keurig op heel gebleven zonder verder problemen. Nu 26.000 heerlijke km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                Awel dat doet mij plezier om da te lezen si...ik ben ook al door menig man afgeraden om 20" te leggen onder de A5....dit door -zoals gezegd- het verlies aan comfort...
                                we zien wel....

Nog iets, Ik lees hier over die LED achterlichten.....ik verwacht mijn A5 in september en ze plaatsen die op de wagens die in productie gaan vanaf juni?....(kheb optie Xenon/LED)

Grts,
                                Nico
                                Als uw A5 een produktie week 22 of later heeft, dan heb je led achterlichten...
                                (info van mijn dealer )
                                Last edited by ; 15/04/2009, 22:06.

Comment

Awel dat doet mij plezier om da te lezen si...ik ben ook al door menig man afgeraden om 20" te leggen onder de A5....dit door -zoals gezegd- het verlies aan comfort...
                                  we zien wel....

Grts,
                                  Nico
                                  Ik vind de 20"ers absoluut niet te hard. Veel comfortabeler dan de adaptieve vering met 19"ers op de 997.

Comment

we zien wel....

Grts,
                                    Nico
                                    Ze zullen er op zitten.
                                    Uw wagen zal een 2010 model zijn.Productie augustus levering september.(Op basis van je levering)

Comment

Als uw A5 een produktie week 22 of later heeft, dan heb je led achterlichten...
                                      (info van mijn dealer )
                                      Dat is prachtig nieuws !
                                      Maakt het lange wachten al een beetje goed!

Comment

• Eigenlijk vind ik dat audi een heel rare modelpolitiek heeft...
                                        Eerst laten ze mij 10 maand op een auto wachten die normaal maar 3 maanden levertijd had.
                                        1 maand na levering verandert de MMI naar harde schijf... nog geen jaar later krijgen de achterlichten leds... maw, als je een audi bestelt , ben je er zeker van dat ie in een half jaar tijd een of andere (meerdere) facelifts krijgt... premium?? mijn voeten

Comment

Mn schoonvader heeft een nieuwe Audi A4 B8, 2.0 Tdi en die heeft ook nog een oliepeilstok. Denk dat dit typisch is voor de nieuwe 2.0 Tfsi. ( zonder oliepeilstok)

Grtz.
                                          Nick
                                          Ik ben in bezit van de 2.7 mt en daar zit ook zo'n oliepeilstok die af te lezen is op de boordcomputer .

Comment

Working...
                                          X